Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Eivind @ 19.09.06, 16.02) 24415
Hva var det bilde av? Funker ikke lenger iaf.

Uansett, det var så lenge jeg holdt, back in the game baby.
Faen så svak jeg er :(
[/b]
Lastet bildet opp på nytt.

La det opp på Blizzard forums også, sikkert derfor det streiket.

Edit:

Forresten noen som har lagt merke til at Episode 1 av Roguecraft er kommet ut? Så den nettop nå. Fortsatt mange fights med elendige spillere, men også veldig morsomt, særlig den siste delen der man ser han andre roguen sin video. Hater all den snurringen som man ser så ofte i PvP videoer.

SITAT(Eivind @ 19.09.06, 16.02) 24415
Uansett, det var så lenge jeg holdt, back in the game baby.

[/b]
HURRA!! :elsk:

og dette er et ganske stort øyeblikk for meg. denne karakteren var den aller første jeg lagde da jeg skaffet meg spillet for knapt 1 1/2 år siden, og i dag har den nettop blitt min fjerde lv.60!! (og første caster på 60 oxo :D )

Vel, anngående pvp og pvp-filmer osv, er det mest whine fordi de fleste suger og ikke kan spillet, de vet ikke hva de burde gjøre, og skjønner ikke at alle klasser ikke faller som fluer. Personlig kom jeg over at shamans fortsatt er for gode om begge har balasert gear, og fant flere måter å eie dem på.

Om dere leter etter en bra pvp film som er spennede, og en som faktisk kan spille, kan dere se på Grim - total annihlation, han er nok den beste roguen jeg har sett (PÅ FILM). Men ingen kan holde fakkelen til Drakedog, som revelusjonerte warlock pvp for snart 2 år siden, personlig vil jeg ikke se han med de "nye" talentsa, da de er alt for ubalansert for folk som setter seg inn i spillet.

Og om noen av dere leter etter en ny guild, kan dere ta turen innom www.elsn.dk, er en helnorsk guild jeg spiller i for tiden, vi er bare på sartura, men det driter jeg i. Hyggelig pve guild > progress, synes nå jeg.

Grats med 60 på priesten Razzly! :D Nå er du bare en lvl 60 under meg.

HURRA!! :elsk:

og dette er et ganske stort øyeblikk for meg. denne karakteren var den aller første jeg lagde da jeg skaffet meg spillet for knapt 1 1/2 år siden, og i dag har den nettop blitt min fjerde lv.60!! (og første caster på 60 oxo :D )

[/b]
Gratulerer, ikke lenge til jeg får min fjerde level 60 :)

SITAT(Alice @ 20.09.06, 15.06) 24512
Forresten noen som har lagt merke til at Episode 1 av Roguecraft er kommet ut? Så den nettop nå. Fortsatt mange fights med elendige spillere, men også veldig morsomt, særlig den siste delen der man ser han andre roguen sin video. Hater all den snurringen som man ser så ofte i PvP videoer.
[/b]
Vel, de fleste av de han drepte av var jo beryktede på Arthas serveren (US), så jeg er uenig i at det var elendige spillere. Problemet med rogues er de har overraskelsesmomentet og man kan risikere å bli satt ut hvis man ikke følger med og gjør dermed flere feil. I dueller er det jo mye enklere å ta rogues siden man er klar over dem og venter på at de skal slå til.

Jeg må være ærlig og si at jeg flirte for meg selv da han drepte warrioren maydie helt i begynnelsen. (som forøvrig en annen spiller har kjøpt kontoen). Jammen er det ikke lett når ikke bubblebuddies er rundt deg og ikke healer deg. :p Ikillyouheal.

I beg to differ. De aller fleste warriorne stinket verre, prøvde ikke en gang å relocate han etter han vanishet, enda mange var humans, som har perception. De var også helt elendige på å bevege seg, noe som gjelder nesten alle spillerne han tok. Hunterne var bare triste, mange av dem bare gikk rundt, prøvde jo ikke en gang å freeze trappe. Om de var beryktede eller ei, hjelper vel null hvis man ikke har skills. Maydie er jo et godt eksempel, videoen hans er bare recklessness, og en paladin som han desperat prøver å skjule ved å bruke irriterende videoeffekter.

Det sier vel bare at det var fikset?

jeg vet ikke, men jeg kom inn på tanken da jeg så Roguecraft episode 1...

Så din konklusjon er altså at absolutt alle de andre spillere i den filmen sugde? Hvem vet, kanskje han brukte flere forsøk på å ta de uten at han viste det i filmen, men tross alt er det en pvp film. (som maydies sin, og hvem faen viser alle klippene der de taper?) Jeg er rimelig sikker på at de fleste av de andre spillerene hadde reagert anderledes da de så seg i filmen, men det hjelper lite når de blir de overasket og kan løpe rundt i 30% speed i sakte kino. Jeg synter World of Roguecraft 1 var enestående og jeg er rimelig sikker på at jeg hadde blitt trolleid alle gangene jeg hadde møtt han i world pvp.

Hvis han brukte flere forsøk, og i så fall bare klarte det på de forsøkene hvor motspillerne tydligvis spiste pizza eller satt på MSN samtidig som de spilte, er han vel ikke akkurat noen mesterspiller. Og hvis man freaker ut når man blir Cheap Shottet, er man ingen god PvPer.

Unaett hvor mange forsøk han brukte, klarer motstanderen fortsatt ikke å bruke basis-egenskapene til sin egen klassen i.e. intercept, Bleed, Hamstring, Freeze-trap, noen klarer tilogmed såvidt å kaste hånden ned på tastaturet å treffe W,A,S,D eller pil-tastene.

Men jeg så hele filmen omtrent uten å puste, likte den utrolig godt, men jeg kunne ikke la være å tenke på at iallefall noen av kampene var fikset, de mot random spillere i det minste...

Nei, du far. Jeg må si meg enig med Alice når jeg tenker etter, filmen sugde ræv. Makan til spillere som blir ståleid skal du se lenge etter. Det må jo være planlagt på forhånd alt dette her mellom spillerene. Det har jo ingenting med at fyren er selv r14 og stunlocker som en Gud, og beveger seg utenfor intercept range. Og dessuten løpe rundt med noen filler rundt seg og med 0.9 dps dagger i main hand og bevise at rogues kan være imba kun med cooldowns. Nei, fytti. Buu!

Skal du ikke være seriøs, kan du drite i det.

Det jeg sier er at det så suspekt ut, og det kan du ikke si noe imot engang.

SITAT(Epzilon @ 21.09.06, 21.25) 24647
Nei, du far. Jeg må si meg enig med Alice når jeg tenker etter, filmen sugde ræv. Makan til spillere som blir ståleid skal du se lenge etter. Det må jo være planlagt på forhånd alt dette her mellom spillerene. Det har jo ingenting med at fyren er selv r14 og stunlocker som en Gud, og beveger seg utenfor intercept range. Og dessuten løpe rundt med noen filler rundt seg og med 0.9 dps dagger i main hand og bevise at rogues kan være imba kun med cooldowns. Nei, fytti. Buu!
[/b]

Nå sa jeg vel ingenting om at roguen var dårlig, jeg sa at motspillerne ikke hadde mye tess i seg. :)

Tingen er at rogues ikke er spesielt imba, det er et faktum at en rogue kan drepe deg på 2 sekunder om du ikke følger med. Javel? Sux2beu sier nå jeg. Samme hvor mange filmer han fyren lager klarer han ikke å bevise det. Det latterligste er at han whinet om warlocks i starten, til og med når de hadde nye talents.

Deathcoil er ikke tingen som gjør warlocks vannskelige. 10k hp gjør warlocks vannskelige.

Jeg kan med hånd på hjerte si, at jeg ALDRI ville tapt mot den roguen, med hvilke som helst av mine characters (Rogue, mage, druid og hunter), når han ikke hadde gear, som r14 med deathdealer kan det bli verre, men fortsatt helt mulig. Filmen er latterlig, med folk som enten kun har spilt group pvp hvor det eneste de tenker på er slow/stun/heal FC eller så er de ebaya.

Alle roguene kunne lett ha klart å blinde han når han stunlocka dem, ihvertfall klart å tappe vanish fort nok, og hva slags warrior står i battlestance konstant i en fight som varte over 30 sekunder? Jeg kan også si at warriors som Razzly (Citan), som faktisk er gode, heller aldri ville tapt mot han. Filmen er latterlig, og han er latterlig. Legg også merke til at han ikke har med noen fights mot paladins, og kun fights med druids uten pvp trinket (ellers så vet de ikke hvordan de kan bruke den), mot en rogue MÅ en druid starte i bear form for å ha sjangs uten pvp trinket, hvis ikke roguen suger da.

Jo da, men en del av problemene han presenterer i den første filmen, går jo ut på at man ikke får fearet. Jeg ble i hvert fall fearet ganske mye mer etter at Deathcoil kom.

Dot - dot - dot - dot - channel spells. Er ikke verre enn det.

Jeg kan med hånd på hjerte si, at jeg ALDRI ville tapt mot den roguen, med hvilke som helst av mine characters (Rogue, mage, druid og hunter), når han ikke hadde gear, som r14 med deathdealer kan det bli verre, men fortsatt helt mulig.
Nei, har du sett. Nå kom den selvoppnevnte (arrogante) pvp guden her på forumet med en flott uttalelse. Akkurat det tviler jeg sterkt på. Muligens i duel, men ikke i world pvp der du blir tatt på fersken. (og det er DET faen rogues gjør).

Jeg sa jeg vel ingenting om at roguen var dårlig, jeg sa at motspillerne ikke hadde mye tess i seg.
Men kjære deg, hvem ønsker å se en film der forfatteren av filmen dør hele tiden, eller såvidt overlever? Som sagt så vet vi jo ikke om han måtte prøve seg flere ganger mot dem med noen filler? Og det er jo en stor prestasjon i seg selv. [/quote]

Og angående den Grim - Total Annihilation der han slåss mot to warriors med Sulfuras i duell i STV og de ikke klarer å ta ham selv om den ene warrioren er ikke stunlocket i en god periode forteller jo bare hvor gode de var! Ikke sant Alice?

EDIT: Men, hva pokker skjer med sitat funksjonen?

Joda, jeg er nok ganske sikker på at jeg ville klart å ta han ut hvis jeg var en av dem, og hvis ikke så, ville jeg nok tatt en heftig del av HPen i hvert fall. Har jeg sagt noe annet?

Og igjen, hvis du freaker ut når du blir cheap-shotted, er du ingen god PvPer.