Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Citan @ 18.10.07, 18.24) 85969
mener du Gutrot? (troll warrior)
noe rart med hacking atm. så mange jeg kjenner har blitt hacket de siste ukene. akkurat som det var noe på gang :(
[/b]
keyloggers lawl
 
LÅL! Jeg vedder på at jeg blir hacka snart nå som jeg har fått bra våpen og bra gear, det er da de slår til!
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(Crizpy @ 19.10.07, 12.48) 86030
Ja lutefisk er drit, og det var gutrot jeg snakk om
[/b]
Jeg mener... wow...

Livet var ikke ille nok fra før så han bestemte seg for å levele en karakter til 70 uten gear...

og atpåtil en... WARRIOR?

hallo...? jeg er litt målløs. Å høre at GarlandG runda FF VII uten dit og uten datt var ille.

Men..? SHIT
 
Warrior er ca 3 ganger så ille da, siden all skaden du gjør avhenger av utstyret. Det er ikke tilfelle hos mage, warlock etc.

Det er derfor melee klasser ser så ræva ut når de levler, men gjør syk skade når får end-game gear.
 
SITAT(Crizpy @ 22.10.07, 18.38) 86366
Det er derfor warriors ser så ræva ut når de levler, men gjør syk skade når får end-game gear.
[/b]
Fix'd.
 
SITAT(Crizpy @ 22.10.07, 20.38) 86366
Warrior er ca 3 ganger så ille da, siden all skaden du gjør avhenger av utstyret. Det er ikke tilfelle hos mage, warlock etc.

Det er derfor melee klasser ser så ræva ut når de levler, men gjør syk skade når får end-game gear.
[/b]

jeg skrev uten skills og talents og da, da blir mage mye værre.

warrior uten gear kan drepe med hand to hand, mage uten gear eller skills kan drepe med fireball rank 1? hand to hand? :)

gg no re
 
Woot woot, mitt nye 5v5 som jeg created for snart to uker siden tok 29 plassen i 5v5 denne uka, jeg ninjaed noen gode spillere fra andre og mekket en ny 5v5, og nå aimer vi på gladiator.

Det morsome er at per dags dato så er 0,5% top 28 i 5v5, det sinnsyke er at det er så mye flere top teams i 3v3 så top gladiator i 3v3 0,5% er .. tror det var top 70 eller no, siden det var så sinnsyk mange 3v3 teams.

Either way, 3v3 vår er også "ny" men vi har fokusert på 5v5 de siste to ukene, men går det til helvete der så er det lett å spille 3v3 opp til 2300 ++
Akkurat nå er jeg glad at jeg sluttet med PvE, Kael tok ut pusten på meg anyway. =)

Jo, link. =)
http://eu.wowarmory.com/team-info.xml?r=St...a+trip&fl=1

Vet, jeg tok cheesy name, men måtte ta på noe i farten.

Men pokker sa, jævla dem drøyer s3, jeg kjøpte meg s2 staffen for tre uker siden og jeg dinget 5k arenapoints nå igjen, og enda har dem ikke annosert ny sessong, dette starter å bli latterlig, jeg har sååå store planer for s3 angående skifting av gems/enchants (skal prøve å nå 950dmg/1000dmg, avhengig om jeg tar den nye pvp trinketen eller lighting capator som er den beste pvp trinketen per dags dato)
 
Dessverre, classic 12345 setupet var populært i s1, eller .. jeg husker at ett lag fra s1 som var 4 dps og det var skikkelig konversielt, folk satt å spekulerte i det og sånt.

Either way, arena er ikke pure PvP(om jeg kan kalle arena for pvp) i mine øyne, det er setup og taktikk all the way. Eller, er egentlig setup all the way når jeg tenker meg om. =(

4dps er seriøst overpowered når det er brukt riktig, men jeg er en mage .. jeg duger ikke i 2v2, funker i 3v3 og er konge i 5v5.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Nå som de nerfa hypo er mage bare latterlig i 2v2. Og INGEN synes at det var en rettferdig eller i det hele tatt logisk beslutning.
 
Blizzard er rare, dem sier først at spillet ikk er balansert for 1v1

SÅ nerfer dem mage fordi 2 x iceblock var for bra 1v1, alså en nerf utelukkende for 1v1.


:grr:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Men dobbel IB var jo det eneste som holdt mage high-tier i 1v1. Som prep AR maces i s3 kan jeg sikkert eie middels WEmages uten å preppe.
 
SITAT(Duke @ 25.10.07, 16.44) 86753
Blizzard er rare, dem sier først at spillet ikk er balansert for 1v1

SÅ nerfer dem mage fordi 2 x iceblock var for bra 1v1, alså en nerf utelukkende for 1v1.
:grr:
[/b]
Nei, det er bare noe det ræva mage communitygreiene har fått for seg.
Hvis du bruker hodet litt når du leser posten til blizzard, istedet for å tenkte det verste hver gang, så er det ikke så veldig vanskelig å skjønne hva de mener.

Etter at Kalgan sa han kom til å få et s3 våpen til warrioren hans, har alle laga poster som "Kalgan spiller BARE en warrior, og bryr seg ikke om annet" "Kalgan har en 50" tv i stua, for han spiller warrior"
og helt andre idiotiske utsagn som har null mening.

Wow commuinty R teh worst yo
 
Jeg har lest og ledd av hva blue skrev, skrev svart på hvitt fordi mages kunne ta en second iceblock i 1v1, så community har fatkisk ikke puttet ord her, er faktisk det dem selv sa.

Og angående det med Kalgan, ja, det har jeg fått med med meg. :p Men selv om 90% av wow-forumet er bare useriøst flaming så er ikke blues noe som helst bedre.

Når folk først spurte om iceblock nerfen så skrev kalgan : you forgot to list the then or so buffs mage getting in the next patch.

Da lo jeg.