Den sosiale World of Warcraft-tråden

NOEN HER TAR VISST WoW ALTFOR SERIØST!! OIOIOIOI!!!!

/sukk
jaja bra dere slutta med en piss-diskusjonen fordi den var bare en stor klatt med søppel

btw, blizz er mongiser. 3 dagen på rad med insane latency problemer på vek'nilash. helt umulig å game ordentlig uten at man får både korte og særdeles lange lagspikes :grr:

er visst ikke alle som har de problemene men jg bruke UPC Chello og vet om en til som bruker det som oxo sliter litt :/

btw pala alten min er 49 nå så det er bare å fortsette lvlinga Nameless ;)

Jobber med saken =D - Er level 42, blir vel 43 eller no i natt.
Dessuten har jeg jobbet litt og vært smålig opptatt i det siste.
Men hva heter dvergen?

Steena (female d0rf :p)

Hrm. Dinget 40 i dag og sliter med å skaffe penger til Mount. Grinder i en halvtime/time på Stone Elementals i Badlands og kommer fra det med 5g. 5g i timen; og jeg trenger 90g. HYL. Er det noen bedre plasser å skaffe penger? x.x

På level 40? Egentlig ikke. Eller, kjenner du 2 gode spillere så kan dere gjøre 3 man Cath, uten wipes og med godt tempo er det faktisk litt penger i det. Men ellers er det sparingen fra level 30 som burde stå for det meste av mounten. :<

Grinding av stone elementals i badlands er en av de få "enkleste" og beste pengene på den levelen, i tillegg til exp..
Tjente 50g samme dag som jeg ble 40. Det av og farme Iron ores og grinde stone elementals. (Endte opp med level 41 i samme sleng, pga noen quests og slikt med stone elementals)

Hrm, jeg tok feil professions da jeg startet min character, ombestemte meg og skiftet til enchanting på level 30. Da var jeg for lav level til å farme greens i low-level instances som RFC. På grunn av dette kjøpte enchanting-mats (Strange Dust osv) på AH, og har siden kjøpt gear o.l, og derav hadde jeg bare 15g da jeg dinget 40.

Grindegrinde.. *sukk*

Jaja. Med mine "skeeellzz" og imba mage-powashz, så kan jeg lett AoE-grinde fire level 39-40 "Rock Elementals" samtidig sør i Badlands. Får vel bare fortsette med det.

Arr, Mining er bra for penger, særlig om du har høy nok skill til iron på lav level. får fra 5-7g per stack :p

Edit: Bars that is, ikke Ore :p

Har heller ikke lagget noe på Vek'Nilash,. :S

Har forresten joinet Pain Train, litt små-PvP-guild. ^^

Lurer på om jeg skal gi blanke faen i Tailoring og ta mining. Høres bra ut? (Jeg har Tailoring av den grunn at jeg kan lage greens/rares senere for så å disenchante. Strengt tatt -trenger- jeg ikke noe jeg kan lage med tailoring.)

Nameless: Ssh jeg er mye online.

SITAT(Nameless @ 02.09.06, 18.05) 22368
Det er penger i det :) - Du gjør jo som du ønsker selv :D
[/b]
Hrm. Kanskje jeg skal gjøre det.. Men daaa... Må jeg begynne langt nede og jobbe med oppover med miningskeelz. Når kan jeg ta Iron/Mithril Deposits?

SITAT(Calath @ 02.09.06, 20.10) 22371
Hrm. Kanskje jeg skal gjøre det.. Men daaa... Må jeg begynne langt nede og jobbe med oppover med miningskeelz. Når kan jeg ta Iron Deposits?
[/b]
Rimelig høy skill... 120-ish? Er ikke heelt sikker. :S