Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Eivind @ 18.08.06, 02.09) 20179
Er nesten redd for at jeg holder på å bli noe jeg hater, en casual :(
Tviler jo på at jeg kommer til å slutte med wow, men ... Bah, alt er bare så kjedelig og oppbrukt akkurat nå, giev kloke svar plx =\

[/b]
Og før spilte du bare CS 24\7? *piskelyd* :)

Hvem sa at jeg sluttet med cs? : o

Men nei, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. har bare lyst til å oppleve noe nytt for engangs skyld. Tipper jeg låner bort accounten min til en venn nå, så får jeg den tilbake når jeg føler for det. A

Er det noen her som har prøvd paid character transfer?

Fant nettopp ut at Haomarush, Sylvanas, Twisting Nether og Vashj er i samme BG-gruppe i neste patch. Med andre ord er realmene til alle jeg kjenner som spiller wow (utenom en på Ravencrest, men han PvPer aldri uansett :/ ) i samme gruppe. Såpass heldig at jeg kanskje begynner å spille så smått igjen :) Gidder ikke bli avhengig akkurat, men heller spille wow som om det var et vanlig spill, ikke en livsstil.

Opprinnelig skrevet av Alice
men heller spille wow som om det var et vanlig spill, ikke en livsstil.
qft. Det samme prøver jeg å oppnå. Føler at jeg greier det, hender at det går flere dager imellom jeg spiller også. ;p

Grr... Casuals -_-

Er det noen her som har prøvd paid character transfer?
Fant nettopp ut at Haomarush, Sylvanas, Twisting Nether og Vashj er i samme BG-gruppe i neste patch. Med andre ord er realmene til alle jeg kjenner som spiller wow (utenom en på Ravencrest, men han PvPer aldri uansett :/ ) i samme gruppe. Såpass heldig at jeg kanskje begynner å spille så smått igjen :) Gidder ikke bli avhengig akkurat, men heller spille wow som om det var et vanlig spill, ikke en livsstil.
[/b]
Transfera gnome warrioren jeg hadde på sylvanas over til Vek'Nilash her om dagen, tok 10 minutter fra jeg bestemte meg til jeg spilte:p
Funker fett

SITAT(Karl @ 19.08.06, 13.59) 20433
Du holder på å bli en av oss du også, så bare hysj på deg. ^_^
[/b]
:grine:

SITAT(Nameless @ 19.08.06, 16.40) 20440
Transfera gnome warrioren jeg hadde på sylvanas over til Vek'Nilash her om dagen, tok 10 minutter fra jeg bestemte meg til jeg spilte:p
Funker fett
[/b]
Hvordan er Alliance siden på Vek'Nilash? Har en Gnome som ikke liker seg så godt på Sylvanas.

Gaaah, vi har den grådigste hora i guilden. Hu har field marshal robe og robes of the guardian saint, hu har masse dkp, og vant nettopp robes of trans som hu IKKE kommer til å bruke, over priests som fortsatt har robes of prophecy, fordi da hadde hu "fullt sett". SOM HU IKKE SKAL FUCKINGS BRUKE ENGANG.

Faen blir så sur av sånt.

Hvordan er Alliance siden på Vek'Nilash? Har en Gnome som ikke liker seg så godt på Sylvanas.
[/b]
Jeg er vistnok bare level 35, men jeg levler og koser meg som en casual :)
Og det skal vist være ganske mange alliance guilds med god PvE progress, med tanke på at serveren er ganske ny så har 3-4 kommet fra 4 bosser inn i naxx og utover.

Incorporated fra Haomarush er jo her:p

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(Hakara @ 19.08.06, 18.21) 20480
Gaaah, vi har den grådigste hora i guilden. Hu har field marshal robe og robes of the guardian saint, hu har masse dkp, og vant nettopp robes of trans som hu IKKE kommer til å bruke, over priests som fortsatt har robes of prophecy, fordi da hadde hu "fullt sett". SOM HU IKKE SKAL FUCKINGS BRUKE ENGANG.
Faen blir så sur av sånt.
[/b]
Tihi, hadde noe av det samme her. På tja, 2-3 måneder med farming av MC og Ony hadde det droppet hele 1 Might helm og 1 Wrath helm. Jeg hadde wrath og en casual nisse hadde might. Så dropper might, en OT får den, han topper fortsatt dkp, hva skjer neste ony kill?

:p

Drepte endelig Vael igår. Var en herlig følelse å bli eid i Suppression Roomene. BWL er faktisk ikke så hardcore badass som man trodde, veldig festelig er det, nytt og spennende :) Man er dog litt lei dragedreping, får vel ta en titt innom AQ40 snart, når vi kommer oss forbi BL. Evt. gi seg ganske snart eller bli super casual. Guilden blir nok sint, ettersom jeg er beste tank for øyeblikket, men men.

Må vel si at jeg digger guilden jeg er i. Man kan ta seg en pause en gang iblandt uten at det blir noe stress/mas/grin. Ganske casual, men vi gjør ganske grei og rask progress.

Skulle ikke du geare opp shamanen din forresten?
[/b]
Jeg? neeei, aldri :p

Joa.. Men faen as, må ha nye folk, ny realm nye irriterende drittunger, nye "håp" selv om jeg er nærmest en casual.
Dessuten har jeg alltid hatt veeeeeldig lyst på en Warrior, og når jeg har en gnome warrior med rosa bart og level 30+ så spiller jeg den :) - Dessuten spiller Ancient og et par kompiser fra Haomarush der :)

Karl!, synes du kan fløtte roguen din dit jeg :)

SITAT(Karl @ 19.08.06, 18.33) 20459
[/b]
alliance på vek'nilash er helt top og er man en som virkelig vil ha masse god PvE så er vek'nilash stedet. som nameless sa så har servern vært oppe i bare 4 måneder og er allerede blant de beste pve progressa serverne i europa (bl.a. en guild kalt Windwalkers downa Thaddius i dag og guilden jeg er i som heter Pacifism har tatt ned 5 bosser i naxx)
Det er jeg er veldig glad for at det ikke er noe form for flaming krig mellom de beste guildene (som det var på min gamle server Ahn'Qiraj), noe som gjør WoW hverdagen mye mer hyggeligere
Når det gjelder PvP så er det for det meste instant BGs hele dagen, så klager ikke ^_^