Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg har aldri forstått hva som er det vannskelige med å tanke. Selv har jeg aldri hatt en warrior over level 10, men min aller første warrior og tank experience, var onyxia da jeg måtte steppe in for en venn av meg som mistet nettet. Hele greia gikk så perfekt som overhodet mulig etter min mening. Onyxia landa og gikk rett på meg i phase 3 etter en shield slam, så var det easy tanking helt til slutten, note at jeg også måtte bruke stance dance to ganger for å unngå fear.

Jeg har også opplevd tanks som var bedre geara enn den jeg spilte på, som ikke klarer å holde aggro for fem øre på bosser som er lettere enn onyxia å tanke, f. eks golemag eller Magmadar (Her har jeg tatt aggro uten at tanken ble feara, både med roguen og med huntern min).

Nå har jeg tanka en del faktisk, hele mc, bwl og en del AQ og har forsatt ikke problemer, enest problemet jeg faktisk finner er at det er møkk kjedelig. Kan jeg da konkludere med at alle suger untatt meg? Godt mulig. =D
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Bedre gear fører til mindre Rage, så da er det mindre Heroic Strike, Sunders og Revenge, ergo mindre Threat. Det er ikke så vanskelig å tanke, såsant DPS klarer å te seg. Noe som er vel hoved problemet i guilden. Vi har fortsatt noen idioter i guildene som presterer å pulle aggro fra Ony i phase 1. En god dps'er klarer å holde tilbake, og komme seg høyt opp på damage meter. En dårlig Lock på som puller aggro fra deg er ikke bare irriterende, men han setter en viss risk på hele raidet. Det var morsommere når folk ninjapullet i Gnomergan enn hva det er nå 1vs40 i MC. Å holde aggro på fem mobs krever litt ferdighet fra samtlige parter i partiet. Blir nesten som å tanke strat45min, som er noe av det morsomste hittil, chainpulling, stancedancing og 2H tanking.

Rajaxx fighten er faktisk veldig frisk. Problemen oppstår når DPS ikke skjønner at de må flytte seg ut av diverse aoe's som cleave. Da må man løpe rundt med moben for at de skal skjønne at de må flytte seg.

Ony er ikke så vanskelig, sett fra fear, når man bare har ferdighet som har en 30sec CD for å ikke bli fearet, ingen dorf priests her.

tihi: http://community.livejournal.com/wow_d0rks/36520.html#cutid1
 
SITAT(Eivind @ 20.06.2006, 02.57) 10747
Kan jeg da konkludere med at alle suger untatt meg? Godt mulig. =D
[/b]
ME > YOU i tanking!
Men det er ikke noe spess vanskeligt å gjøre en grei tanking jobb hvis du bare vet hva du skal bruke. Det kommer fort inn i systemet. Har dog sett warriors som taunter hvert 10sec selvom fienden ser på dem og slikt.. Det er lamt :grine:

Driver å levler en warrior alt som er level 32 atm.. Tenkte å gjøre litt PvP med han da warrior er mye kulere en rogue i PvP...
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(Carlito @ 20.06.2006, 21.11) 10860
Driver å levler en warrior alt som er level 32 atm.. Tenkte å gjøre litt PvP med han da warrior er mye kulere en rogue i PvP...
[/b]
Ikke uten en healer som backer deg opp -_-

AV er kjempegøy, såsant du har litt backup, da går man fra å være stunbot -> til king of the battle.
 
Spør du meg er warrior helvetes morsomt uansett, en healer som backer deg opp er bare en massiv bonus =D .
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Horde eller Alliance?

Horde så får førtitusen av de stunnene til loladins, all day long. Hva can du countre med? En trinket med 3min Cooldown, jippi. Last of med FAPs ihvertfall, gjør dagen litt mer hyggelig :)

Joda, det er jo massivt morsomt å critte med Sverdet når SwordSpecc proccer også få en MS Crit etterpå. Skulle bare ønske at jeg ikke var Stunned/Fearet/CC'et hele tiden, men alt kan man jo ikke få. Er man i en premade, eller har en prest med seg i AV så er det imbadon.
 
jeg lasta ned de siste 24 mb'ene fra en venn og la dem til i patch mappa, fungerte fint det.

Har forresten kommet med i en bra guild på Dunemaul nå, skal Migrate til Tarren Mill i dag eller i morgen, håper bare på å bli kvitt plagsomme lagspikes..
 
Funker fett her. Med Hakaras link.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Hellig morsom dag idag. Med invasion og full pakke :)

Grinded så mye rep. at jeg holder på å spy. Men alt var i et 20-30manns raid. Ah! Fikk clearet Azshara, litt av Winterspring og Tanaris med guilden. Mye outdoor pvp fights, herlig. Leste også om planene i 1.12. World PvP, dette blir stort ;)
 
Har selv akkurat tatt ned to shards med 3 andre i guilden og en ex-guildie:D Fikk hvertfall tak i 70 necrotic runes og en haug med scourgstones, så har hvertfall nok til å kjøpe alle AD rewardsa:) og litt mer rep! Yay, Naxxramas nærmer seg med stormskritt:D