Den sosiale World of Warcraft-tråden

Eivind: Jeg er interessert i en horde transerable warrior, ja. På min account er det én aliance char, en 60 gnome warlock, men om jeg husker rett har den kun blues. Til gjengjeld er det nå i hvert fall noen "gode blues", noe fra ZG etc. Men jeg husker ikke 100%, og siden accounten er fryst kan jeg ikke sjekke. Men hvis vennen din er interessert i et bytte, kunne jeg kjøpt gamecard for å lage en ctprofil elns.

Jeg kan spørre, men det beste hadde vært en alliance hunter, siden vi trenger dem i guilden :p

SITAT(Eivind @ 24.09.06, 16.34) 24979
Kommer ann på hvorfor den ikke er åpen.

Er det FULL, må man vente til den går ned til medium. Er ikke AQ gates åpna, må man vente til de er det. Er servern yngre enn 90 dager, må man vente til den er eldre.
[/b]

Hei, jeg har en 60 paladin på Talnivarr.

Intresert ? :)

Baaaaah, skulle ikke migrert roguen. :( :emo:

Hvis man har en orc warrior kan man ikke ha en pala, men hvis man har en pala kan man ha en orc warrior. Der er logikken!

Gi meg en profil av paladinen så kan vi se det ann.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Er det noen som kan tipse om en ålreit server å migrere til. Jeg og en kompis er lei av Daggerspine pga. ræva økonomi og lite folk. Endgame guildsa er latterlige, men alliance er visstnok jævlig heite da utn at det hjelper meg som horde. Tror det generelt sett er mange idioter som spiller der ideg diskuterte de "musikk" i LFG channel. Type: "Metallica pwns!!!11" "Noes I r thenk dat Blink 182 r betar". Jævla tåpeligeweeaboos, bæsj!

Faens dritt, enten så er det noe galt med nettet mitt ellers så kødder blizzard downloader igjen..
"Tracker does not respond"

Noen som har en link der jeg kan laste ned dagens patch greie?

Neocon er skummel.

Jeg mener det. Du er litt creapy.

DER GJORDE DU DET IGJEN!

Hvordan klarer du det?
Jeg mener det, hvis jeg skulle hatt mareritt om noen, måtte det ha blitt deg.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Blir ikke mye WoW på meg i fremtiden, proxy helvete her på universitet.

Gikk glipp av guildens første Nef kill, så det var jo litt trist. Hadde passet bra som en sisteboss. Men men, livet uten wow er.... BEFRIENDE! Håper å kunne komme tilbake til TBC som mr. Casual, man får nå se :)

Har vært hellig morsomt i BWL, AQ20 og ZG, får håpe TBC kan matche det.

Personlig synes jeg AQ40 er den morsomste instancen (har ikke tilbrakt så mye tid i naxxramas enda, kun opp til patchwerk). Etter hva jeg har sett av videoer og bilder, ser BC ut til å bli mye mer unikt og morsomt. 25 man instancer lover også godt, da det blir lettere å få gear, samtidig får man en større rolle i raids.
Selv spiller jeg hunter for tiden, og ja, raids er ikke akkurat det morsomste. Jeg gjør mer enn nok dmg forventet ved å autoshoote og se på film :p

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Heala på priencess på lvl 44 med shadow specc uten problemer idag. Fikk Gemshard heart attpåtil. Faen det eier å være priest ass. Samme run fikk jeg også en jævlig nice healer robe av en rare boss samt Rotgrip Mantle av Rotgrip :D Glad jeg ikke lot accounten min bli fryst!

Jeg logget på og merket at Raptoren min hadde req 150 skill, og at jeg hadde fått den skillen.
Snakk om bonus! jeg tjente nesten 800g på det der, så jeg dro avgårde og kjøpte meg vanlig katt og en AV mount^^