Den sosiale World of Warcraft-tråden

Hmm, vurderer å selge 100 Arcanite bars til en kar for 3000gull.
Skall putte char'en på hylla til TBC, så da kan jeg vel likesågodt starte TBC som en rikmann? (Er til Thunderfury, men det er vel mindre brukbart i TBC)

Si deres mening! (helst bare de som har peil^^)

Det er nok ikke så altfor dumt, slik jeg har forstått det blir gear byttet ut meget raskt i TBC. I tillegg kommer Epic flying mount til å koste 5800+ gull slik jeg har forstått det, og selv om man selvfølgelig tjener mer i TBC, virker 5800 fortsatt fryktelig mye :/.

Jeg tror jeg skal selge, TF har vært en drøm lenge, men på den annen side blir arcanite verdt mindre etc. i TBC, så jeg kan jo bare grinde det da og skaffe det bare for å oppfylle drømmen jeg hadde som lvl 20 ^^

TF er utdatert ja. bare å selge ivei. Personlig skjønner jeg ikke helt det med epic whoring. Folk som sparer på ubrukelig tier 1 osv. DEer alt jeg, og har godt over tusen gull på mainen min og to epic mounts (ikke pvp), eneste måten man kan tjene penger på med pve.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg ville defintivt solgt, gogogo.

Som du sier, de kommer til å være verdt helt ufattelig mye mindre i TBC, og hvis du lager deg TF, vil den fort bli byttet ut, OG bruk dem på flying mount isteden! :D

Fack, jeg lurer fortsatt på hvordan jeg skal hooke opp spenn til flying mounten... <_<

Vel vanlig flying mount koster det samme som epic munt koster nå ca... Dog epic flying mount blir værre:p

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det nest beste er ikke bra nok ;)

K999

Keystone State Of Mind
Vil ikke da Epic Flying Mount være for lvl 70?
Hvis han da selger dem for 3000, så greier han vel og skaffe 2800 på 10 lvler?

Vanlig flying mount krever vel også lvl 70?

Du kan jo ikke legge sammen, da, er jo ikke sånn det fungerer.

880 frostbolt lvl 36. det er respekt.

Det er enklere å skaffe dmg gear til en mage. Men det ender somregel opp veldig gimp. Shamanen er et mindre prosjekt, som jeg logger på i ny og ne. Om jeg virkelig satte meg inn i det kunne jeg skaffet den 143 dmg+ (dmg+, ikke nature, frost eller fire+), i motsettning til mine nåværende 64 dmg+.

Jeg la sammen for moro skyld.