Den sosiale World of Warcraft-tråden

offisielt skal det shippes 4 november, men jeg tviler så sterkt på det.
 
Har prøvd å få til guild på samma server som før, men det var laber interesse etter hvert som man kom i gang, men "vi" fikk til at de fleste spilte på AQ en periode.
 
Problemet er vel at nivået (no offence) på wow-spillerne her er såpass variert. De fleste er casuals, mens noen er hadcore pvpere / pve're. Om noen vil lage en egen spillegal guild må de gjerne gjøre det, men jeg tror det beste er at vi spiller på samme server og nøyer oss med det.
 
jeg husker for godt over et år siden når vi prøvde å samle alle på samme server / guild.
Sylvanas var misslykket, Dragonmaw var misslykket... husker ikke resten av serverne jeg starta på.
 
Jeg (og da Eivind) kommer til å rolle horde og vi kommer da til å starte fra lv.1 igjen

Selv har det siste valg for meg til TBC endt på en Troll Hunter ^^
 
Ja er enig, trur en ren SG guild på servern ville blitt litt for internt. Meg og noen andre skulle prøve å få til en pvp guild, muligens. Planene var ikke å farme til krampa tar, bare litt kanskje. Men også en guild der enhver kunne vært seg selv. Personlig er jeg lei av alle disse arrogante end-raid-farme guildene. Ikke av missunelse selv vært i en. Uansett skal ikke drive med hyper reklamasjon av guilden, men viss den blir noe av da isåfall, er sikkert de som vill, mer en velkommene til å joine.
 
Citan - du må svare meg en ting hvordan i helvete ofret du så lang tid for å bli r14 for deretter å rerolle? *host qsl ebay* Uansett, er glad dere roller horde som er det real thing. :)
 
Fordi man blir lei?

Jeg har rundt 60 played med huntern min, over 30 epics fra bwl og AQ, men det er ikke verdt mye når man er lei av å spille. Funfact: alle r14 folka jeg kjenner har endt opp med å rerolle.
 
Vel, smak og behag. Kozeloz er jo det perfekte eksempel, han har mest sannsynlig spilt ihvertfall like mye wow som meg, mest sannsynlig mer. Og har kun en lvl 60, såklart er denne charactern mye mer gjennomført med gear.
Hvordan han orker å spille en klasse så lenge er utrolig men.
 
Vel, har spillt warrioren min i 1 og et halvt år nå, før det var det shaman, som jeg starta på realease, fikk den opp til lvl 54:p

Men koser meg stort med warrioren min, men nå var det jo slik at jeg gikk ett år på folkehøyskole og spillte ikke så mye på det året. Men begynner å få greit med gear nå, BWL gear hvertfall. Tviler på jeg kommer så mye lengere, er ikke store poenget å geare seg så utrolig til BC kommer, med tanke på at uncommon items som dropper i outland er på lik linje med BWL:p Håper bare inderlig at jeg ikke må kle meg med stygt gear igjen:sukk: Går fra might shoulders til noe som ligner standard lvl 50 shoulders blir ekstremt nedtur:p Da might shoulders er de kuleste warrior shouldersa i spillet, syntes jeg. Dreadnaught på en bra annen plass...
 
SITAT(Epzilon @ 18.10.06, 22.35) 29147
Citan - du må svare meg en ting hvordan i helvete ofret du så lang tid for å bli r14 for deretter å rerolle? *host qsl ebay* Uansett, er glad dere roller horde som er det real thing. :)
[/b]
Ja det kommer en stund da man går 'lei', dessuten så har jeg ingen planer i det hele tatt om å slutte med WoW og ihvertfall kommer alrdi til å gå inn på de sidene heller med tanke på kjøp/salg av accs...

Og hvorfor jeg gikk for r14? tja det er jo litt av en oppnåelse å nå r14 i wow synes jeg og jeg har en mer sta personlighet så jeg liker å oppnå alt som er mulig i spill og sånt som da bl.a. r14 (og dessuten hvor søtt er det ikke å se en liten søt jentegnom med et sverd som er minst 3 ganger så stort sem seg selv? <3)

Troll Hunter'n jeg kommer til å lage blir vel definitivt min aller siste char jeg kommer til å lage til evt blizzards sin neste expansion (med evt om å migrere horde roguen min til den servern jeg kommer til å begynne på da)
 
Sooo. Første dag med The Burning Crusade var koz.

Har laget en female Dranei Paladin som heter Rofldin, og en Blood Elf Hunter som heter Legolars.

Møtte en norsk fyr som jeg ble venn med.

Skriinsjåts kommer så snart jeg gidder å gjøre om de stygge TGA-filene og uploader.
 
Kan du se om du får sett en Dranei paladin mountet? Hører de skal ha en unik mount, men har ikke sett bilder enda. Burde vel stå en ett eller annent sted, enten det er i dranei byen eller IF.
 
Eneste jeg har sett så langt er Elekk, men jeg kan sikkert titte litt rundt.
 
Jeg (og da Eivind) kommer til å rolle horde og vi kommer da til å starte fra lv.1 igjen

Selv har det siste valg for meg til TBC endt på en Troll Hunter ^^
[/b]
Mulig jeg slenger meg på, siden dere roller horde. Har så utrolig lyst på en Undead Warlock eller..Priest.. Eller noe fønny med cloth.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Real men wear cloth ;)

Legger vi ut film og sånt her? Eller i andre tråder? Jaja, denne er uansett rimelig crunk, så sjekk ut warlock PvP med full Demonology build i Burning Crusade:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3692404574296515634

(Også footage av en Blood Elf mount, egentlig ganske stygg :p)
 
Jeg vet at trial-kontoen min ble avsluttet da trial-tiden gikk ut, for det har dere sagt. Men, jeg er litt i tvil.. det har ikke blitt trukket noe mer penger altså? Jeg har ikke spilt siden trial-perioden gikk ut. Noen måte å sjekke dette på?
 
Ja, visa-regningen.

Det står svart på hvit Rævan.

THE PURPOSE OF GIVING BLIZZARD YOUR CREDITCARD INFORMATION IS TOO ALLOW YOU TO KEEP PLAYING YOUR CHARACTER YOU HAVE MADE DURING YOUR TRIAL-PERIOD. NO MONEY WILL BE CHARGED.
 
Hva betyr det, Eivind?









=D