Den sosiale World of Warcraft-tråden

ehm

*peke en side tilbake og litt oppover i threadet!*

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
SITAT(Eivind @ 30.10.06, 14.15) 31246
Kommer ann på hvor pro du er Zebra. Hadde ventet til 57 om jeg var deg, men funker vel på 56 med gode folk og en assist-healer
[/b]
Er jo ganske pro, tok emperor på 55 så jeg regner med det skulle greit. Så lenge jeg skaffer gruppe gjennom guilden. Sikkert litt verre med pug full av tilbakestående...

Edit: Grautulerer Citan :)

SITAT(Eivind @ 30.10.06, 00.47) 31154
Har testet beta såvidt. Det er også mulig jeg får en egen key snart. Uansett så er det ikke så alt for lenge igjen til open beta.

Og, VIKTIG: til open beta må alle på SG huske å kopiere alliance chars til samme server og horde chars til samme server, slik at vi kan kjøre instance osv. Ihvertfall dere med brukbart gear (Peke på Carlito, Razzly, Kozeloz og Lurtz).
[/b]
Fixed!

Zebra: Hadde ventet til 58, tror jeg, iogmed at du er shadow...

Og til Maximum: http://forums.cjb.net/bacon.html Locak TBC-guild. Bare folk fra Grenland. AndersPus er lederen, om du vet hvem det er?

Høres kjent ut ja. Men dette er da en guild som går i gang når TBC kommer ut? Jeg vet ikke helt selv, virker som de fleste er horde og jeg er alliance, dessuten har jeg lite lyst å leave guilden min som jeg har nå... Men får se hva som skjer når den tid kommer...

Alle skal re-rolle og begynne på nytt på samme server, har etpar syke lvlere som kommer til å ta lvl 70 på 2-4 måneder, og vi skal kose oss. ^^

Hmm, mulig jeg joiner den da, er vel alltid greit med en horde char å koze med når jeg ikke orker å herje med gnomen min:D

Neida Zebra, men jeg har hunter også =D

Men jeg har et mye bedre forhold til min karakter. DU har 5/6 stykker å ta deg av. Jeg har bare roguen min.

...Og magen min, men han er blokkert. Homo-blizz. (evt. meg som brukte et visa-kort jeg fant på internett til å transfere charen min...)

Forhold? At du er glad i den mener du? For bedre enn meg er du ikke :D

Hey hey, gjett hvem som har blåst liv i sin gamle (og ubrukte) account? Det vil bli meg.

Noen som har noen gode forslag til hvordan jeg levler fort opp med gnome-magen min?