Det første bilde fra Doom-filmen!

#44
Opprinnelig skrevet av SortUlv+14.03.2005, 21.32-->
Jeg gleder meg. Skyt meg gjerne. Men jeg gleder meg.
190064​
[/b]
Eniiiiiiiiiiiiiig!

Jeg syntes slike filmer er bra underholdning, min (etter deres mening) banale hjerne liker å bli matet med slik action.

Ja jeg har sett begge resident evil filmene :) Syntes begge var god action! :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Thinaran@15.03.2005, 17.23
<!--QuoteBegin-Nabbe
@15.03.2005, 15.20
Jeg holder meg skeptisk, så slipper jeg å bli skuffa... som enkelte ble da de oppdaget hvor ræva Alien vs. Predator var. Hei, Thinaran :eek:
190405​

Aliens. Predators. De slåss. HVORJÆVLAVANSKELIGERDETÅLAGENOEFETTMEDDETUTGANGSPUNKET? Dø, Anderson. Og brenn.


Wikkidkid:
Street Fighter II - The Animated Movie er ganske fet. :)
190515​
Det har du faen meg rett i! :D
 
#45
Denne filmen skal seès, på kino, hjemme hos meg selv.

Er ikke så lenge før jeg kan ferdigstille kinoen nå :svette:
 
#46
The Rock! Ja dette må bli en tøff film, men den blir nok ikke noe spesiell. Sikkert bare en vanelig action film med minst mulig historie å snakk, å mest mulig skyting!
 
#48
Fikk høre at Doom filmen vil befinne seg i jungelen i stedet for mars. Og istedet for avanserte romsoldater, så er det SWAT folk. Og istedet for Sombier, og ellers helvete skapninger, så er det et virus som gjør folk galne...Med andre ord: Resident Evil, 28 dager etter, Dawn of the dead opplegg..

FY SKAM!
 
#53
Det var egentlig meningen at Doom-filmen med bl.a The Rock i hovedrollen skulle ha kinopremiere i august. Men slik blir det åpenbart ikke. Filmselskapet Universal har nemlig meddelt at man utsetter premieren litt senere i år, nærmere bestemt til oktober måned.

Filmprosjektet har siden sin start vært fylt med problemer. Først hørte fansen om dette meget annerledes plottet og ble ganske så irriterte, deretter så prøvde manusforfatteren å forklare sine intensjoner, så var det problemer med skuespillene og sist men ikke minst fikk teamet en del tekniske problemer. Filmen er dog ferdig og vil som sagt bli lansert i oktober i år.


Gamereactor