Devil Kings

#1
Har nettop sjekka ut noen videoer til Devil Kings til ps2 og xbox og må si at dette spillet virker sinnsykt rått!
Det ligner jo veldig på dwseriene da, du smassjer opp folk bygger opp mosouen dreper bosser ogfår til noen kule comboer
Men det er litt anerledes og fordi her har di lagt opp en haug mer comboer som du kan få opp i 200 hits, og det er noen ganger svære maskiner som prøver å kille deg
Hovudpersonen (tror jeg) er Devil King og 8 andre spillbare karakterer

Det er vel mye mørkere enn dw, men det er vel fordi det er capcom som står bak spillet og han fyren som har laga resident evil 2 killer 7 og devil may cry

Vet ikke så mye mer om spillet enda bare at det slippes i september en gang

Hjemmeside: http://www.capcom.com/dkings
Bra Video side: http://www.gamespot.com/ps2/action/devilkings/media.html
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Hadde du giddet å spesifisere hva du mener med "DW-serien"?
 
#4
Det jeg mener med DW serien er jo såklart Dynasty Warriors serien
Men det er ikke Dw dette handler om det er Devil Kings som LIGNER på dynasty warriors

Devil Kings er også kalt "Senguko Basura" er ikke Helt sikker på det japanske navnet så det er lov å rette

Sorry at eg plassera det feil vakje heilt sikker vor eg skulle plasre det :flau: men eg trudde ps2 va rett siden det kommer til det :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Ja, såklart er det Dynasty Warriors. Klar det er innlysende... hvis man er SYNSK, da.
Men ja, greit. Aner ikke hva Dynasty Warriors er, aner ikke hva dette er, gidder ikke sjekke.
 

SHDR

Gullmedlem
#6
"HÅKAI GAYS! RET'SU LRAID!!!"

Jeg tror faktisk jeg vil kjøpe dette bare på grunnlag av introen. Jeg er egentlig ikke særlig glad i Dynasty Warriors, men Capcom har ikke laget noe dritt de siste par årene, så jeg ser ingen grunn til ikke å stole på dette.

Håh. Nå dumper snart Genji ned i postkassa også, så da blirre Samuraikveld på far.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Aaaahahah! Er DET Devil Kings, far! :D
"AJU REDDI GAIS? ÅÅKI DÅÅKI!"
Aldri ledd så hardt av en spilltrailer noensinne, tror jeg. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
#10
åkei det hørtes helt dumt ut ,men!
håper ikke stemmene i spillet blir slik, hvis det blir det håper jeg det går an å kjøpe det med japanske stemmer og engelsk tekst!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Så du vil ha de stemmene som er på den traileren...?
 
#12
men utenom den laterlige setningen så virker jo spillet kult!

prøv å sjekk ut cinematic trailer på gamespot istedet
 
#13
Var ikke set engelsk når han sa "ar ju redy gais" , men selv om det blir den stemmen så kjøper jeg det for på andre cinematic trailere så høres det ikke dumt ut....