Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Eivind @ 03.09.06, 22.21) 22503
Shadar, du må huske at wow er jævla følsomt til tilkoblingen. Mister du den, enten det er i ett minutt eller ett kvart sekund disconnecter du mest sannsynlig.

Og anngående "Mounten". Har blizzard sagt at det er mounten? Minner alt for mye på det taurens skulle ha som mount før de forandret det til Kodo, og hvorfor skulle expansion content + filer ligge i 1.12 patchen?
[/b]
Eelk er bekreftet fra blizzards side ja, innkludert utseende på den. I think.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Fikk drept Gluth i dag :) Fått drept 5 nye Naxxramas bosser på 6 raid dager nå (Drept 8 totalt), så guilden er i god form om dagen. Neste mann ut er godeste Thaddius (eller laggius), det blir kult å se hva han har å by på.

Hvordan ligger andre SGere ann i Naxxramas om dagen?

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(SHDR @ 03.09.06, 17.22) 22490
Point. Restarter morrapulær'n min på AQ som troll. Hvis spillet klarer å holde seg på i FEMTEN SEKUNDER UTEN Å DISCONNECTE MEG FOR HÆLVETE!
[/b]
Skal nok få lurt deg inn i guilden jeg er i, HAHA!

Du vet at du har solgt sjelen din til BLizz nå? Skal booste deg litt når du trenger det. Men roll noe annet enn shaman da, eller samma faen egentlig, kan ta en session med deg imorgen. Druid er egentlig veldig morsomt, ettersom du leveler som mr. altmuligmand, og tar på deg en rimelig stødig healing-rolle i endgame (noe...som...shaman...egentlig...også...er).

TEH DUALITY

Lurtz; Tok nettopp Ebonroc og Flamegor igår. To dager med Chrommie, skal nok få tatt han :) Jobber med saken, kan man vel si. Planen er vel å geare litt i BWL mens man leker seg i AQ40. Også stikke til Nax :)

Jeg har trådløst, funker fett for meg.
Brod'ærn derimot, har et helvete. Han sitter ca. 10 meter og 3 vegger i mellom routeren og nettverkskortet, og han blir disconnecta hele tida.

Husk at det lønner seg å ha routerene stående høyere enn pcen. Signalene fungerer som en slags paraply.

Skal uansett ikke være noe problem hvis du har bra signastyrke.

Har det samme problemet, folk som sitter et rom bortom meg har bra signal. Men jeg som har en ekstra vegg har alt fra Veldig Lavt til Bra om jeg er skikkelig heldig. Så det kan være litt vanskelig å spille til tider. Noen som har noe tips på hvordan jeg kan få litt sterkere og stødigere signal? Kan ikke flytte på ruteren, siden jeg ikke har tilgang til den.

Du kan kjøpe et ekstra "access point" og plassere den feks. etter den første veggen. Den vil mest sannsynelig få perfekt signalstyrke, og du får bedre signaler inn til pcen din.

En venn av meg har en leilighet siden av et hus med internet.
Han har routeren stående i vinduet i huset, og har et access point i vinduet på leiligheten. Med dette får han veldig bra signaler i hele leiligheten.

Eventuelt bare legge opp en kabel :p

Vel, hadde jeg fortsatt spilt wow hadde jeg vært på The four horsemenn nå. =\

Giev link til Elkk mount greia plx? ;O

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg støtter Evehr i at Alliance på Tarren Mill er ganske koselig. :)

Ellers bruker jeg også trådløst nett, og selv om jeg den siste uka har slitt med høy ms, disc jeg sjelden, og det går som regele veldig fint! :)
Og Draenei mounten ser koz ut^^

Nå er det liten tvil om hva jeg kommer til å rolle når BC kommer XD

Har de sagt hva slags mount blood elfs får?

Edit: bare meg wow-forums er nede for?

Belfs skal visst få en slags cockatrice. Men er enda ikke sluppet noe bilde av den...

En Cockatrice er en slags fuggel på to ben som ikke kan flyge. De blir brukt som bakketransport til de er gamle nok til å fly eller noe. Tror jeg leste noe om det en eller annen plass. :<

Her har vi et bilde av en cockatrice og ett ekorn med sprekker i seg...

Den har ingenting med WoW å gjøre, men regner med den er nogenlunde samme konstruert.

En svær hane med andre ord, sikkert der ordet cock spiller inn, som i hane... jess...

Til slutt litt fakta om hvordan en cockatrice blir født...

Det er altså en hane som legger ett egg, som igjen blir værpet av en padde eller en slange.

Så hvis dere noengang får en hane som legger et egg, prøv dette. Men vær forsiktig,det sies at en cockatrice kan gjøre folk til stein bare ved å se på dem og oneshotte folk med pusten sin. De er ganske like basilisker igrunn, bare ikke i utseende.

Da har vi sikkert grunnen til at ekornet har sprekker, fordi den har blitt sett på... Og ja, dette er edit nr 6 eller no:p

Jeg skreiv det før du skreiv posten din så! HA!

Nå må jeg pisse...

SHDR

Gullmedlem
Håhå. Nå har jeg spilt de første questene med trollet mitt, og er på vei ut i den store verden. Foreløpig er dette utrolig kjedelig, men blandet med mye kaffe og snus, er det et eller annet pussig avslappende med det. Problemet er bare at det føles så jævlig, hinsides meningsløst. Det er ikke like morsomt som de fleste andre spill, og jeg føler meg mest av alt tom mens jeg spiller det. Jeg skjønner at tiden går, og jeg merker at trollet mitt får større e-penis, men ... hjelp. Det er ikke *morsomt*. Det bare *er*.

Hvordan bekjemper dere denne følelsen?

Den går bort når spillet begynner å bli morsomt.

Og ja, snus er et must når man spiller wow, av en eller annen grunn.