Den sosiale World of Warcraft-tråden

Hvis du har brukbar dps, så er det umulig.
Takk og farvel, det er så jævlig åpenbart at du er ute å sykler.

Ikke rart at du synes det tar ferdigheter å være dps klasse når jeg hører søppel som det her.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Vi har hatt warriors som har tatt over på Maexxna, etter at hun klippet ned dps warriorene gikk hun på backup tanken, det var uten thunderfury.
Poenget når man sier at warriors ikke bærer så mye som mange tror er at hvorvidt tanken lever eller ei har lite til ingenting med tanken selv å gjøre. Eneste ansvaret de har er å generere nok aggro ved å bruke rage riktig noe som ikke burde være spesielt vanskelig md tanke på hvor mye rage en MT får pga skade. Det å stå i line of sight burde ikke være vanskelig, det klarer til og med jeg når jeg tanker Razuvious. Vanskeligste bossen for warriors blir nok Kel`thuzad, han gir dere litt utfordring.
 
Det gir ikke mening å kalle dps som tillater en backup tank å ha nok threat og likevel drepe bosser med god margin rævva, Crizpy.
 
Nei du, i følge Crizpy så går jo ikke det tydligvis. :D


Jeg ler.
 
Takk Evehr. <3

BTW .. angående den diskusjonen så er det helt irellevant; fjern enten tank, healing eller dps så har du ikke et raid, i mine øyne så er alle like viktige.
 
Gratulerer med overstått bursdag:)

Og mulig guilden vår suger til å raide, siden vi kom oss fra ragnaros til 1night BWL på 3 måneder... Men jeg har ikke lagt merke til at dpsen vår suger så jævlig.

Greit, vi sleit litt med Huhuran, men fikk a hu ned også...
 
Nja, ganske vanlig egentlig.

Gratulerer Duke :kos:
 
Takk takk ;* <3


Vel, er ekstremt mye world pvp for tiden i EP og sorrow hill, allianceguilden core (europas beste pveguild?) er som en jævla gjeng pakkiser, de skrev selv på stormscaleforumet at om en horde dreper dem i world så henter dem 5-10 folk. Så meg og noen fra den andre pvpguilden skulle leke dem, det hele endte opp med 20vs20 raid pvp, var jævla moro!

World pvp link <3

World pvp <3

Skjekk kua tar /flee mot oss. :D
 
Øhh .. nå et spørsmål, i world så kan jeg jo se horde guildsnames og slikt, men på alliance så kan jeg bare se guildnavn og rank laaangt unna, så langt unna at det ikke går an å lese det, når jeg går nærmere så blir KUN nicket forstørret mens guild og rank forsvinner, åssen i helvete fjerner jeg dette? Det samme gjelder mobs når jeg kommer nærmere, blir forstørret.
 
Kanskje en bug? Prøv å disable alle addons og logg på igjen for å bekrefte/avkrefte.
 
Affable, på wow nu og gi meg GM, må fikse ranks og koz i guilden.
 
Prøvd å trykke på "v" ? =D
 
Lol! Skal jeg blinke bort ? 0_o :grr:

Edit :Jeg prøvde faktisk i håp om å lure hva enn som foregår, funka dårlig. -_-

Edit 2 : I ogrimar så kan jeg nå ta raid target icon på ALT MULIG 0_o, øhhh?
 
Neineinei. Orginale binden til "v" er de barene som du snakker om. Reset keybindsa dine, og trykk v.
 
Eivind:.... Jeg får Unnable to Connect. :S Få Nameless/ Hazilius til å snakke til meg på MSN, han har Acc. info til accounten min, han har bare glemt det, den feite jævelen.