Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg gir dere begge 100kr for å holde kjeft.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvis jeg fikk 100kr for hver gang jeg holdt kjeft, hadde jeg hatt like mye penger som i dag.
 
SITAT(Affable @ 06.02.07, 20.44) 50901
Jeg gir deg 100Kr hvis du klarte å få noen til å le eller i det hele trekke på smilebåndet av det der.
Gawd.
[/b]
Hvem har sagt at jeg prøvde å være morsom? Ikke hopp til forhastede konklusjoner.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, hopp heller... utfor et stup! Hah, den satt!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, bli med i et laug med delvis vettuge folk. Da slipper du å måtte forholde deg til folk som skriver "hay u plx 4 tum ihgjht gu fwm ^_^ gtg wil?" og blir sure når du skriver at du ikke skjønner hva de mener tilbake.
 
Bli en druid. :)
Det er wow's universalklasse.

så lenge du kan heale er det mye lettere å komme inn i en gruppe for en instanse. Og druider kan alt
 
Yay lvl. 70 og flying mount:D Digg! Da blir det rep grinding og attunements som står for tur:p
 
SITAT(NiloPilo @ 07.02.07, 00.34) 50967
Hey, fikk meg WOW idag, noen som har noe tips og triks?
[/b]
Spill Hunter, det er en av de gøyeste klassene i WoW imo. Og har du noen venn som spiller WoW, spør om hun/han gidder å starte en ny char med deg. Blir straks gøyere når man er to. :)
 

K999

Keystone State Of Mind
Spilte i noen timer nå, og faen meg som det plutselig begynte og lagge.
Alle npc i Blood Watch forsvant plutselig, og jeg kunne ikke gjøre noe.

Jævlig plagsomt at Blizzard som har penger nok til å fikse serverne men allikevel gjør det ikke, bs i tell you.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Helvetes udugelige folk. Shattered halls heroic instancen vår ble nå reset for 2.gang og server shutdown, 1 fuckings time i dass. Samme skjedde i går.
Kjører de serverene fra en utedass i et tilfeldig valg u-land eller er det bare meg?
 
Nåja, Lurtz.
Det er lett å sitte på sidelinja og si hvor enkelt det er å holde 8 million folk online uten problemer, hele tida :>

Edit: men det er jævlig irriterende, ja =D