Den sosiale World of Warcraft-tråden

Gjør alle "drep x" og "finn x item som dropper fra y" questene selv, det tjener du mye på. Eneste du bør teame opp på å gjøre er elite quests du ikke klarer selv.

Gjør quests alene, et fåtall av quester klarer du ikke alene, men du taper alt for mye xp per mob på å teame med noen.

20% igjen til 67, faen om jeg orker. Mangler bare 4k gull til epic flying mount, føler for å ebaye litt.

lillebroren min ble 70 for 4 dager siden og han har grindet opp 2k gull på de dagene...

Jeg får ikke 2k gull på 3 levler. Flying mount koster 6k.

Er ikke det med rep Neocon? Orginalt koster det 5800, siden man må ha vanlig 225 training, så 250 training. Eller faen, aner ikke.

Nei, det koster 5200 uansett. Wildhammer rep ble fjernet'

Men du har rett ang. det at man må ha vanlig flying mount traning og så epic flying mount training

PuG's sucker. Hvorfor er verden fylt med så mange noobs? På beta kjørte jeg gjennom Ramparts på første forsøk uten stress, nå wiper alle gruppene, og alle whiner hardt!

Jeg vil ha den jækla rewarden!

Ramparts er jo, enkel. En av de første tingene jeg gjorde etter å ha fått TBC var å kjøre Ramparts med en 4 level 60's (inkl meg) og en 61. Jeg er warrior. Eneste som var litt vanskelig var sistebossen, hvor vi wipet to ganger med etter det så satt han som et skudd. Dette var delvis PuG.

Må huske at 90% av de som spiller wow, ikke kan spille.

Ja, det er sistebossen det alltid var problem med. Jeg møtte på alt fra triggerhappy warrior, folk som syntes at det er morro og stå i ilden, eller hunters som tror pet er maintank. Men fant heldigvis en grei gruppe i dag som vi seilet gjennom instancen med.