Den sosiale World of Warcraft-tråden

Revan, 90% av det du spyr ut er ugjennomtenkt tøv, det er poenget mitt, og det vet så og si alle på forumet.

Og nei, Vivi svarte deg ikke frekt fordi du ikke vet stort mye om wow, han svarte deg frekt fordi du ikke tok vitsen med bildet. En mob som heter Heman? En Blood Elf som heter Haris Pilton? Det har ingenting med lvlen å gjøre.

Revan, du kan ikke forvente at en dum kommentar blir svart med noe annent enn en like dum kommentar tilbake. Det er en grunn til at så og si alle her diskuterer seriøst med Yetipants, siden han har holdbare argumenter (til en viss grad, hirr) og kan det å snakke for seg selv.
Jeg har ikke lyst til å høre på en fyr som såvidt klarer å lirke av seg en setning om hvorfor et spill er dårlig, uten å komme med ett eneste argument, enten det er holdbart eller ikke. Nei, det er rett og slett ubrukelig.

Til Nooben; jeg foreslår at du leser forumet i en månedes tid før du kommer med slike poster, så forstår du kanskje at dette ikke er nintendo.no sitt forum.

Meh.. Vis man ikke har prøvd spillet skikkelig enda så har man ikke grunnlag for å si noe som helst om spillet. Da holder man heller kjeften igjen :)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Kjære Revan, jeg er svært glad i denne tråden og jeg er drittlei spammet ditt. Det er faen meg alle andre også. N00ben stakk trynet sitt inn som den ignorante fitta han uttalte seg om og det er da faen ikke rart i at jeg rynket på nesa. Jeg gir faen i om folk ikke liker WoW det betyr ikke en dritt for meg og er rett og slett forståelig. Begynn å tenke og slutt å spamme, ingen liker captain Obvious. Hvis du har noe å si på dette så send meg gjerne en PM.

On topic: Hvem spiller aktivt som horde og på hvilke servere nå? Jeg kommer til å emigrere straks jeg dinger 60 tror jeg for Daggerspine er lowpop og jævlig :(

EagleJin

Bear Necessity
Jaggu har WoW blitt til WoS (World of Soapcraft). Manger bare et par inngiftninger, cross-realm bryllup som går dukken og et dramatisk mord på IF-->SW tram'en.

Mindre forum, mer spilling ;) =D <3
--

http://wow-europe.com/en/burningcrusade/to...ngforgroup.html
Yay, bort med GEM :p
Kan bli moro å se hvordan det blir til slutt, men min pessimistiske forhåndsdømming forteller meg at /lfg fortsetter å sitte på gruppesammensettingstronen.
- Kan hvem som helst legge seg til søket ditt?
- Har starter retten til å kaste ut eventuelle uønskede spillere?

:s

[/skeptisk til nye elementer]

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hamachi er et virtuelt LAN-nettverk. TS og Vent er noe helt annet.

SITAT(Nameless @ 17.10.06, 06.24) 28546
Foresten, noen som vet noe om åssen man kan skaffe seg en "billig" ventrilo eller TS server/channel?
[/b]
TS servere er gratis btw... Det er bare å lage en kanal...

Ja...da ble warrior greiene bøffa som faen i helvete, som kommer til å ende opp i masse nørfs lizzm.

Bare se på føkkings second wind. 20 rage og 10% hp over 10 sekunder etter charge, kidney shot, frost nova, cone of cold, imp hamstring, imp scatter shot, root, bash, hammer of justice, blahBLAHBLAH

Hvis du har et fullt arena sett i TBC, har du rundt 15 føkkings tusen helse. 1500 hp over 10 sekunder. Herrejesus.

Ser for meg warrior vs mage. Frost nova. masse rage+hp. spell reflect før han kaster frostbolt, som resultere i magen slutter å kaste, eller driter seg ut å rævkjører seg selv.
Hvis han stopper og kaste, venter på spell reflect tingen til å gå inn, og får in et 2k, 3k hit WHAT EV ER, er han tilbake til utgangspuktet etter neste frostbite\frost nova da warrioren har full hp og mer rage, mens magen har muuuligens mindre hp og mye mindre mana.

Det her kommer til å gå til helvete. Trur det er et stønnt de puller for å få oss til å kjøpe wow tbc lixm.

Redigert:
Se for dere føkkings sweeping strikes. Hvis du critter for 2k uten enrage+deathwish+berserker buff (bg buff ting). Har du disse bonus dmg tinga, critter du for 3900. Siden sweeping strikes har vært bøgga siden release so kalkulerer den hele dmg buff driten om igjen, som resulterer i et 7605 HIT. 5 ganger. (i en perfekt verden)

En eller annen bondefaen kommer selfølgelig til å lage en film som får blizzard til å nørfe 90% av skillza våre dah. Dette ser ikke bra ut AZZ

Cycerin

Pat kommer tilbake for å lage enda en imbafilm, bare på pur faen. Så blir second wind nerfa til noe som gir.. +5% spirit etter at man har blitt utsatt for en immobilizing effect. I 10 sekunder av gangen.

Ja, dakar liten. Vi har bare mest HP og slår hardest i hele spillet, men DET ER ET PAR KLASSER SOM KAN SLÅ OSS.

Minner meg om world of roguecraft filmene, se å hold kjeft med usakelig grining. Wow er ikke 1vs1 duels.

Cycerin

Det er så morsomt å se hvor mye makt sånne filmer har over spilleres begrep om balanse.

LOLOLOL DET ER EN KRIGER SOM DREPER ANDRE FOLK! DA ER DE ALTFOR GODE! LOLOLOL NERFNERFNERFLOL BLIZZ SUXXLOLOL-ish?

Det er så jævlig enkelt å si at warrior slår hardest og har mest hp og blahblahblah bare fordi du har sett en film men en kuk som løper rundt med free action potions.

Vet ikke om det var myntet til meg Eivind, for jeg grinte ikke, jeg sa det stikk motsatte. Det blir rett og slett for bra.

My point exactely.

Nei, var ikke ment direkte til deg Crizpy, jeg bare hører så forbanna mye for tiden om at warriors blir sparket i skrittet av blizzard hele tiden, og er møkklei av det, for de har fint lite å grine over.

Det har jo bare vært nerfs siden 1.6, så det er ikke så fett å ha 100 dager spilt i spillet, endelig fått ting har lyst på etter dritlang tid, så brått nerfer de dps'en din med 15%
Det er et helvete å spille warrior i 1on1 og i battlegrounds uten healere.

Greit det er ikke blansert for 1on1, men det bør være LITT balanse. En naken frostmage kan jo faen drepe deg uten bli truffet en gang.

Det er uansett håpløst å diskutere det med en som ikke har spilt klassen, siden alt avhenger av de jævla filmene du ser.