Den sosiale World of Warcraft-tråden

Like før jeg tar turen til Blizzard HQ og river av ballene på alle som jobber der for å ha gjort en helmaks jobb med min (og hundrevis av andres) Paid Character Transfering. Jeg har bare venta 10 dager (and counting).

Our account management pages are currently unavailable.
Please check back later.

Thank you for your understanding.
:elsk:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Seriøst?

For jeg var redd det skulle ta lang lang tid, men min ble overført i løpet av et knips.

Jeg trykket gjorde alle stegene i overføringsgreia, og etter at jeg hadde gjort siste trekk (måtte vente et par minutter midt inni for at de skulle validere noe), logget jeg på og der var jeg på nytt realm! :)

Jada, min karakter har også kommet fram og venter på at jeg får betalt. Det er ikke det som er greia. HELE DRITEN ER NEDE. Ingenting fungerer i det hele tatt. Og det at de ikke klarer å fikse dette i løpet av flere uker er en ting, men at de faen meg ikke lager et forpult topic der de forklarer situasjonen setter ny rekord i elendig kundeservice.

Edit:

... er nummeret man skal bruke som verifiseringskode, right? Som da også er de siste 4 sifrene på kortet? Beklager for teskjematingen her, men må bare vite om det er jeg eller Blizzard som fuckz0rer det opp.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei. Verifiseringskoden din står bakpå kortet, som regel i signaturfeltet. Det er en tresifret kode. Sjekk nettbanken din eller Visas hjemmesider, eller noe.

Men tallet jeg har klusset over, var det Blizzard hadde satt opp og som var identisk de fire siste sifrene i visakortet jeg bruker, og i tillegg er det "plass" til 4 siffere i den ruten der man skal fylle inn :/ .

creepy =/

Jeg joiner forøvrig casual bølgen, orker ikke mer raiding før TBC, så nå skal tiden gå til å se mer på tv og spille mer konsollspill...

får se hvor lenge det varer :p

Synes ikke WOW er så bra til å koste penger i måneden. Spillet handler jo bare om Levling og Levling. Spill heller Konsoll sier da jeg ! ;)

SITAT(N00ben @ 16.10.06, 18.40) 28425
Synes ikke WOW er så bra til å koste penger i måneden. Spillet handler jo bare om Levling og Levling. Spill heller Konsoll sier da jeg ! ;)
[/b]

Synes ikke konsollspill er så bra til å koste penger for å kjøpe det. Spillene handler jo alltid bare om slossing og skyting. Spill heller Wow sier da jeg ! ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Alice @ 16.10.06, 18.27) 28419
Men tallet jeg har klusset over, var det Blizzard hadde satt opp og som var identisk de fire siste sifrene i visakortet jeg bruker, og i tillegg er det "plass" til 4 siffere i den ruten der man skal fylle inn :/ .
[/b]
Så fint, da. Fortsatt feil. :)

SITAT(Alice @ 16.10.06, 18.52) 28432
Synes ikke konsollspill er så bra til å koste penger for å kjøpe det. Spillene handler jo alltid bare om slossing og skyting. Spill heller Wow sier da jeg ! ;)
[/b]
:angel:

Eivind: Jeg bryr meg ikke om hva som var poenget med bildet ditt; kan du svare på hvorfor en character er i level 70?

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT(N00ben @ 16.10.06, 18.40) 28425
[/b]
Noe så jævlig som deg har jeg ikke sett på en god stund.

SITAT(di Valore Scadente @ 16.10.06, 19.25) 28443
Men's ingen lo av navnene, humor fails you
[/b]

Jeg lo! XD mens de andre ble fasinert fordi det var en lvl 70 der:p welcome to the burning crusade, alpha.