Den sosiale World of Warcraft-tråden

Ja, mest sannsynlig - Men dette her kommer ikke til å forandre noe som helst, ok - noen mages vil ha det moro med dragonbreath + iceblock og elemental og kanskje til og med lol3minuts blir brukbart i arena, men fortsatt et stykke bak full frost, dette her burde ha skjedd for lenge siden og ikke nå snart.

Mages problemer etter at resiliance kom er at ALLE classes outlaster mage i og med at vår store problem er mana-problemer kombinert med manglene debuff/drain ting. Det er det dem bør fikse, i og med at resten er bra nå.

Jeg kan ikke drepe en healer lengre, og her om dagen gikk jeg til og med OOM mot en av de sykeste warriorene jeg har sett på lenge. Problemet mitt nå er om jeg skal handle inn critt-honour gear i neste patch eller fortsatt gå med den uten critt i tilfelle jeg går tilbake til elemental for å ha det moro, i og med at min favoritt-pvp specc er og blir elemental. Faen ta resiliance. =(
 
Duke, i samme bluepost som det med Iceblock ble fortalt, så ble det også sagt at de ser nærmere på mana issues innenfor lange kamper når det gjelder mages, og trolig kommer det en fix for managems i forhold til healthstones.

SITAT
Since I'm here, I'll also make a small pre-emptive strike against the incoming "what about other mage concerns!" replies I'm about to get and say the following.

Two things we'll be making improvements to in the near future (although these aren't likely to make it in on time for 2.3) are having iceblock be trainable (to make sure all mages have it as a tool for pve encounters and to open up other trees as being more viable options for pvp), and to-be-finalized improvements to mana issues in longer fights.

We do plan to buff mana gems, although I don't see that as a "fix", just an improvement that needs to be made regardless.[/b]
 
Kødder du? Det der så jeg ikke, endelig noen gode nyheter fordi as it stands now så er mage den verste classen i PvP når det gjelder å outlaste motstandere som har blitt resultatet etter resiliance kom på banen.

Men manastones buff i seg selv er overhodet ikke nok, jeg ser for meg f.eks dampen magic (fjerner lesser healing selvsagt) + adder f.eks 25 mp5 og gjør dine buffs 30% verre å dispelle) i tillegg til at alle våre spells bør koste mindre mana. Kanskje til og med en helt ny måte å få tilbake mana på, maybe en egen soulbound vann som restorer vann fy som faen.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
41 fire med coldsnap kunne jo funke nå, iallefall i 5v5.
 
Ja faktisk, er jo en ekstra interupt etc, men ranged frostnova er så utrolig gull når du f.eks skal redde en priest som blir nuket etc, mage i 5v5 er utrolig bra så lenge motstanderen ikke har en hunter, og i neste patch så er jeg sikker på at hunters kommer i 5v5 for fullt. =(

Fire har bra burst, men igjen - takket være resiliance så forsvant den bursten og frost fikk jo den bursten den manglet. Vet ikke jeg, må jo bare teste meg og herje, selv om jeg elsker elementalbuilden.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Uansett kommer det et erstatningstalent. Blir spennende å se hva de finner på.
 
Helvete da folkens. Nå er jeg lei av det ikke har blitt posta her på en god stund. Noen fått noe phat loots? Forresten, her er den beste paladinen i hele verden. Hygg dere for de som ikke har sett den før.

 
Tja, vi er nå på archimonde med High Warlord, supremus og Shade of akama nede i black temple. Ikke det at akama var no særlig å skryte av med tanke på bug:p


Oooh, Archimonde på 45% ikke dårlig på første førsøka:D Virker ikke akkurat sååå vanskelig:p
 
SITAT(Epzilon @ 20.11.07, 22.27) 90079
Helvete da folkens. Nå er jeg lei av det ikke har blitt posta her på en god stund. Noen fått noe phat loots? Forresten, her er den beste paladinen i hele verden. Hygg dere for de som ikke har sett den før.

[/b]
Haha, karen ligger jo faktisk på henholdsvis 1. plass/5on5, 22.plass/3on3 og 3.plass/3on3. XD
 
he following changes are planned for Mages in the next patch, 2.3.2, which we hope will go up on the PTR quite soon:

* Cold Snap (Frost) has had its cooldown reduced and is now in the Ice Block position in the talent tree. This ability will no longer reset the cooldown on Fire Ward.

* Icy Veins (NEW Frost Talent) decreases casting time of all spells by 20% and increases the chance your chilling effects will freeze the target by 25%. It lasts 20 seconds and has a 3 minute cooldown. It is now in the Cold Snap position in the talent tree.

* Conjure Mana Gem (Rank 6 - Emerald) now restores 1800 to 3000 mana and has three charges.

* Ice Block (Frost) is now available on the trainer to all mages at level 30.
 
Noen som har en fjern anelse når S3 kommer ? Jeg har mye honor og arena points å waste bort! :(

Dessuten så skjønner jeg ikke at alle som ser på den der "Im The best Paladin in the world" og tror at han er seriøs. Kjipe folk azz.
 
Det eneste som er litt rart er jo at han er en av de beste:p Blir på en måte det samme som om en som akkurat hadde vunnet gull hadde laget samme type video:p
 
Men når man overdriver så mye som det der, så må man ha såpass vett i skallen til å vite at han kødder.

Jeg digget alle de 3 videone jeg fant av han. :D
 
Synd det ikke var morsomt i det heletatt da.