[Multi] Det er E3 og dette er tråden for ALT som ikke får egne tråder

#21
Det mest spennende med denne tråden er hva noen (yeti, jeg velger deg) kommer til å endre tittelen til. No homo.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#23
Her tror jeg det passer med en: loooooooooooooooooooooooool
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Jøss. Jeg trodde det var en oppfølger til Halo Wars, men så var det en Halo-drapert greie ala Killzone Liberation. Det var faktisk ganske ålreit.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#25
Haliablo med tostikkekontroll! Syntes dette ser ut til å bli den beste haloen hittil.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#26
Jeg kan ikke fatte eller begripe at Microsoft med alle sine ressurser, og sin etterhvert respektable kjennskap til spillbransjen ikke har klart å mekke et fungerende alternativ til Steam i Windows, eller fått mer fokus på X360-stikkebruk i Windows. Jeg kan for faen ikke fitte det. Nå har de en gylden mulighet til å la alle nye XONE-stikker fungere native i Windows, la oss i det minste håpe de ikke føkker det opp.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#28
Her er en trailer for … noe. Generisk som fan tittel iallfall. Free to play-greie til PS4 på launch.

 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#29
Free to play på pese akkurat nuh :3

Et ganske interessant spill egentlig, men blir fort monotont. Forferdelig mye stil og flavor, bl.a jævlig digg med japanske taikotrommer som "du har blitt oppdaga"-ambiens.

E:
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Planetside 2 skal og vises fram på PS4. Alt i alt kommer det til å bli jævlig mye av det på platformen (XONE og) framover og det er greit for da slipper mesterrasen litt av maset. ^^
E: DC Universe Online også. Ikke akkurat no kraftpakke der, men det gjorde det mye bedre som F2P på PS3 enn PC. Sikkert fordi det var det eneste alternativet, men det er også et relativt kult spill.
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Konami har hatt sin greie nå og ingen bryr seg fordi det ikke er ONAH MIRRION TROOPAHS.
Eneste som er verdt å nevne er at David Hayter faktisk ikke skal spille Snake. det er Kiefer Sutherland...
Han fungerer sikkkert bra, men nå økte vel det budsjettet som allerede eser med noen grillioner?
 

Lodin

Der Waaaah
#33
YESSSSSSS
YESSSS
YESS

Julie har akkurat avslørt til CNET at de skal vise fram det som blir OUYA2 på standet sitt.

Det til tross for at så godt som ingen av de som kjøpte orginalen har fått den!

 

Lodin

Der Waaaah
#36


Jeff Gerstmann posted:

That thing was so important that I hadn’t even heard about until right this second!!!11 What, are there people on message boards attempting to pick apart facets of E3 that they don’t actually understand and extrapolating every little move to mean that someone or something is doomed? Because I can’t imagine any other person or group of people getting excited for or caring about a roundtable anything.

Hopefully it means that one more company has learned that roundtable interview formats are not especially useful in this day and age because most of the people there aren’t just looking for one quote or soundbite for their… newspaper article or whatever.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#38
Første som slo meg var at jeg savner Hexen og Heretic