Den sosiale World of Warcraft-tråden

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Klarer meg fint med healsync og ctra jeg :D

Fått en jævlig kjip bug nå, ser ikke charen min og det gjør pvp en god del vanskeligere :( mangler bare litt til spellblade<3

Tanking er så utrolig oppskrytt. Er ikke vannskelig for fem øre.

Før patchen tanket jeg Anub for en venn, da han ikke hadde nett. Jeg har også tanket hele BWL og store deler av AQ40, det er ikke vannskelig å tanke.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her ser vi meg i ferd med å bære 100% av raidet:

Begynner å bli rå på matlaging nå. Fatter ikke at ingen diskuterer det, så langt er det det artigste i spillet. Digger å lage bål. :)

Er det bare meg, eller føler jeg en smule sarkasme fra vår kjære Yeti?

Og bruk twohanded våpen når du spiller alene, bruker bare skjold når du tanker.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, så bar jeg kanskje bare cirka 87% av raidet i det skjermbildet. Men jeg lager bål så det står etter, så det så. :D

Skal over på tohånds igjen så fort jeg finner ei øks som gjør mer en ettsifret mengde skade, den jeg har nå skader tre ganger så mye som den gamle. Oooog jeg har drept masse i kveld, for eksempel Dautann-Jakob og Prinsessa. Merker at det begynner å bli skikkelig dølt i skauen, men jeg er ikke helt rå nok til å frese rundt i Ørken-om-ti-år (eller Westfall eller noe). Dessuten blei jeg sjuk av at en sånn golem slo meg. :hæ:

Du kan dra til Westfall på rundt level 10. Selv ender jeg opp dit når jeg er 12, men det er fordi jeg alltid dreper alt jeg ser til og fra quests i starten (ja det går fortere + mer penger).

Vil du har mer hjelp er det bare å spørre, men som Karl sa ville jeg annbefalt å spille selv.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spiller på Flirende Hodeskalle sammen med resten av SG-laug-gutta. Skal si ifra når jeg begynner å nyte. :p

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Variabel @ 21.12.06, 03.55) 43202
Snakkes om 300 timer.
[/b]
Det er 30000 timer, ikke latterlige 300! :)

SITAT(Yetipants @ 21.12.06, 02.15) 43185
Her ser vi meg i ferd med å bære 100% av raidet:

Begynner å bli rå på matlaging nå. Fatter ikke at ingen diskuterer det, så langt er det det artigste i spillet. Digger å lage bål. :)
[/b]
Så sant, har 300 i fishing og cooking. FIsking + matlaging > Raiding

hihi

SITAT(Eivind @ 21.12.06, 00.37) 43172
Tanking er så utrolig oppskrytt. Er ikke vannskelig for fem øre.

Før patchen tanket jeg Anub for en venn, da han ikke hadde nett. Jeg har også tanket hele BWL og store deler av AQ40, det er ikke vannskelig å tanke.
[/b]
Hvem har sagt det er vanskelig?

SITAT(Eivind @ 21.12.06, 02.44) 43195
Du kan dra til Westfall på rundt level 10. Selv ender jeg opp dit når jeg er 12, men det er fordi jeg alltid dreper alt jeg ser til og fra quests i starten (ja det går fortere + mer penger).

Vil du har mer hjelp er det bare å spørre, men som Karl sa ville jeg annbefalt å spille selv.
[/b]
Jeg pleier som regel å dra til loch modan først og gjøre de laveste questa der, så dra til westfall og brase igjennom...

Jeg soloa hogger i går:D på level 11 da, men uansett:D brukte str. pots og healing pots, pluss litt debuffdritt man får av questa i starten:D

Hvilken class er du?
Jeg prøvde nemlig det samme som en lvl 10 paladin, og det gikk ikke bra.

Brukte riktig nok ikke potts, men fikk health baren hans ned på 50%.