Den sosiale World of Warcraft-tråden

Vel, jeg snakket litt med han på MSN .. han sier at han one-shotter mage om han vil, og sier samtidig at counterspellnerfen som vi fikk nå var nødvendig fordi vi var potensielt 10 sec lock + heftig dps var imba, pom + ap er imba mener han, så han sier at jeg kan bli imba via det om jeg vil. Nesten på hans/locks nivå. Ærlig talt!

Alså, HWL gear og han sier at jeg har lite +dmg og lite + stanima, til pvp så kan jeg ikke få mer + dmg uten å gimpe min stanima noe heftig. Dessuten jeg har mye + critt gearet via warlord, alikavel gjør han narr av det?

Han er så farlig arrogant at jeg blir redd, "Locks er best både pve og pvp, end of diskusjon"? Har irriteret meg over det her lenge, det verste er at han skryter noe så sinnsykt over sine pvp skillz til tross for at han ikke liker pvp og er dedikert til pve, jeg tok han med på wsg teamet vårt, sa hva han skulle gjøre, ta flagget med oss og beskytte flaggcarrier.

Vel, han gikk solo .. og døde .. DC defansiv spell MY ASS, han brukte den som opening. Vi vant wsg i løpet av 6 min han med 0 kills. Jeg kom helt tilfeldig på topp med 6-8-0 (som er samme faen) så sa han .. når jeg går solo så er jeg ALLTID på toppen av statslista.

Jeg fatter ikke dette her, hvorfor buffer blizzard opp en allerede vannvittig PvP klasse?

De kan for faen lett banish min pet, vår pet ble 45 sec duration fordi den har dps? felguard har like mye og den er evig, kan buffes osv, de kan banish min, det kan ikke jeg.

Lurtz : Han sa at dems priest gjør sånt at locks får evig mana, dessuten har han så mye stanima ta han lett kan lifetap evigmye.

JO, en siste ting !! Han ville ikke ha vannet mitt fordi AV vannet hans var så mye bedre .. "nabbvann" Om han var seriøs turdte jeg ikke å spørre om.

Nå har jeg lest mine siste to poster, og jeg tenker her .. jeg overdriver ikke noe av det jeg sier! Skremmende.
 
Warlock er for øyeblikket helt på jordet pvp-wise. En guildie av meg løper rundt i 6/9 Tier3, affliction specced og er i stand til å ta ned 3 hordies uten veldig mye effort. Instant howl, DC og fear gir en cc som er veldig vanskelig å countre hvis man ikke er spesielt utstyrt eller speccet for å countre det. En CoS rogue med mye hp er den eneste klassen jeg for øyeblikket kan tenke meg har sjans :<

Bring the nerf bat i say.
 
Kan ikke noen reagere på at jeg ble instant one-shotted 5.3k dah, plx :( Poster så lite her nå som jeg har sluttet å spille, i wantz0r attention :( .
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Duke @ 24.12.06, 16.44) 43772
Vel, jeg snakket litt med han på MSN .. han sier at han one-shotter mage om han vil, og sier samtidig at counterspellnerfen som vi fikk nå var nødvendig fordi vi var potensielt 10 sec lock + heftig dps var imba, pom + ap er imba mener han, så han sier at jeg kan bli imba via det om jeg vil. Nesten på hans/locks nivå. Ærlig talt!

Alså, HWL gear og han sier at jeg har lite +dmg og lite + stanima, til pvp så kan jeg ikke få mer + dmg uten å gimpe min stanima noe heftig. Dessuten jeg har mye + critt gearet via warlord, alikavel gjør han narr av det?

Han er så farlig arrogant at jeg blir redd, "Locks er best både pve og pvp, end of diskusjon"? Har irriteret meg over det her lenge, det verste er at han skryter noe så sinnsykt over sine pvp skillz til tross for at han ikke liker pvp og er dedikert til pve, jeg tok han med på wsg teamet vårt, sa hva han skulle gjøre, ta flagget med oss og beskytte flaggcarrier.

Vel, han gikk solo .. og døde .. DC defansiv spell MY ASS, han brukte den som opening. Vi vant wsg i løpet av 6 min han med 0 kills. Jeg kom helt tilfeldig på topp med 6-8-0 (som er samme faen) så sa han .. når jeg går solo så er jeg ALLTID på toppen av statslista.

Jeg fatter ikke dette her, hvorfor buffer blizzard opp en allerede vannvittig PvP klasse?

De kan for faen lett banish min pet, vår pet ble 45 sec duration fordi den har dps? felguard har like mye og den er evig, kan buffes osv, de kan banish min, det kan ikke jeg.

Lurtz : Han sa at dems priest gjør sånt at locks får evig mana, dessuten har han så mye stanima ta han lett kan lifetap evigmye.

JO, en siste ting !! Han ville ikke ha vannet mitt fordi AV vannet hans var så mye bedre .. "nabbvann" Om han var seriøs turdte jeg ikke å spørre om.

Nå har jeg lest mine siste to poster, og jeg tenker her .. jeg overdriver ikke noe av det jeg sier! Skremmende.
[/b]

For en trist person. Be han hooke opp screenshots med hans sinnsyke PvP skills, hvis han åpenbart ikke er god.
Ellers, kall han homo, rekkruter han hit til Spillegal, og la han poste i denne tråden.
 
Rogue er best dps i PvE. End of diskusjon. Ingen under og ingen ved siden. Sånn er det bare.
Men jeg har sett locks på enkelte fights som når top 5. Det er vel mulig, men ikke om de samtidig skal holde CoE oppe og CoR?????? (som gjør mye mer dps for raidet).
Med nok locks for debuffing og samtidig en shadowpriest gjør jo locks det helt ok.

Nå har jeg ikke raida etter 2.0-patchen, skal sies.
 
Server er du på, da? Grim batol er helt fin.
 
SITAT(OlaN @ 24.12.06, 19.07) 43779
Warlock er for øyeblikket helt på jordet pvp-wise. En guildie av meg løper rundt i 6/9 Tier3, affliction specced og er i stand til å ta ned 3 hordies uten veldig mye effort. Instant howl, DC og fear gir en cc som er veldig vanskelig å countre hvis man ikke er spesielt utstyrt eller speccet for å countre det. En CoS rogue med mye hp er den eneste klassen jeg for øyeblikket kan tenke meg har sjans :<

Bring the nerf bat i say.
[/b]
Det som har skjedd er at Warlocks har fått sin damagebuff, mens staminabuffen som skal komme i TBC er ikke ute enda.
Så da har Warlocks sinnsyk damage i forhold til hp'en til andre klasser.
Tror det kommer til å rette seg opp når TBC kommer ut og folk blir lvl 70.
Men som sagt, Mages er bedre enn Warlocks i PvE-raids, uten tvil.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
SITAT(Duke @ 24.12.06, 16.44) 43772
Lurtz : Han sa at dems priest gjør sånt at locks får evig mana, dessuten har han så mye stanima ta han lett kan lifetap evigmye.

JO, en siste ting !! Han ville ikke ha vannet mitt fordi AV vannet hans var så mye bedre .. "nabbvann" Om han var seriøs turdte jeg ikke å spørre om.

Nå har jeg lest mine siste to poster, og jeg tenker her .. jeg overdriver ikke noe av det jeg sier! Skremmende.
[/b]
Shadow priests kan gi warlocks en pen mengde mana, det er det ikke tvil om. Problemet er at det ikke er en taktikk som vil fungere på four horsemen, da har man ikke en gruppe med warlocks og en shadow priest flyende rundt i rotasjon, man må/bør ha 1x priest, 1x pala/sha/druid, 1 x rogue, 1 mage, 1x hunter/warlock og priesten går ikke shadow der. Da må warlockene life tape, noe som er greit nok i og for seg så lenge de drain lifer det tilbake selv, men drain life gjør ikke akkurat mye skade og dpsen går derfor noe ned. Nå er ikke four horsemen noe dps race, men still, mages slår de på den bossen også. En annen veldig viktig ting på four horsemen er at dersom en mage tar aggro (det kan skje), så blinker han ganske enkelt til den bossen og dør, en warlock må løpe, dvs horsemanen kommer mot gruppen og ut av posisjon som fucker opp marks og kan gi grupper som ikke skal ha det et ekstra mark. Hvis det er Sir Zeliek og han løper bort og holy wrather warlocken så den chainer gjennom gruppen så går hele jævla gruppa til helvete.

Men han svarte fortsatt ikke på hovedspørsmålet mitt, gjør han 1600+ dps på Thaddius eller gjør han ikke det? Warlocks kan komme nær mages, men ikke uten hjelp fra en shadow priest. De blir også dratt i fra når bossen går under 20% pga molten fury. En annen viktig ting er at warlocks rett og slett er overpowered som bare rakkern, så sjansen for at de får nerfs er stor, mages får neppe noen flere nerfs.
Han har skills i PvP? Moren min kunne eid i PvP med en warlock. At folk er stolt av å spille en totalt overpowered klasse i PvP skjønner jeg ikke.
 
En ignite rullende mage er ihvertfall on pair med en god rogue. Alikevell trenger han flere mager for og få en skikkelig ignite gående, så det er diskutabelt. Rogues er utvilsomt den klassen som kan dele ut mest skade og fortsatt ha rimelig kontroll på aggro. Spiller highend rogue selv, vet ikke helt hvordan situasjonen er for øyeblikket etter patch men før var top 5 under static fight (Patchwerk) 4 rogues / fury warriors og den ignite rullende magen.

Sant det som ble sagt om damage-buff og TBC's mengder stamina. Det gjør alikevel Warlock til en latterlig sterk pvp klasse den dag i dag.

Gz med 60 Evehr, jeg spilte på Scarshield til nå nylig og vurderer migrere tilbake til TBC. Blitt glad i serveren =)
 
Stemmer faen meg, my bad. Har ikke blitt mye raiding i jula eller etter patch pga førjulspreparasjoner og vanvittige servere. Rogue topper vel da, sammen med fury warriors antar jeg. Når det kommer til aggro kontroll i forhold til dmg output er rogues fortsatt på topp. Ettefulgt av hunters. Hvordan er hunters pve-wise for tiden?
 
Buffa, men fortsatt dårlige. Bedre enn locks ihvertfall.
 
Account Name: *********
Date of Violation: 25/12/2006
Character Name Involved: Zhalt
Type of violation: Racial harassment
Consequences for Account: Account suspended for 72 hours

Strike one.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Btw, har dere lagt merke til at hvis man har på det banne-filteret, og noen skriver "homosexual", så sensureres det... Men hvis du skriver "heterosexual", sensureres det ikke...

Jeg lukter saksøkningsgrunnlag! Jeg kan godt spille den støtte homofile gameren!