Den sosiale World of Warcraft-tråden

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Fikk omsider tatt C`thun i går, så nå kan vi begynne på Naxxramas med god samvittighet :)
Han er jammen ikke mye vanskelig, det er folk som ikke gjør som de får beskjed om som fucker opp, det er snakk om simple instrukser og det å klare å utføre de. Et annet problem kan være panikk når de svære jævla tentaklene skyter opp like før en weakening :p

Loot:

Belt of never ending agony
Grasp of the old God
Eye of C`thun
Husk of an old God
Carapace of the old God

Nå som taktikken og setup er i boks, tror jeg ikke gode gamle C`thun kommer til å by på så mange problemer i fremtiden.

SS or it didnt happen? :) (Jeg er nelf priesten i den dritstygge turkise roben som kneler)

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
- You don't know "Jungle Love?" That shit is the mad notes. Written by God herself and sent down to the greatest band in the world: The mother-fucking Time!
- You mean the guys in that Prince movie?
- Yeah, Purple Rain.
- Man, that shit was so gay - fucking eighties style.
 
Så planene om å flytte alle alts til en server blir lagt på is? ;P

Hvor mye tar de?

Edit: $25, det er jo faen steike med 150 kroner, lolz.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvordan skal man kunne misbruke det? Altså jeg er ikke fattig, har tilogmed jobb og greier, men 150 spenn? Det er litt i dyreste laget. betaler jo faen meg over 100 kr. i måneden allerede med lag og faenskap. Ravencrest har vært muggen hele uka :(
 
Hadde det ikke vært en sånn pris på transfers ville det 100% sikkert blitt missbrukt til de grader.

Tenk deg f. eks hvor mange som vil vekk fra en server som Haomarush (som meg selv).

For tiden gearer jeg opp roguen min til transfer, tipper jeg har en plass i en grei Cthun guild når det kommer.

Nelf priest Lurtz. tsk tsk =D
 
Ja, nå slår jo warriors whitedmg critts for 1k+, mortal strike for så og si dobbelt så mye. Må ikke glemme at de har rundt 5k hp også. Samt 4k armor. Må si det er hardt å være warrior, nesten like hardt som å være hunter.

Grats med r14 Razzly! :kos:
 
Ærlig talt forstår jeg ikke helt den "Amagawd us warriors are teh nerfed" tingen som har pågått en stund, har hatt folk i guildchat som en dag er sure og gretne fordi de får litt juling og neste dag skryter evnene sine opp i skyene fordi de fikk en haug swordspec crits på rad.
Noen warriors som kan forklare?
thanks =)
 
Jeg spiller bare på en annen person sin warrior de få gangene han selv ikke spiller, og det eneste problemet jeg støter borti, er at de aller fleste klassene har flere forskjellige metoder for å komme seg bort fra en warrior, mens det eneste vi kan "ta de igjen" med er intercept som har 30 (evt. 20/25 ettersom hva slags gear du har) sekunders CD.

Pluss at enrage i mange tilfeller er bullshit to tha maxz.

Mage's frostbolt hits you for 1232.
Mage's frostbolt crits you for 3566.
You die.
You gain Enrage.

Den meldingen fikk jeg serrlolz en gang. :(
 
Jeje, men dette er mest universelle problemer, som rogue kan man bli eid hardt hvis en shadowpriest løper 2 feet fra Melee range og kun bruker SW:p hvis ikke man har en eller to 5 min CD's eller allerede har putt en poison på ham.

den enrage greia er vel "chance" siden det ikke skjer med en gang antar jeg så det er bare tough luck, akkurat som crits eller en crusader proc, men det jeg lurer på er når folk går helt fra vettet og hyler om at de er underpowered og uten sjanse for å gjøre noe mot noen, synes egentlig det er ganske irriterende å høre sånt når man aldrig egentlig får en grunn :)
 
"Syke" crits slutta da enrage ble nerfa til 25%, og da weaponspeed normalization kom.
Ikke vits i å diskutere det en gang.
Største crittet jeg har hatt, er 2600 bloodthirst.
Det var med 2200 attackpower, deathwish, enrage OG berserker buff.
En mage i guilden min får 3500 frostbolt crits rett som det er.

Syke crits finnes ikke lengre.

Jeg klager ikke på warrior dps, jeg sier bare at de syke critsa ikke er til stedet lengre.
 
Eller være 3/4 stykker som spiller på skift. Funker fett.