Den sosiale World of Warcraft-tråden

Haha, Lurtz. Gratulerer. Er vel litt old, er ikke her så ofte mer, men digg.
Naxxramas er uendelig kult.

Innfridde kjempebra, utrolig kult med nye bosser og ikke like mange tacts tilgjengelige.
Vi begynner nok på Patchwerk søndag, eneste som får lide av fokuset er at AQ blir litt tilsidesatt. Aner ikke om vi skal ta C'thun denne uken.
Belt of Never-ending agony :<


Uansett, utrolig digge fighter i Naxx, alle kan glede seg om de ikke har opplevd det ennå.

http://img308.imageshack.us/my.php?image=w...062130512fk.jpg
 
SITAT(Thomas @ 01.07.2006, 11.58) 12280
Haha, Lurtz. Gratulerer. Er vel litt old, er ikke her så ofte mer, men digg.
Naxxramas er uendelig kult.

Innfridde kjempebra, utrolig kult med nye bosser og ikke like mange tacts tilgjengelige.
Vi begynner nok på Patchwerk søndag, eneste som får lide av fokuset er at AQ blir litt tilsidesatt. Aner ikke om vi skal ta C'thun denne uken.
Belt of Never-ending agony :<
Uansett, utrolig digge fighter i Naxx, alle kan glede seg om de ikke har opplevd det ennå.

http://img308.imageshack.us/my.php?image=w...062130512fk.jpg
[/b]
lol den bossen der så faen meg litt skummel ut oxo! :usikker:
ikke liten heller ^_^

jaja, idler en del nå etter r14 og venter på å få joina en pve guild her.
Men vuderer sterkt å transfere charen min til en annen server. selve AQ servern er veldig "tom"....
 
Hurra, i dag var jeg i verdens verste PuG for WC med min tauren warrior alt.


1. Gruppa bestod av meg (warrior) 3 shamans og en rogue
2. 2 av folka i gruppa var 12 år gamle
3. Etter en wipe så tok han ene å ressa på GY og løp tilbake til WC, istedet for å CR. Han brukte evigheter på å komme inn, fordi han døde flere ganger, og fortsatte å resse på GY.
4. Plutselig fant den ene 12 åringen ut hvordan man skrudde av profanity filteret, og så begynte han og den andre 12 åringen å spamme "shitfuck, whore, fuck, cock" etc i 10 minutter.
5. Alle shaman'ene spamma earth shock, noe som gjorde det helt umulig å holde aggro.
6. Wiped kontinuerlig fordi roguen likte å pulle mobs med backstab, og endte opp med en haug mobs.
7. Plutselig måtte den ene 12åringen dra, fordi faren hans var sinna.
8. En ny kar ble invita, en kompis av den andre 12åringen, han brukte 30 min på å komme seg fra XR til WC, hvor han døde, og krevde at noen skulle løpe fra langt inne i instancet og ut for å resse han.




HIHIHIEJHEIHIE ikke faen om jeg blir med de folka der noe sted igjen...ALDRI.

De spurte også om jeg ville joine guilden deres <ROFLWAFFLE>, jeg takket nei.



Screenshot btw.

her ja...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du var i verdens verste mops i dag?


MOPS! :yammer:
 
snakker om sola, jeg var i Deadmines i dag med Warrioren min!

Det er morro å joine group med 2 warriors (en var meg)
1 Priest
1 Druid
Og en Paladin.

I starten spurte jeg party'et om hvem som skulle tanke "Warrior, do you want to MT?"
Og fikk som svar "Loladin: I want to MT!"
Jeg sa selvfølgelig nei og fikk den andre warrior'en til å MT'e.
5 min etter at vi hadde startet var jeg og den andre warrioren begge døde, druiden stod og moonfire spamma, Paladinen stod der og slo litt på mobs mens priesten var shadowspec, og mente at han ikke behøve å heale.
For det kunne jo Mr. Moonfire gjøre, han var jo nesten voksen og nesten flink nok til å stave ett ord eller to riktig på engelsk..

Yey!! men nå skal jeg med Guilden til DM, dette blir morro i allefall :)
 
arg, leavet før chromaggus i dag pga en venn ringte meg... Så dropper chromaggus 2x Bloodfang, den ene ville blitt min pga de som er høyt på dkp listen var fraværende :)

EDIT: :( ikke :) >.< (fikk forresten bloodfang gloves i dag da...Men skuldrene må være det feteste bloodfang delen. Ville også fått 4/8 bloodfang da, noe som gir meg prior på neste bloodfang drop pga 5 set bonus)
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Uendelig morsomt om du er warrior. Samle sammen alle de undead utenfor orgrimmar med demoshout. Kite dem inn i Org. Hehehe, de oneshotter guards og egentlig alt som angriper dem. Fikk dem inn i thrall sitt rom, desverre ble det wtfpwned av vaktene der inne (tror det var litt for mange som rushet dem, og at oneshotteren er på en timer). Krevde noen forsøk da, ettersom nubbs bare MÅTTE drepe dem.

Tjam tjam. Ragnaros imorgen, ønsk meg lykke til.
 
Spacelord lvl 33 UD mage. Kontakt meg? YYYYYYYYYYYY
 
Etter å ha lest litt her, ser jeg noen av dere konstant starter nye chars, hele tiden. Alltid en fresh server eller der noen gammle kjente spiller det er vært å lage alt nr.et-tusen-og-et-eller-annet, det du kan velge mellom det rike valget av de 8 forskjellige classenene. Hvordan hæler dere det ? Hva er det som motiverer dere til level etter neste level som eter tid med begge hender ? Umenneskelige jævler ! :sprø:
 
Gah, tror jeg kommer til å starte å spille WoW om 2 uker, for da kommer jeg hjem fra ferie i utlandet. Jeg trodde jeg skulle klare å holde meg unna spillet, men man blir jo så utrolig avhengig. Har en level 51 shaman som jeg like så godt kan levle opp til level 60, så får jeg se om jeg sier meg ferdig etter det. Man kommer alltid tilbake. <_<
 
Om du levler den opp til 60 blir det vel bare "Oj, den tingen vil jeg ha". Og før du rekker å si "epix" er du i en endgame guild og raider 6-23 hver dag.

Selv vurderer jeg å komme tilbake når Burning Crusade kommer. Har prøvd en del andre MMORPGs og konklusjonen er alltids det samme, WoW er det beste du kan få. :(
 
Det største problemet sist jeg spilte, var at Battlegrounds var så moro. Og når det ble moro, ble det moro å stige i rank. Og når det er moro å stige i rank, satser man på høyeste rank. Ergo, jeg brukte mye mer tid på spillet enn jeg burde. Klarer jeg å styre meg nå i sommer er det mulig jeg fortsetter en stund, men frykter for at jeg faller for "Oj, den tingen vil jeg ha"-syndromet som du nevnte.