Den sosiale World of Warcraft-tråden

World of Warcraft er netopp reinstallert, holder på å oppdatere nå. Grunn? Jeg fikk invitasjon til betatest, en av mange goder man får av å jobbe i spillbutikk. Desverre kan jeg ikke spille før imorgen, siden jeg glemte å plukke med meg et Prepaid Gamecard, og jeg har fint lite penger på kontoen.

Er godt mulig at jeg fortsetter med WoW-inga hvis Burning Crusade er noe, hvilken server spiller folket på?

Revan, at du ikke er gammel nok til å hvite hva Heman er, er ikke vår sak, hold nå kjeft om du ikke klarer å se vitsen med bildet. Og jeg skal faen meg ha meg frabett den idiotiske kritiseringen fra din side, det bildet kunne blitt tatt i Halo 2 LIVE format, og fortsatt hadde hatt samme mening, såklart hadde du enda ikke tatt den.

Poenget er at blizzard har lagt inn easter eggs i betaen, du var tjukk nok i huet til å ikke skjønne det. (Var Haris Pilton for vannskelig for deg også?)

Uansett, elsket det Vivi, post mer :p

Og, jeg hører det er en del BC videoer som florerer for tiden, men finner kun bilder, husk at det nå er loving å ta bilder/vids av spillet, så ikke vær redd for å poste det dere har.

Startområdene til de nye klassene skal foresten være mer spenndende og unikt, i følge blizzard, det kan jo vår kjære beta-tester, Agahnim, bekrefte/avkrefte for oss i morgen, om han gidder. Og husk å ta bilder! :)

SITAT(Eivind @ 16.10.06, 21.23) 28484
Startområdene til de nye klassene skal foresten være mer spenndende og unikt, i følge blizzard, det kan jo vår kjære beta-tester, Agahnim, bekrefte/avkrefte for oss i morgen, om han gidder. Og husk å ta bilder! :)
[/b]
Er det en egen hotkey for å ta bilder i spillet? Eller må jeg Print Screen-e og paste inn i MS Paint mens jeg spiller?
Hvis det er en hotkey, lover jeg dere bilder, masse bilder.

Kommer sikkert til å skrive litt smått om hvordan det hele er også, mens jeg sniker inn hvor generelt kos det er bare å spille WoW igjen. Satser på å ha det klart imorgen kveld.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
SITAT(Agahnim @ 16.10.06, 21.13) 28477
World of Warcraft er netopp reinstallert, holder på å oppdatere nå. Grunn? Jeg fikk invitasjon til betatest, en av mange goder man får av å jobbe i spillbutikk. Desverre kan jeg ikke spille før imorgen, siden jeg glemte å plukke med meg et Prepaid Gamecard, og jeg har fint lite penger på kontoen.

Er godt mulig at jeg fortsetter med WoW-inga hvis Burning Crusade er noe, hvilken server spiller folket på?
[/b]
Vi er spredt over en haug med servere... Sjekk "Hvem spiller hvor"-emnet

Edit: Du kan bare trykke print screen så lagrer det seg automatisk i en egen undermappe i WoW-mappa. Dog i et kjipt bildeformat :(

Er det sånn man blir av å spille WoW over lengre tid? Man er frekk mot folk som ikke spiller? Selv om jeg ikke tok 'humoren' i bildene, så er det ikke vits i å bli arrogant og teit. :p

Revan: bare stopp.

Du kan enda gå vekk med verdighet sett med resten av forumets øyne.

Unnskyld meg, men nå kan du ta en god titt på alt det arrogante søpplet du har klart å presse inn i dette emnet.
Ikke komer her og forvent et snev av respekt. Du hadde ikke fått noe av det, selvom du hadde rost wow opp i skyene. Folk kjenner deg og kommentarene dine Revan.

Jeg spør hvordan man kan være i level 70, og di Valore Scadente svarer meg elskverdig:

SITAT
Det er ikke level 70 som er saken <_< [/b]
N00ben sier sin mening om spillet, og da blir folk sure.

SITAT
Synes ikke WOW er så bra til å koste penger i måneden. Spillet handler jo bare om Levling og Levling. Spill heller Konsoll sier da jeg ! [/b]
Er forresten helt enig, men den diskusjonen har vi jo hatt.

SITAT
Det gir vi faen i. For hvem i helvete er vel du til å kritisere vår hobby? Så hehelol ikke prøv deg...[/b]
Dette svarer da Grønn Zebra, som ikke likte å høre at andre ikke liker spillet.

SITAT
Noe så jævlig som deg har jeg ikke sett på en god stund.[/b]
Cycerin svarer dette til vårt nyeste medlem. Han prøver så godt han kan, tro meg. Hadde dere kjent fyren in real life..

Thomas svarer ganske enkelt "Ok :)" til N00ben, uten banneord!

Dere er så negative mot folk som ikke liker spillet, hvorfor? Og Eivind, hva mener du med at folk kjenner meg og kommentarene mine? Forklar det er du grei.

K999

Keystone State Of Mind
Vel jeg kan vel kanskje si litt hvorfor alle svarer så frekt mot folk som ikke liker spillet.
De fleste som hater spillet kommer brasende inn på emnet her på spillegal og skriver, spillet suger bla bla bla.
Og det har nok skjedd mer en 1 gang.
Det skjer veldig ofte, og Eivind og Co. Er vel bare lei av det, og svarer uhøflig.

Er det ikke nok at han kjenner deg IRL at han er dust? Det er jo også et forbanna sjakktrekk i seg selv at en av hans første poster her inne innebærer å komme inn i en WoW tråd og komme med et forpult rumpekjørt utsagn, og når man ser i andre emner som f.eks spillandmelder emnet til Utraq.

"Revan burde få den omtalen. Vet han spiller Oblivion mye, man kan se det på ham. Neida, men funker Xboxen din nå?".
Har dere for faen ikke msn? Må man virkelig spørre om slikt i en tråd som omhandler spillanmelding på spillegal? Eller prøver han å bevise for oss at siden han er venn med "superkule" revan så er blir han automatisk en superkul neger som alle digger?

Men vi begynner å bli superlei av å forkalre deg ting du faktisk brude klare å forstå hvis du skal henge i dette emnet, og jeg får ikke inntrykk av at du er spesielt smart da du maser hundre og førti ganger om at du er frustrert fordi du er overbevist om at blizzard kommer til å trekke penger fra trial accounten din, selvom vi har sagt det til deg like mange ganger som du har spurt at: NEI FOR SVARTE FAEN DE TREKKER IKKE PENGER FRA KONTOEN,(Der, nå sa jeg det en gang til, sånn i tilfelle du hadde glemt at de ikke trakk penger fra kontoen...)

Kan du ikke bare slutte å henge i emnet hvis du ikke liker WoW, bare slutt! Stikk vekk! /shoo!

Kan dere ikke holde det forbanna drama og hysteriet ute av dette emnet?

Send PMer til hverandre, det er ikke alle som er like interessert i å lese det.