Den sosiale World of Warcraft-tråden

Alle bossene i wow er drittlette, hadde folk bare brukt huet.
 
6 uker. Full clear. Kina.

Konsentrasjon og litt fokusering ftw. Planlegging er det vanskelige med WoW, og med alt av tacts ute var det jævlig lett for Kina å drepe Illidan viste det seg jo.
 
De behøvde jo ikke de å vente på Black Temple, ei heller lage taktikker for nye encounters. Tipper jeg rett så har de faen lest alt som står om de forskjellige bossene imens de venta på TBC.
 
Ja? Vi som ikke er med i nihililoilum har jo akkurat samme fordelen?
 
Ok, dere må hjelpe meg med noe her. Jeg tror kanskje jeg skal begyne å spille WoW igjen, men det som gjør at jeg kanskje ikke starter igjen er at det er så sinnsykt lenge siden jeg har spilt(slutta en god stund før TBC), og det virker som det har kommet utallige patcher og nye ting siden den tid, derfor lurer jeg litt på om det ikke kommer til å blir forferdelig tungt og kjedelig og sette seg inn i alt det nye i spillet?
 
Nytt spill? :D
 
De er kinesre, eod.
Men har dere tatt alle bossene da? Siden de er så sykt enkle som dere skal ha det til?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hemo buffet til 125% weapon damage på PTR. Tid for å venne seg på smaken av indre blødninger, hoppende kjoleklovner og pelsere!
 
Verste frost tier 51 evher :p Jeg mener .. ja :p

Giff oss en nerf for så å gi det en talent for å fikse det igjen på 51 :p

Men ikke alt var bad.

Btw, sorry min siste post, var full.
 
Haha, selvfølgelig. Høres ut som noe Blizzard kunne finne på, egentlig. Men Hypothermia blir vi trolig aldri kvitt, talent eller ei. Den er kommet for å bli. Hadde ikke overrasket meg om de satt den opp til så mye som ett minutt duration.
 
Sorry dobbelpost, men jaja. Syter du nok, kommer Blizzard og klapper deg på skuldera!

x) Dimnishing returns er tatt av interrupts, selv om de ikke er helt glade i det faktum at en school kan bli chainlocket igjennom en hel kamp.
x) Hypothermia "buffen" er fjernet og Hypothermia forblir visstnok 30 sekunder. Det kan være en bug, men jeg håper det ikke er det.

Patch kommer mest sannsynlig neste uke også, og deretter S3 en uke etter dette. (Patch: 13 november, S3: 20 november)

Oh yay!
 
Iallefall litt gode nyheter da.

Jeg har et spørsmål angående expansion:

Det nye yrket med spellsknockback og sånt, kan noen fortelle meg hva det går ut på eller hva det professional egentlig er?

Jeg har power lvl enchanting de siste dagene så HVIS jeg fortsetter med wow på lvl 80(faktisk nå skal jeg vente å se hva dem gjør med pvp) så høres det yrket bra ut, men blir så kjipt å fjerne enchanting i tilfelle, eller går det an å ha enchanting + det nye?

Setter stoor pris på link til info etc. :)
 
Nvm, jeg googled det opp selv, var bare nyskjerrig i tilfelle jeg faktisk velger å spille expansion - noe jeg tviler på at jeg kommer til å gjøre.
 
Ice Block blir nå trainable i en fremtidig patch, så incoming mass fire mages i PvP? :p