Den sosiale World of Warcraft-tråden

Hold kjeft?

Det er Telenor, og ikke serverne, visstnok.

Fant ut det samme. Skulle spille CS:S så var det faen meg lagg der også.

Men uansett; Har et spørsmål, kanskje litt dumt men jaja.

Kan dere anbefale en koselig server å spille på? :)

Fikk lyst å starte en Alliance Character, men vet ikke helt hvilken server jeg vil spille på.
Dette er noe som selvfølgelig er helt ubetydningsfullt, men jeg liker meg på servere med koselige og helst litt norske folk.

Any1?

K999

Keystone State Of Mind
Ravencrest. (jævlig mye lagg der)
Det er en pvp server, som jeg selv spiller Alliance på.
Veldig mange skandinaviske der, mest danske.
Sjelden du finner en fyr som ikke er fra Sverige, Norge eller Danmark.

K999

Keystone State Of Mind
Vel spiller ikke så mye lenger, så kan ikke utale meg fult lengre.
Men det har vært mye lagg problemer med serveren, og grunent det har mange flyttet til en annen server.
Så nå er serveren bare normal, vil tippe det var mye mer lagg problemer når serveren var en av de største, helt full.

Men vil anbefale den hvis du vil spille med norske folk.

SITAT(K999 @ 19.12.06, 17.35) 42952
99% Av alle postene hans er jo på "Hva hører du på for øyeblikket" tråden.
[/b]
Mens du er omtrent like ubrukelig som argumentene til NiloPilo?

K999

Keystone State Of Mind
Sier han som ikke gjør annet enn å spille wow, le av innlegg, og å bruke opp penger på en hore. Og da ikke ha penger til wow etterpå.

Og der beviste du nettop posten min?

XD

Ikke kast bensin på bålet nå.

Sånn på siden, Hva forventes av meg? Skal jeg stappe huet mitt i dass og trekke ned fordi en fjorten år gammel (tilsynelatende, ihvertfall), totalt ubrukelig person, hvorav personens hovedintresse er Star Wars, fiteria og dårlig grammatikk, går så langt at han faktisk mener å ha en dyp kunnskap om mitt personlige liv og hva jeg driver med, kommer med et misserabelt forsøk på å drite meg ut, over internett?

En vakker dag våkner du opp, og er ferdig med puberteten. Med da et snev av selvinnsikt, klarer du muligens å se hvor totalt ubrukelig du var.

Ps. Jeg visste ikke at "Norges Taxi" drev med hor...

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT(Evehr @ 20.12.06, 00.09) 43012
Jeg er i full gang på "Scarshield Legion" RpPvP, og er storfornøyd foreløpig, hyggelige folk og ikke så mange problemer
[/b]
Ahh, Scarshield. Noen kamerater av meg TOK OVER den serveren. De var det eneste guildet med noe som helst PvE progresjon å skryte av, og de gikk fra ZG til AQ på en drøy måned. Hvis du hører noen prate om <CARE> eller <Martyrium>, da veit du hvem de snakker om.

Ahh, alle RP-folka ble så sinnsykt sure av CARE. Det var deilig. Og care. :elsk:

K999

Keystone State Of Mind
Ikke kast bensin på bålet nå.

Sånn på siden, Hva forventes av meg? Skal jeg stappe huet mitt i dass og trekke ned fordi en fjorten år gammel (tilsynelatende, ihvertfall), totalt ubrukelig person, hvorav personens hovedintresse er Star Wars, fiteria og dårlig grammatikk, går så langt at han faktisk mener å ha en dyp kunnskap om mitt personlige liv og hva jeg driver med, kommer med et misserabelt forsøk på å drite meg ut, over internett?

En vakker dag våkner du opp, og er ferdig med puberteten. Med da et snev av selvinnsikt, klarer du muligens å se hvor totalt ubrukelig du var.

Ps. Jeg visste ikke at "Norges Taxi" drev med hor...
[/b]

Sorry, men jeg sovnet av pisset ditt.
At jeg en gang dummet meg ut med fiteria, eller at jeg snakket om Star Wars hele tiden før, har ingen ting med nåtiden å gjør. Dårlig grammatikk er vel ikke noe du burde klage så mye på, jeg prøver nå hvertfall så godt jeg kan, jeg er kanskje ubrukelig på nettet. Men så er jeg jo totalt annerledes i RL. Du kan sikkert peke ut 20 grammatikk feil i bare denne teksten, men det betyr ikke at du er bedre enn meg. At du alltid ser ned på meg som det, betyr bare at du er en arrogant jævel, som føler seg så kul med og se ned på yngre folk på nettet som ikke er så godt i norsk rettskrivning, som andre.
Og nei, jeg er ikke 14 år, uttifra hva jeg skriver her på forumet så er vel det kanskje ikke så langt ifra. Da jeg har oppført meg veldig idiotisk her, og kanskje ennå gjør det littegran.
Jeg er snart 16 år, om 21 dager. Jeg ville ikke si at du er så veldig mye mindre ubrukelig enn meg, siden det eneste du gjør på forumet er skrive nedlatende til folk. (spesielt til meg, noe jeg ikke har tatt narr av før denne diskusjonen kom opp) Jeg skriver nå hvertfall litt på spillrelaterte emner, anbefalinger, og intrykk fra forskjellige ting.

Så at du kommer her å prøver og drite meg ut, er bortkastet tid.