Fy faen for noe jævla møkkadritt. Jeg klarer å logge på kontoen min når jeg skal spille, men når jeg får sucess, dukker ikke character-listen min opp som vanlig. Det er kanskje fordi min ten days free trial har gått ut? Hmm.. har Blizzard trukket penger fra kontoen til min far da, og liksom laget en ny månedsbetaling?
Jeg kommer meg ikke inn på min konto på WoW-sidene av en eller annen forjævlig, fuckings merkelig grunn. Hva faen? Jeg klarer jo å logge meg inn på spillet, for helvete.
Beklager banningen, men jeg vil faen ikke bli trukket penger fordi jeg ikke avsluttet kontoen før dagene går ut. Jeg laget kontoen for.. åtte dager siden tror jeg, sist lørdag. Ikke i går, altså. Så dermed har faen ikke tiden min gått ut enda. Hva skjer? Hva faen skjer med kontoen min? Når jeg logger på i selve spillet, da går det fint. Men character-listen dukker IKKE opp som vanlig, isteden dukker.. vet ikke hva jeg skal kalle det, men det greiene hvor du skal velge om du vil spille Rollespill, pvp, normal osv. Og språkvalg.
Det merkelige er at jeg ikke kommer meg inn på WoW-sidene, men å logge seg på kontoen på spillet går fint. Forbanna dritt. Herreguuuud! Håper virkelig at noen kan hjelpe meg, for jeg er ganske fortvilet nå.

[/b]