Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg har vel stort sett tatt de fleste group quests som combat rogue:p Og draenei har en racial som gjør at de kan heale littegran hvert andre minutt eller noe...

Hunters kan gjøre alt alene, om du er Dranei eller neger har ingenting å si.

Neger var vel å ta det litt vel langt?

Jeg tar det så langt som at til og med Affable kunne spilt hunter.

Hadde en 60 hunter. Nesten full tier 2. Så ja, jeg kan spille hunter. hvis jeg må.

Nettop. :trollmann:

ja det var healingen jeg mente
blir en del enklere med den da, og det er jo bra healing og
viss jeg husker riktig så er det 500 over 10 sec på lvl 20

Øker healingen med lvlet, eller healer den 50 HP/sec i hvert lvl?

Hvorfor skal man heale seg selv mot mobs? Når man har spilt en viss stund burde man lære seg hvordan man dreper ting uten å miste liv. Jeg kan være enig i at den er nyttig til en viss bitteliten grad i pvp, men det er ingen Will of the forsaken, warstomp eller escape artist.

Må ikke glemme at Blood elves sin racial er ganske alright:D 3 stacks med mana tap = 30 energi pluss en extra silence hvert 2 eller var det 5? minutt når man bruker arcane torrent.
Kjekt når man er rogue, da er man rimelig sikkra mot casters, I det minste når man quester eller grinder.

Jepp. Det er jo supert at de klarer å balansere ved å gi horde enda en god racial, da de allerede har de to beste, mens alliance har en. :trollmann:

Syntes de kunne vært flinkere til å gi alle en racial som faktisk duger til noe. Nightelves sin er jo ubrukelig, dårlig stealth og 50% corpse run! hurra!