Den sosiale World of Warcraft-tråden

Tror du ikke jeg vet det? Ærlig talt, du snakker til en som har tilbakelagt over 40 dager /played som pvp mage. Jeg har hatt min frostmage periode, ogj eg har drept rank14 warriors med rank1 frostbolt naken.

Hvilke klasser har dere særdeles dårlige forutsetninger mot, bortsett fra mages? Dere har et godt overtak på alle healers om dere har MS (som mange har), rogues er ikke pushovers som de var før, men dere kan fortsatt ta dem rimlig greit. Warlocks kan være vriene, men fint mulig (50/50 om begge har balansert gear synes nå jeg), hunters er kanskje verre, om huntern er god.

Dere kan ikke drepe mages på under 5 sekunder, så leit.

SITAT(Eivind @ 17.10.06, 14.59) 28645
Tror du ikke jeg vet det? Ærlig talt, du snakker til en som har tilbakelagt over 40 dager /played som pvp mage. Jeg har hatt min frostmage periode, ogj eg har drept rank14 warriors med rank1 frostbolt naken.

Hvilke klasser har dere særdeles dårlige forutsetninger mot, bortsett fra mages? Dere har et godt overtak på alle healers om dere har MS (som mange har), rogues er ikke pushovers som de var før, men dere kan fortsatt ta dem rimlig greit. Warlocks kan være vriene, men fint mulig (50/50 om begge har balansert gear synes nå jeg), hunters er kanskje verre, om huntern er god.

Dere kan ikke drepe mages på under 5 sekunder, så leit.
[/b]
Har gode forutsetninger mot druids og hunters som har så og si likt gear som deg.
Hvis resten av klassene vet hvordan de skal spille, er det lett å ta ned en warrior.

Jeg sier ikke at jeg ikke dreper alle klassene, for jeg gjør som regel det, men når du kommer over en som vet hvordan ting funker, går det som regel til helvete.

Og du snakker med en rank 13 med 120 dager pvp bak seg.

SITAT(Nameless @ 17.10.06, 15.03) 28648
Men når først man får in en sword spec og litt crits her og der, så er det koselig =D
[/b]
http://files.filefront.com//;6023362;;/
Ubrukelig film jeg laga for å irritere noen allaince folk på serveren :p

Realiteten er at så og si alle klassene er balaserte til en viss grad 1vs1 nå, og ihvertfall i group pvp. Hadde det vært så ille som dere absolutt skal ha det til ville de ha forandret på det.

Og ikke si at jeg ikke har spilt warrior, jeg har vel grinda warrioren til en venn av meg fra friendly til exhalted i wsg, den hadde foressten bwl/aq dps gear og jeg møtte sjeldent på motstand jeg ikke tålte.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Urrrgh... Jeg har så utrolig lyst til å rolle BloodElf Warlock i TBC. Starte med blanke ark og fargestifter tel. Det blir en del nye servere når de slipper det, rait?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Helt sikkert, Vet ikke om jeg gidder 1-70 når jeg snart har to 60s, men jeg har jo lyst på en Draenei da :D Grugleder meg egentlig litt til TBC, håper jeg klarer å holde meg casual...

Edit: Alice da må vi spille sammen forresten! Du er jo like pro som meg!

«To participate in the beta test immediately, the retail World of Warcraft account that you´d like to use for beta testing must be active as of October 8, 2006.»

Siden jeg gjenåpnet kontoen min idag, betyr det at jeg ikke kan spille Burning Crusade-betaen. Faen. :(

SITAT(Grønn Zebra @ 17.10.06, 19.43) 28716
Helt sikkert, Vet ikke om jeg gidder 1-70 når jeg snart har to 60s, men jeg har jo lyst på en Draenei da :D Grugleder meg egentlig litt til TBC, håper jeg klarer å holde meg casual...

Edit: Alice da må vi spille sammen forresten! Du er jo like pro som meg!
[/b]

Yarr, once meh warrior er kommet på plass på Haomarush (Blizzard kan faen meg se å fikse shiten sin nå), blir den nok der for i hvert fall 6 måneder. Lyst til å besøke Haomarush eller? :D

Vi kan wtfpwne sammen <3

Ye = D Så kan Jon audun og Sindre gjøre det samme, så kan vi bare wtf lolz all @ once ch-ch-check it out

SITAT(Agahnim @ 17.10.06, 19.55) 28721
«To participate in the beta test immediately, the retail World of Warcraft account that you´d like to use for beta testing must be active as of October 8, 2006.»

Siden jeg gjenåpnet kontoen min idag, betyr det at jeg ikke kan spille Burning Crusade-betaen. Faen. :(
[/b]
Fikk du mail?

Lucky bastard, men veldig uheldig at du ikke kan bruke den =/

På den annen side kan du jo glede noen ved å gi bort koden(hvis dette fungerer, og at den ikke må registreres med akkurat din account)

Utrolig tregt at mitt "one-man guild" bilde ikke vant noen konkurranse..
Håper på å komme inn før release ^^

Du kan alltids gi bort beta keyen da Aga =D

VIltesteBCnåomg =(

Gi den til meg. Jeg har alltid vært hemmlig forelsket i dag. Jeg bburde få den.

SITAT(Evehr @ 17.10.06, 20.20) 28726
Fikk du mail?

Lucky bastard, men veldig uheldig at du ikke kan bruke den =/

På den annen side kan du jo glede noen ved å gi bort koden(hvis dette fungerer, og at den ikke må registreres med akkurat din account)
[/b]
Jeg fikk koden av sjefen min faktisk. ^_^

Og jeg har allerede gitt bort koden til en #sexbomb-er som har mast om den siden jeg, i går, sa at jeg hadde den. Han elsker meg.

Du har ikke bra nok character til å ta første instancen i BC. Gi den til meg! =\

Jeg har fått den, R-tard!

/gråte meg i søvn

SITAT(Agahnim @ 17.10.06, 19.55) 28721

[/b]

Selg den på ebay eller noe, folk betaler over 200$ for en beta key...