Den sosiale World of Warcraft-tråden

Spillet er vel heller perfekt designet for å ha fanget såpass mange mennesker...
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(Yetipants @ 06.10.06, 14.45) 26756
Spillet er ikke dårlig fordi jeg ikke likte det, spillet er dårlig fordi det er dårlig designet.
[/b]
Vent litt.... Den mest polished DIKU/EQ MMOen.... Som faktisk har klart aa gjore MMO litt kult, et popkulturfenomen? Daarlig Designet? Ville heller si at den klart har det beste, mest polished og streamlinet design av samtlige MMOs der ute (av de jeg har proevd: AO/EQ/UO/DaoC).

Og ja, jeg ville hevde WoW forandret landskapet, det er faktisk appelerende og morsomt.

Og det befinner seg langt ute av den camp-fantasy settingen resten av DIKU/EQ klonene gjoer.

(Men det er jo forstaaelig at du er litt bitter, med tanke paa at du har kastet bort tid paa moekk, og ser hvor poengloest det var kvalitet naar den foerst kommer :angel: , kanskje noe wowfolket foeler naar Warhammer lander?)
 
Yeti: Greit du ikke liker WoW og du ikke skjønner hvorfor folk kan like det, men du får faenmeg holde deg fordod til å nevne noe som signaturen til en person. Herre.
 
Det er tydeligvis noe med WOW som provoserer de som ikke liker det så inn i granskauen. Jeg snakker på bakgrunn av egne uttalelser i fortiden. Jeg hatet WOW allerede etter en uke, og jeg hater det fortsatt den dag i dag. Selv for bare noen uker siden når jeg skulle prøve det igjen så fant jeg ut at det fortsatt var dritt. Jeg mislikte det så mye at jeg til og med lagde en tråd her for et par år siden (ikke så lenge etter det kom ut) der jeg ga WoW det glatte lag, som resulterte i større krangler, akkurat som nå. Hva er det som gjør WoW så provoserende for oss som ikke liker det?
 
Den største grunnen er at folk som ikke spiller WoW, skjønner ikke hvor kjekt og morsomt det er for dem som spiller. Vi som ikke spiller ser levling og atter levling, og ikke noe mer, men dere som spiller har et mål om å komme videre opp i level, overfinne større fiender og utforske spillet. Dessverre skjønner vi som ikke spiller WoW dette altfor sent, som Aleks her, men skifter fort mening når vi har satt oss inn i spillet. Eller, med vi mener jeg vi som ikke spiller, men jeg vet ikke om jeg eller Yeti vil like spillet selv om vi setter oss skikkelig inn i det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Norske nerder tydeligvis også. Jeg sitter på Harware.no-lan nå, og hva er det alle spiller her? WoW.. <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yess, vel anvendte penger som gikk til den billetten iallfall.

Kalli: Røyking må jo være utrolig positivt siden så mange driver med det. Like bra argument. :p

Spilte en time WoW som Rogue i dag, jeg kunne akkurat like gjerne ha spilt med Assassin-en min i Guild Wars, den eneste forskjellen ville vært flere fetchquests og færre "drep X antall uteliggere/narkoluddere/drager"-quests. Klin likt skillsystem og gode greier. Men WoW ser veldig pent ut til tross for konservativ polygonbruk, det skal det iallfall ha. Flott utsikt. :)
 
Yetipants, legg merke til at Revan snakker om deg som om du er i hans gruppe, så nå er dere bestevenner for evig og alltid, og det kan aldri endres.
 
Revan, du inrømmer altså at du er ignorant og uopplyst?

Personlig kan dere si hva dere nå vil om wow. Yetipants, styrer du unna klær o.l fordi andre sier at de er stygge? Når jeg orker kan jeg godt skrive sidelange inlegg om hvorfor jeg synes wow er morsomt, men jeg ser ikke helt poenget. Da uansett hva man sier til en som er totalt innstilt på å hate spillet nytter det lite.
Hva med at dere hater wow et annent sted og lar oss som liker spillet være i fred? Jeg får nok grunnløse møkkargumenter til at wow er kjedelig fra kompisene mine, det siste jeg trenger er å bli kritisert for å spille verdens mest spilte spill på ett SPILLFORUM.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Eivind @ 07.10.06, 03.29) 26884
Revan, du inrømmer altså at du er ignorant og uopplyst?

Personlig kan dere si hva dere nå vil om wow. Yetipants, styrer du unna klær o.l fordi andre sier at de er stygge? Når jeg orker kan jeg godt skrive sidelange inlegg om hvorfor jeg synes wow er morsomt, men jeg ser ikke helt poenget. Da uansett hva man sier til en som er totalt innstilt på å hate spillet nytter det lite.
Hva med at dere hater wow et annent sted og lar oss som liker spillet være i fred? Jeg får nok grunnløse møkkargumenter til at wow er kjedelig fra kompisene mine, det siste jeg trenger er å bli kritisert for å spille verdens mest spilte spill på ett SPILLFORUM.
[/b]

Tusen takk. Kan noen være så snill å ta dette til etterretning.

Ok, du mener spillet er dårlig designet basert på spill-faglig kunnskap og erfaring. Det skal du få lov til. Spill det eller la vær, legg merke til hvor likegyldig jeg er til det.

Jeg mener spillet er sinnsykt fett, med alle de gode og dårlige elementene det har. La meg spille det eller la være, det burde egentlig være rimelig likegyldig for deg også.


Er det da noe vits i å dra diskusjonen noe lenger?


Tenkte meg det.


Ja, og du a, ehh, du har skikkelig, ehh, ja, skikkelig stygg avatar azz, eh, lzm.
 
Jepp, jeg er "ignorant og uopplyst" som du kalte det, når det kommer til World of Warcraft. Men om noen timer kommer jeg kanskje til å skifte mening, for nå installerer jeg WoW på maskinen min. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Eivind @ 07.10.06, 03.29) 26884
Yetipants, styrer du unna klær o.l fordi andre sier at de er stygge?[/b]
Fantastisk analogi der, kompis. Hvis du mener at jeg styrer unna klær som er foret med sandpapir, så har du rett. Og da kan også sammenligningen brukes. Jeg misliker ikke WoW fordi andre synes det er stilig (hva faen skulle jeg spilt da? Big Rigs?), jeg misliker WoW fordi det er kjipt.
Opprinnelig skrevet av Stygg signatur-mannen+-->SITAT(Stygg signatur-mannen)
Spill det eller la vær, legg merke til hvor likegyldig jeg er til det.

Jeg mener spillet er sinnsykt fett, med alle de gode og dårlige elementene det har. La meg spille det eller la være, det burde egentlig være rimelig likegyldig for deg også.[/b]
Ja, jeg ser jo at du er akkurat så likegyldig at du ikke klarer la være å svare på det jeg skriver her, gang på gang. :D

Og du må gjerne forklare meg nøyaktig hva det er med tekst på et internettforum som gjør den i stand til å hindre noen i å spille WoW.<!--QuoteBegin-dkdaffy

@Yetipants
hvorfor spille rogue? det er sååååå tørt T_T reroll priest, mage, eller hunter.
lvler en priest for øyeblikket, det er sinnsykt fra lvl 20+
Detta er nøyaktig grunnen til at jeg ikke spiller sammen med noen. "Å herregud, spiller du som ROGUE?!?! Du må jo være komplett idiot som ikke visste at det suger pikk før du begynte med spillet!!!" :argh:
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
OMG Yeti Spiller Big Rigs LOLOLOLOLOL

Har ikke logget inn på wow på.... nesten en måned nå :D

Guilden går litt til helvete da. Menmen, kunne vel egentlig ikkebrydd megmindre, er tilbake til TBC.

WTB Space Bar
 
SITAT(Yetipants @ 07.10.06, 13.23) 26901
Detta er nøyaktig grunnen til at jeg ikke spiller sammen med noen. "Å herregud, spiller du som ROGUE?!?! Du må jo være komplett idiot som ikke visste at det suger pikk før du begynte med spillet!!!" :argh:
[/b]
Rogue er jo fett! Har startet en night elf rogue nå for å teste ut night elf start området, koser meg ganske mye med den.
 
Huzzah, spilletiden min går ut i morgen og jeg brukte opp den eneste sjansen min til å skaffe et GameCard på Kingdom Hearts II (ikke at spillet ikke eier).

Så siden jeg dessverre ikke kan spille videre har jeg nå sendt en mail til Blizzard hvor jeg tigger etter en eller to gratis måneder. :D
Er ikke jeg et geni?

Og Revan SPILL ALLIANCE PÅ EARTHEN RING (Om du likte prøven du instalerte)!