Den sosiale World of Warcraft-tråden

Har kommet meg til level 47 jeg, (snart 48 da;) )

Men får ikke tid til å spille så ufattelig masse, så kanskje jeg betaler sånn der power lvling,
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Mik @ 18.10.06, 13.27) 28916
Har kommet meg til level 47 jeg, (snart 48 da;) )

Men får ikke tid til å spille så ufattelig masse, så kanskje jeg betaler sånn der power lvling,
[/b]

Jeg ville tenkt meg om et par tre ganger før jeg hadde gjort det.

Er veldig lite trygt, og enda mindre kult. :)
 
Vel, eneste måten, per dags dato, å stoppe lvling service og selling av gold, er å gjøre spillet morsomere pre-60.

Supply and demand, så enkelt er det. (Dog jeg synes det er gøy å lvle)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
PvP er gøy. Raiding er gøy. Levling fikk meg til å slutte med WoW.
 
Men gutta ? Ingen som er hyp på en fresh start når det kommer til burning crusade, ville vært bra om vi kunne spillt på samma server da ( Viss det kommer ut noen nye servere da med BC)
Virker som en fin gjeng ^_^
 
SITAT(Reficul @ 18.10.06, 16.36) 28965
Men gutta ? Ingen som er hyp på en fresh start når det kommer til burning crusade, ville vært bra om vi kunne spillt på samma server da ( Viss det kommer ut noen nye servere da med BC)
Virker som en fin gjeng ^_^
[/b]
Jeg hadde planer om å starte helt på nytt når The Burning Crusade kom, men så fant jeg ut at 60-70 trolig vil ta like lang tid som 1-60 (hørt dette fra flere internettsider og medspillere i WoW.) - og da fant jeg ut at jeg rett og slett ikke orket å gå fra 1-60, og deretter gjøre mer eller mindre akkurat det samme om igjen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Samme med meg, hvis 60-70 blir så heavy som de sier, er det null sjanse for at jeg reroller :p


Angående powerlevling og slikt, vil jeg bare uttale at jeg synes det suger.
I et guild jeg var i var det også et par 14 år gamle norske gutter som betalte de bedre guildene for å få være med på deres BWL raid, for så å kjøpe epix`ene som droppet for in-game gull. Hvor utbredt er egentlig dette på andre servere?

Dette synes jeg uasnett er laaaaavt å synke. Epix er på en måte belønningene du får etter å ha jobbet hardt og lenge, ikke noe man kan plukke opp ved å betale for det...

... synes jeg da :)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
SITAT(justincase @ 18.10.06, 16.59) 28974
Samme med meg, hvis 60-70 blir så heavy som de sier, er det null sjanse for at jeg reroller :p
Angående powerlevling og slikt, vil jeg bare uttale at jeg synes det suger.
I et guild jeg var i var det også et par 14 år gamle norske gutter som betalte de bedre guildene for å få være med på deres BWL raid, for så å kjøpe epix`ene som droppet for in-game gull. Hvor utbredt er egentlig dette på andre servere?

Dette synes jeg uasnett er laaaaavt å synke. Epix er på en måte belønningene du får etter å ha jobbet hardt og lenge, ikke noe man kan plukke opp ved å betale for det...

... synes jeg da :)
[/b]
Er man nub og ikke klarer å skaffe seg en ordentlig guild ( altså en som farmer end-game) så er det ikke så mye annet å gjøre. Jeg synes faen meg man skulle hatt mulighet til å få mere epixx gjennom pvp, ved å for eksempel booste faction rewards og adde mer shit til r6-13.
 
SITAT(Calath @ 18.10.06, 16.40) 28966
Jeg hadde planer om å starte helt på nytt når The Burning Crusade kom, men så fant jeg ut at 60-70 trolig vil ta like lang tid som 1-60 (hørt dette fra flere internettsider og medspillere i WoW.) - og da fant jeg ut at jeg rett og slett ikke orket å gå fra 1-60, og deretter gjøre mer eller mindre akkurat det samme om igjen.
[/b]
Selv om det kanskje tar like lang tid å levle fra 1-60 som 60-70, betyr det ikke at du gjør det samme. Personlig tror jeg 60-70 kommer til å være mye mer spennende enn 1-60.
 
Men det som er litt dritt er at folk som startet å spille seinere enn andre får store problemer med å komme inn til bra guilder, siden de fleste har kommet så langt at de ikke tar med lvl 60 dudes med blått gear, dette fikk lillebror erfare. Han har vel vært med i hauger av guilder som har vært så lite seriøse at det er til å grine av...
 
Jeg leste også det, og er veldig possetivt innstilt til å gjøre det, nå har jeg bare to level 60 chars med tier 1 og 2 da. Men de har jeg fucka opp så mye. At det hadde bare vært greit å starte på nytt. Har også 3-4 måneders pause bak meg, så detta gleder jeg meg rett og slett til :)
 
Jeg kjenner betatestere som er level 66 nå, folk på US servere hitter vel 70 i dag, så det tar nok ikke alt for lag tid, IHVERTFALL ikke like lang tid som 1-60.

Jeg og Razzly skal ihvertfall begynne på nytt, i en pvp/pve guild.
 
Det tviler jeg faktisk ikke på, for min del blir det snaue uka da, går nok fort. Om BC kommer i november satser jeg på å være lvl 70 før jul. Blir det utsatt (som det blir) håper jeg på før nyttår.

Gleder meg som en unge, spessielt nå som guilden har lagt opp raiding frem til BC, så hardcore folka som har vært med i snart ett år får seg en vel fortjent pause.
 
Flotte greier :)
Da avtaler vi server og muligens faction senere. For meg kan folk være den faction de vill, gjør det morsomt uansett. Selv planlegger jeg Blood elf warlock.
 
SITAT(Eivind @ 18.10.06, 21.55) 29115
Om BC kommer i november satser jeg på å være lvl 70 før jul. Blir det utsatt (som det blir) håper jeg på før nyttår.
[/b]
Jeg har hørt at den kommer den 15. desember, men det eneste offisielle er jo Q4, hvis jeg ikke tar helt feil.