Den sosiale World of Warcraft-tråden

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg leveller en hunter nå (jeg var level 40 når jeg fikk høre om hunterbuffsene, ikke noe FOTM rerolling her), og jeg må si at graden av mestring hos denne klassen er minst like stor som de andre "skillz" klassene jeg har spilt som mage og rogue. Uttrykket huntard stammer vel fra alle idiotene som spiller klassen. :(
 
Hunters har bad reputation ja, og det kommer vel av at det er mange noobs som ikke kan spille hunter.
For min del så hadde jeg tenkt å kutte wow ut i større grad, men nå som hunters endelig får buff så må jeg nesten fortsette litt til.

Noen som har en anelse når patchen kommer ?
 
Jeg vet at hunters trenger noe justeringer i pvp, men for være måte på, 1 yard er det nye pew pew for hunters, faen det starter å bli skremmende, håper at dem klarer å balansere på en måte.
 
Noobs som ikke kan spille hunters? Niggu please. Grunnen til at folk mener hunters er easymode, er fordi vi kunne stå stille med autoshoot pre-tbc og ikke ha stor dmg decrease, den andre grunnen var fordi alle som prøvde å drepe en level 60 hunter, døde nærmest momentant dersom aimed shot critta.

Hunter var den letteste klassen i spillet å lære, nå er den ikke det, fordi blizzard liker å gå en ulogisk vei, og snu om slik at det beste PvP-treet er også det beste PvE-treet, heia blizzard.
De er også Pappa'n dinx2 i 15 sekunder når de popper bestial wrath, det som er supert er at etter det er det ikke stort mer å gjøre, spesielt om det andre laget i Arenaen (Ja, pvp er jo arena) har drept peten din i løpet av de 3 første sekundene av denne 15-sekunders perioden.

Hunters are fine l2p
 
Klager ikke over hunters generelt her jeg. Vi har fin dmg både i pve og pvp med rett spec og rett gear.
Men kan jo trygt si at arena mapsene er ikke designet for en hunter og det er såpass ille for den vanlige hunteren i arena som klarer kanskje å få 1600 rating i 2v2 eller 3v3. De som har høyere enn det har som regel funnet noen som ikke ditcher dem til fordel for andre klasser som er lettere å spille med. Men de utgjør kanskje en knapp 5-10 % av hunters som har en ordentlig rating.
Jeg vet at det er de som har 2000-2200 rating med hunter men det er ikke mange av de.
 
Hunter er balansert i 5v5, og beast wrath er jo umulig å stoppe i 5v5 også, meg som er et 4 dps team er avhengig av å drepe en warrior (hvis det er en warrior) de første 10 sekundene, og en hunter med beast wrath kan vi gjøre absolutt ingenting med, ikke har vi tid til å drepe peten heller.
 
Jeg unnlot å si noe om 5v5 i og med at jeg har null erfaring fra det, men har jo fått med meg at hunters funker i 5v5.
Noen som har en god setup til et 5v5 team ? Med en hunter som 1 av de 5. :)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Pala, priest, lock, warr, hunter. Fokuser på å overlev mens dere sakte vinner pga. mana burn, viper sting og CC. MM med silencing shot, SV offspec, få med deg entrapment, drit i ranged weap spec og ta både 5/5 imp. stings og 5/5 mortal shots istedet.

Efficiency er også bedre enn imp. concussive shot.

SITAT
Jeg vet at det er de som har 2000-2200 rating med hunter men det er ikke mange av de.[/b]
Hamchook hadde 2,3-2,4k i alle brackets, som eneste hunter i verden.

EDIT: Og alle lagene hans var #1 i battlegroupen en stund.
 
Virka som et fint spec hvis man skal gå for total mana drain. Ser jo at det er det han Hamchook har gjort i 3v3 i og med at de også kalte seg TEAM OOM. :p

Tror jeg skal drite i 5v5. Har ikke noe erfaring fra det og kanskje like greit å prøve å skaffe seg et 3v3 team.
Som er lettere, mer oversiktelig og ikke veldig langt unna det man får av poeng i 5v5 med samme rating.

Må vel finne meg en skilla lock og en resto druid eller pala.

Må vel gå for respec også. Jeg som trodde BM eide i alt. :v:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Såfremt du har et setup som sørger for at du ikke er det mest fristende målet går det helt fint med MM eller SV. :p
 
For en irriterende kveld! Jeg tok fri fra å raide idag fordi det var så mange unsigna at jeg ikke trodde det blei no, så tenkte å få gjort noe annet.

Så ser jeg nå at både Kaelthas og Rage Winterchill er nede:(

Selvom de i seg selv er bra, men arrrgh!
 
Før jeg skulle legge meg i kveld så tenkte jeg skulle skaffe noen randoms til 3v3.
Endte opp med en skilla destruction lock og en pala med sucky gear. Og vi eide hardt. :D

7-3 ble statsen etter vi ga oss. Kan si meg fornøyd med det oppsettet selv om dette foregikk på en veldig enkel rating, type 1500. Vi vant over teams som vi burde rett og slett ikke hadde hatt sjangs mot i utgangspunktet.
Men uansett så har jo teamet potensiale. Hadde det ikke bare vært for at pala henger såpass etter gearmessig, så kunne vi nådd et stykke. Likte de 3-4k crittene til locken. :D
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Bare synd at destruction suger balle og blir drept på et par sekunder av cookie cutter aggressive teams som mage rogue priest elller paladin elemshaman warr.
 
SITAT(Cycerin @ 29.10.07, 16.29) 87200
Pala, priest, lock, warr, hunter. Fokuser på å overlev mens dere sakte vinner pga. mana burn, viper sting og CC. MM med silencing shot, SV offspec, få med deg entrapment, drit i ranged weap spec og ta både 5/5 imp. stings og 5/5 mortal shots istedet.

Efficiency er også bedre enn imp. concussive shot.
Hamchook hadde 2,3-2,4k i alle brackets, som eneste hunter i verden.

EDIT: Og alle lagene hans var #1 i battlegroupen en stund.
[/b]
Å ja, det der er uten tvil det nye flavor of the month, vår stakkars shadow priest fikk drain mana, viper sting og mana burn på starten og vi sliter som faen mot dette setupet som 4 dps team, det og et team som har to warriors, paladin samt en shammy + random er pain. -_-
 
Og der tok vi Kael igjen på første forsøk, clearet The Eye på 2 timer og 30 min:D Så nå gleder jeg meg til jeg kan herje i Mount Hyjal:D YAY!
 
Og som forventet gikk Rage Wintherchill igjen ned på første forsøk:D

Og da var det ingen vei tilbake så fikk eid Anatheron også:D Jævlig alright progress siden tirsdag må jeg si! Weeheee
 
SITAT(Maximum @ 02.11.07, 00.23) 87655
Og som forventet gikk Rage Wintherchill igjen ned på første forsøk:D

Og da var det ingen vei tilbake så fikk eid Anatheron også:D Jævlig alright progress siden tirsdag må jeg si! Weeheee
[/b]
Kael'thas er mye vanskeligere enn veldig mange av bossene i Hyjal og Black Temple (hovedgrunnen til at de fleste guilds progresser en del etter at de har tatt kael)
 
No shit:p Kael er vel så og si en av de vanskeligste bossene i spillet. Men etter at vi tok han første gang ble han pisslett:p

Men er dritglad over at vi tok Kael FØR nerfen:D