Den sosiale World of Warcraft-tråden

Nå er jeg på randen av selvmord. Stipendet er ikke kommet enda. Nette er srew'd og når jeg endelig finner et usikra nett. SÅ! er WoW i det barmhjertige hjørnet.

Er ikke tilfeldigvis noen som spiller på Bronzebeard?
Er lavt level, og levler ikke spesielt fort, men er kanskje noen andre under / rundt lv. 20 spiller der?

Noen som har efaring med e-mail supporten til Blizzard? Jeg sendte en i går og det stod jeg skulle få beskjed innen 24 timer. Som jeg selvsagt tok for god fisk.

Jeg vil så inni helvete spille WoW nå! :(

Hehe, fikk faktisk svar for par timer siden og det var et godt utfyllende svar også. Men jeg var såpass utålmodig at det endte med reinstall. Egentlig så var det like greit ettersom det jeg fikk beskjed om var stort sett det jeg hadde prøvd før.

Og jeg laster ned patchene manuelt siden Blizzard Downloader er homo, og jeg har patchene ready for fremtiden.

K999

Keystone State Of Mind
Da er jeg litt over halveis til lvl 17 med shammyen min, ettersom jeg ikke har spilt på 2 dager-grunnet skole og trening-så er det godt å spille igjen.

Protip: Patchene lagres i wow-mappa.

ding lvl 30 med warrioren. trøtt. Natta.

Skal ha 70 til tirsdag, hence lite aktivitet på forumet. Er 65, started på torsdag eller onsdag kveld, dagene går i surr.

Ehh .. når man skal grinde til 70 .. er det best å ta solo på quester? Jeg har teamet up med en dude lenge og dinger jo liiiite.

Questing er helt klart det beste. Du får gjennomsnittlig 10k per quest, noen er enkle, mens andre tar litt tid. Men generelt tjener du mye mer på å queste enn å grinde, med mindre du er rested da. I min erfaring, ivertfal.

Men nå er ikke jeg noen rask levler, jeg prøver å fullføre alle quests i en sone før jeg fortsetter til neste, jeg prøver å faktisk spille spillet, ikke bare rushe meg selv til 70.

Stilte kanskje litt dårlig, jeg har ingen hastverk til 70 .. men i forhold til min spilletid så har jeg usaklig mye i forhold til lvl; så det jeg mente .. lønner det seg å teame opp med en dude for å queste eller go solo for alt? Jeg er som deg, tar alle questene før jeg går til neste zone.

Når jeg er på 70, da er det på tide med hardcore igjen.
Iallefall når jeg fant ut at r12-14 får epiczz lvl 70 (general)waist,neck,wrist og føtter. ^_^

Men nå er det ut å drekke! Kanskje jeg skjekker innom inatt aka drunkz on tzha intarnetz.