Den sosiale World of Warcraft-tråden

min 880 frostbolt crit var på en mage som jeg har på en server hvor jeg ikke har noen andre chars, ingen lvl 60, så ingen til å grinde saker/kjøpe ting på AH Alt jeg hadde hadde jeg kjøpt selv.

Var vel rundt 120+frost dmg eler no0e. :usikker:

Jeg har bare en level 30 mage, og en level 40 shaman på den servern. Og jeg synes 800+ Chain Lightning er ganske på level 40. Tobias, det er forkjell på en spell som "hopper" 2 ganger, med nedsatt damage, og en AoE spell.

Sarkasme, tobias?

Jaja, over 800 på lvl 40 er veldig bra, men du kan ikke legge sammen og finne den "egentlige" critten. :p

Nameless: Du kan fikse det med En av de nyeste versionene av SCT

Karl: 836 er bra crit. ^^

Endelig er warrioren min på Haomarush! = D Gratis 1 måneds spilletid og gratis PCT var Blizzards compensation for downtime. Er så sinnsytk glad for at den endelig er fremme :)

Hans namn er nå Stigah, og han kan lokaliserast på Haomarush Eu PvP realm, nå som PCT endelig fungerar. Eg fikk han to vekar sia, men han har stått fast i PCT.

Kjedelige

Nei, Dranei paladin mount

Ah. Sett at BE Paladin mounts ikke har noe spesielt utsene, bortsett fra fargene. Vil jeg nesten tro at de ikke har gitt Draenei noe unikt utsene heller.

Dessuten, det ligner mest på Blizzard å bare ta en gammel model, å skifte fargene på det. ;>

Vel, hvorfor gi BE paladin mounten ny modell? Tror ikke horde har en greie mot hester akkurat. en hest er en hest.

Eivind lurer på hvordan Draenei Paladin mount ser ut. Jeg sa at jeg tror den ser ut akkurat som andre Paladin mounts, bare med andre farger.

Edit: Ikke noen med en level 60 på Haomarush som har lyst å låne meg kontoen sin et par sene kvelder? Den shamanen jeg tidligere viste er et hevelte uten sidestykke å grinde/queste med. Downtime værre enn en naken Mage. Så jeg har tenkt å skaffe den en 2h og et par items fra Herod. :p

Eivind lurer på hvordan Draenei Paladin mount ser ut. Jeg sa at jeg tror den ser ut akkurat som andre Paladin mounts, bare med andre farger.

Edit: Ikke noen med en level 60 på Haomarush som har lyst å låne meg kontoen sin et par sene kvelder? Den shamanen jeg tidligere viste er et hevelte uten sidestykke å grinde/queste med. Downtime værre enn en naken Mage. Så jeg har tenkt å skaffe den en 2h og et par items fra Herod. :p
[/b]

Enhancement er gøy :]