Den sosiale World of Warcraft-tråden

Det er fra BC ja, men om det sverdet er med, det tviler jeg på.
sjekk navnene til alle de andre våpenene. dette er Arena Awards og alle begynner på "Gladiators'" det passer ikke inn.

Here's a movie of an arena 5v5 fight:
5v5 arena TBC film

Some inside info about TBC.

The pvp overall in BC is amazing. Tons of rewards for outdoor pvp objectives and the arena.

They took the basics of the current world pvp stuff and expanded it. The first zone everyone will see is 'Hellfire Peninsula' which houses a 3 winged dungeon called 'Hellfire Citadel'. Right next to citadel is 3 towers very close to each other that can be controled similar to the current Epl towers. Controling them gives a 5% damage buff in peninsula and citadel. Whats different though is that anyone you kill near the 3 towers gives your group a "Mark of Thrallamar" which can be turned in for various blue quality trinkets/rings and potions that increase experience gained by 5% and faction by 25%.

The next zone after hellfire is Zangarmarsh. Here there is a graveyard in the center that is capture by controling two towers right next to the graveyard. Once the two towers are controlled by the same faction, that factions town issues flags. If a flag is carried from the town back to the graveyard it can be captured and allows players to spawn there and gives another 5% damage buff to the entire zone. Killing people here also gives marks of thrallamar. Coilfang resivoir is in zanagarmash, im not sure if the damage buff is granted inside the dungeon as well.

The next zone, Terokkar forest, I dont have much information on. There is a 40 HOUR timer that alows the capture of 5 towers around Achindoun once it reachs zero. Once all 5 towers are controlled by the same faction the event ends, the timer restarts and a buff is given that gives you 3 things. I know one is 'allows Acquisition of Spirit Shards' and I think another one is 5% damage bonus again. I think spirit shards are dropped by mobs inside Achindoun but I dont know where/what you spend them on

Last but definetly not least is Nagrand. Nagrand has a neutral town, Halaa, that is gained control the same way a tower is. If there is a greater number of one faction the progress bar will move towards that faction. Whats different is that once the town is captured, 15 guards spawn with 1 million hp and faction of the town cannot be changed until all 15 guards are dead. Outside of the town there are 4 wyvern roosts that the opposing faction can take control of and perform bombing runs over halaa. You are given 10 bombs that do % damage to targets and you make two passes over the town and then land back where you started. People can destroy the wyvern roosts by clicking on them once they are activated by opposing factions. Killing anyone near halla grants "Halaa Battle Token" which can be used along with "Halaa Research token" (aquired from PVEing in nagrand) for various rewards including 18slot bags and an Epic quality gem for socketing that gives resilience (the anti-crit/reduce crit dmg stat). The vendors are part of halaa so the town must be controled to spend the tokens. Overall it seems like more should/will be added to halaa because the rewards arent very good but the event is alot of fun.

Alot of these events will probably be very popular while leveling up but will lose thier appeal once people are 70 and doing arena/raiding. You can see the basics of the arena in this movies. The first arena is the Nagrand arena, a simple circle with 4 pillars near the sides and a tornado that randomly moves thru it causing ~1500 damage and throws people around. The second is the blades edge arena which has alot of terrain you can use for LOS, there isnt anything special that happens in this arena atm (like the tornado in nagrand). There is a 1 minute buff period at the begining of both arenas. During that 1 min, spells and abilities cost nothing. There are two types of arena, one is a skirmish where you can just que up with anyone or que up solo and it doesnt affect your arena team. Then there is the team games which was talked about a few months ago where you get a charter and sign up for the arena. We havent been able to do anything with this yet because the level cap is still 67 and we need 70 to do preformed teams. While inside the arena there is no score board until the match is over. You cant see who you are fighting until the match actualy begins. Once the match ends you get to see damage done, healing done and killing blows.

Ive been having alot of fun with all of the pvp stuff in BC so far. Arena has by far been the most fun and will be alot more interesting when there are 100 teams out instead of just us vs us

tatt fra guildforumet, som sikkert igjen er tatt fra en eller annen plass.

jeg har bestemt meg for å joine de jeg var i guild med da Ahn'Qiraj servern åpna i begynnelsen av året igjen (guilden har blitt gjenbygd, a.k.a. DCMmM for de som husker og vet om de) og begynner da fra scratch (lv.1) når TBC kommer.

Skal gå Horde og har lagt valget denne gangen bli Hunter (tipper Orc male)

Håper å holde meg i Gief Epix på Grim Batol helt til jeg dør (eller går lei WoW). Men akkurat hva jeg vil gjøre mest av pvp\pve i BC aner jeg ikke. Sannsynligvis PvE ... men Arena virket jo faktisk jævlig kult.

Transfer til LS da teiten :(

Jeg er også usikker, er fristende å pvpe, siden jeg ikke har gjort det før, men er som sagt, helt på bærtur anngående pvp/pve.

Fy faen for noe jævla møkkadritt. Jeg klarer å logge på kontoen min når jeg skal spille, men når jeg får sucess, dukker ikke character-listen min opp som vanlig. Det er kanskje fordi min ten days free trial har gått ut? Hmm.. har Blizzard trukket penger fra kontoen til min far da, og liksom laget en ny månedsbetaling?

Jeg kommer meg ikke inn på min konto på WoW-sidene av en eller annen forjævlig, fuckings merkelig grunn. Hva faen? Jeg klarer jo å logge meg inn på spillet, for helvete.

Beklager banningen, men jeg vil faen ikke bli trukket penger fordi jeg ikke avsluttet kontoen før dagene går ut. Jeg laget kontoen for.. åtte dager siden tror jeg, sist lørdag. Ikke i går, altså. Så dermed har faen ikke tiden min gått ut enda. Hva skjer? Hva faen skjer med kontoen min? Når jeg logger på i selve spillet, da går det fint. Men character-listen dukker IKKE opp som vanlig, isteden dukker.. vet ikke hva jeg skal kalle det, men det greiene hvor du skal velge om du vil spille Rollespill, pvp, normal osv. Og språkvalg.

Det merkelige er at jeg ikke kommer meg inn på WoW-sidene, men å logge seg på kontoen på spillet går fint. Forbanna dritt. Herreguuuud! Håper virkelig at noen kan hjelpe meg, for jeg er ganske fortvilet nå. :(

Vel, har du trøkka på english og velgt hvilken realm du har på? Hvis realmen din er nede kommer det opp. Finn frem realmen du hadde figurenen dine på, se om de er der? Hvis ikke, aner jeg ikke.

Glem det, CockMcBalls reddet meg.. jeg fant igjen characterene mine, så det går fint. Så.. kontoen avsluttes av seg selv, altså? Jeg trenger ikke å avslutte?

GNØØH

Er det noen som har fått meg seg noen informasjon på paid character transfer som jeg har gått glipp av? Den helvetes dritten har vært nede i 4 eller 5 dager nå, begynner å bli helvetes irriterende.

Har jo vært nede i over 6 jævla dager jo >.< Og charen min sitter fast i limbo og jeg får verken gjort det ene eller det andre, og gamecardet mitt varer bare i 2 dager til. Burde fanden meg få refund :( .

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Yes, der var accounten cancelled :)

Tror jeg kommer til å sjekke hva som er nytt når TBC kommer ut, men nå er det bare å grinde AQ40 (er på cthun) og Nax igjen. Glem det, oi + 1% bedre tank. No wai.

Good times på AQ og i Revival (som gikk til helvete når jeg gikk inactive i tre uker :S Jaja, Chi er ikke akkuratt samme saken, mange hyggelige folk og det der. Men ikke det samme).

SITAT(Revan @ 15.10.06, 18.08) 28246
Fy faen for noe jævla møkkadritt. Jeg klarer å logge på kontoen min når jeg skal spille, men når jeg får sucess, dukker ikke character-listen min opp som vanlig. Det er kanskje fordi min ten days free trial har gått ut? Hmm.. har Blizzard trukket penger fra kontoen til min far da, og liksom laget en ny månedsbetaling?

Jeg kommer meg ikke inn på min konto på WoW-sidene av en eller annen forjævlig, fuckings merkelig grunn. Hva faen? Jeg klarer jo å logge meg inn på spillet, for helvete.

Beklager banningen, men jeg vil faen ikke bli trukket penger fordi jeg ikke avsluttet kontoen før dagene går ut. Jeg laget kontoen for.. åtte dager siden tror jeg, sist lørdag. Ikke i går, altså. Så dermed har faen ikke tiden min gått ut enda. Hva skjer? Hva faen skjer med kontoen min? Når jeg logger på i selve spillet, da går det fint. Men character-listen dukker IKKE opp som vanlig, isteden dukker.. vet ikke hva jeg skal kalle det, men det greiene hvor du skal velge om du vil spille Rollespill, pvp, normal osv. Og språkvalg.

Det merkelige er at jeg ikke kommer meg inn på WoW-sidene, men å logge seg på kontoen på spillet går fint. Forbanna dritt. Herreguuuud! Håper virkelig at noen kan hjelpe meg, for jeg er ganske fortvilet nå. :(
[/b]

hvor man ganger må man forklare deg at man IKKE BLIR TRUKKET PENGER FOR EN TRIAL ACCOUNT!

Det var akkurat det CockMcBalls sa til meg, men du skjønner, jeg sa til min far som villig gav kortkoden sin til meg at det ikkeville bli trukket penger, og selv om det ikke er mye penger, så ville han aldri lånt vekk kortet til meg igjen. Derfor fikk jeg panikk..

Thanks anyway. :p

Og hva har vi lært? Jo, les FØR man trykker på "OK" gutter og jenter!