Det første bilde fra Doom-filmen!

#21
Opprinnelig skrevet av SortUlv@14.03.2005, 21.32
Jeg gleder meg. Skyt meg gjerne. Men jeg gleder meg.
190064​
Denne filmen SKAL sèes
 
#23
Rocky var heit da. *sprut*
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#24
Selv om dette vil suge, er det ingenting som slår robin-hood filmen ZTV sendte klokka 4 om natta for et par måneder siden. Å-film!
"Come out here, evil wizard, or merlin'll spray polygons all over your cardboard castle walls!"
Og ja, denne skal leies.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#27
"Men In Tights" eller noe sånt?
Jeg har ingen anelse, og kommer aldri til å bry meg med å finne ut av det.
Post 500, dette fortjener en kveldsrunk. Tata!
 
#29
Ja det står for big fucking gun. De har uansett voldtatt Doom's story/setting (storyen er ikke akkurat fantastisk da, men... det er jo Doom!) for å gjøre filmen mer "selgbar". Det eneste elementet av Doom som er igjen, er vel bare navnet (Etter det jeg har forstått). Fjerne marinene og erstatte dem med SWAT-folk? Erstatte demonene fra helvete med et virus? Hva tenker de på? :rulleøyne:

Lukter av urin.
 
#31
Doom filmen kommer til å suge så sinnsykt.

Slik blir Doom filmen:

Manus: ett hemmelig virus slippes løs
pang
pang
splætt
plott
the end...
 
#32
kult at det kommer en film da .
men jeg tror det ikke blir en super duper alle digger film . men den må vertfall ses :p.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#33
Jeg holder meg skeptisk, så slipper jeg å bli skuffa... som enkelte ble da de oppdaget hvor ræva Alien vs. Predator var. Hei, Thinaran :eek:
 
#34
Nei, dette kan jeg si blir dårlig uten å prøve å etterligne idol dommeren engang..

The Rock? Hæ? Litt av et valg da. Nei, Universal Pictures får bare sende søksmålet sitt i forskudd til meg, for denne blir 95% garantert lasta ned, titta på i 10-15min før jeg trykker DELETE uten å tenke meg om.

Spill er spill. Lage filmer av spill går alltid til helvete. Jeg har aldri sett en eneste spill film som har funka i det hele tatt. Super Mario, Resident Evil, tekken, Street Fighter, Mortal Kombat.. it's all crap!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#35
WÆH! Mortal Kombat råkker!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#36
Opprinnelig skrevet av Nabbe@15.03.2005, 15.20
Jeg holder meg skeptisk, så slipper jeg å bli skuffa... som enkelte ble da de oppdaget hvor ræva Alien vs. Predator var. Hei, Thinaran :eek:
190405​
Aliens. Predators. De slåss. HVORJÆVLAVANSKELIGERDETÅLAGENOEFETTMEDDETUTGANGSPUNKET? Dø, Anderson. Og brenn.


Wikkidkid:
Street Fighter II - The Animated Movie er ganske fet. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#37
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@15.03.2005, 17.14
The Rock? Hæ? Litt av et valg da. Nei, Universal Pictures får bare sende søksmålet sitt i forskudd til meg, for denne blir 95% garantert lasta ned, titta på i 10-15min før jeg trykker DELETE uten å tenke meg om.
190504​
Så det er sånne som deg som ikke seeder? Jævelunge! :mad:
 
#38
Opprinnelig skrevet av Lodin+15.03.2005, 17.24-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@15.03.2005, 17.14
The Rock? Hæ? Litt av et valg da. Nei, Universal Pictures får bare sende søksmålet sitt i forskudd til meg, for denne blir 95% garantert lasta ned, titta på i 10-15min før jeg trykker DELETE uten å tenke meg om.
190504​
Så det er sånne som deg som ikke seeder? Jævelunge! :mad:
190517​
[/b]
Nei, det er sånne som meg som seeder og har en ratio som aldri har bevega seg under 1 samma faen ;) Når den er lasta ned så har jeg som regel alltid lasta mer opp enn ned.

Stats fra xxxxxxxx.org:

Ratio: 3.389 Uploaded: 111.72 GB Downloaded: 32.96 GB
 
#39
Opprinnelig skrevet av Thinaran+15.03.2005, 17.23-->
<!--QuoteBegin-Nabbe
@15.03.2005, 15.20
Jeg holder meg skeptisk, så slipper jeg å bli skuffa... som enkelte ble da de oppdaget hvor ræva Alien vs. Predator var. Hei, Thinaran :eek:
190405​
Aliens. Predators. De slåss. HVORJÆVLAVANSKELIGERDETÅLAGENOEFETTMEDDETUTGANGSPUNKET? Dø, Anderson. Og brenn.


Wikkidkid:
Street Fighter II - The Animated Movie er ganske fet. :)
190515​
[/b]
Du er nussbar. Nussbar som bare det. DE SLÅSS! LA DE SLÅSAS!!!!! Neida. Kommer vel en homooppfølger som handler om AvsP igjen ... som skal banke hverandre. Uten at vi får se så mye kamp at det gjør noe ...
 
#40
Opprinnelig skrevet av Thinaran+15.03.2005, 17.23-->
<!--QuoteBegin-Nabbe
@15.03.2005, 15.20
Jeg holder meg skeptisk, så slipper jeg å bli skuffa... som enkelte ble da de oppdaget hvor ræva Alien vs. Predator var. Hei, Thinaran :eek:
190405​
Aliens. Predators. De slåss. HVORJÆVLAVANSKELIGERDETÅLAGENOEFETTMEDDETUTGANGSPUNKET? Dø, Anderson. Og brenn.


Wikkidkid:
Street Fighter II - The Animated Movie er ganske fet. :)
190515​
[/b]
Joda, det er unntaket også. Men det er anime uansett.
Og btw, its clown.. not kid. Samme årgang som deg lille venn :p