Devil May Cry 3

#1
Devil may cry 3 hadde jeg aldri ventet. Han japanske spillutvikleren sa jo at han var ferdig med DMC spillene. hmm...så han har skifta mening!! Fett!! Gleder meg sinnsykt nå. Håper vi ikke må vente for lenge.....
 
#3
DMC3 gleder jeg meg til! Storyen ligger før DMC1, noe som virker kult. Glad det gikk opp for dem hvor ekstremt kjedelig DMC2 var... Har faktisk ikke giddet å runde det...
Så, DMC is back on track! :D

Og traileren, jeg fikk frysninger! Usannsynelig tøff sang, og tøøøøøff trailer. Masse fete moves og bra grafikk. Ang. Dantes Look, synes det var tøft. Bedre enn designet i 2'ern. Men mislikte litt at han går med åpen sjorte. Blir litt for.... Hollywood på en måte. Selvom jeg egentlig ikke burde blande inn Hollywood med Spillbransjen. Jaja.
 
#4
Dette var en fet trailer. Det ser ut til at dette kommer til å bli mye bedre enn DMC2. Jeg gleder meg allerede.

Ingen som vet om de har bekreftet noen lanseringsdato?
 
#5
jeg syns faktisk at Dante fra DMC 2 ser sinnsykt rå ut, selv om story var ganske lame, men det skader ikke utseende hans....man that guys i handsome. :tommelopp:
 
#6
Opprinnelig skrevet av Cinos@16.05.2004, 23.49
jeg syns faktisk at Dante fra DMC 2 ser sinnsykt rå ut, selv om story var ganske lame, men det skader ikke utseende hans....man that guys i handsome. :tommelopp:
Han så faktisk mye bedre ut i 2'ern enn han gjorde i det første spillet, men jeg savnet hans cheecy kommentarer.
 
#7
QUOTE (Cinos @ 16.05.2004, 23.49)
jeg syns faktisk at Dante fra DMC 2 ser sinnsykt rå ut, selv om story var ganske lame, men det skader ikke utseende hans....man that guys i handsome.  


Han så faktisk mye bedre ut i 2'ern enn han gjorde i det første spillet, men jeg savnet hans cheecy kommentarer.
Haha, det får du sikkert nok av i MC3. Slik jeg fikk inntrykk av, og leste, var han mer "vill" av deg. Man kunne også se han lagde hundebevegelser med armene mot det ene monsteret.
 
M

Mitt navn var Ace

Gjest
#9
..... :grine:

YEEEEESSSSS!!!!

Jeg har lenktet etter et nytt DMC i lang tid.

Jeg elsket DMC1, men ble ikke så overimponert over DMC2 :usikker:

En venn (som sikkert bare kødder eller har funnet en falsk kilde) har sagt at det kanskje skal være 2player.
Men det er sikkert bare kødd....ikke sant? :confused:
 
#10
Jeg har sett traileren nå, sinnsykt kul!! Dette spillet kan bli bra! Ser ut som dante er tilbake i god gammel form også, å ikke sånn stille, mørk dritt som han var på 2'ern.

Men noe annet som var sinnsykt kult på traileren, MUSIKKEN!!!! den var rå!! noen som vet hvor jeg kan få tak i den sangen?
 
#12
Opprinnelig skrevet av Griever@21.05.2004, 13.58

Men noe annet som var sinnsykt kult på traileren, MUSIKKEN!!!! den var rå!! noen som vet hvor jeg kan få tak i den sangen?
Gruppa er i hvertfall Fisherspooner, men jeg har lett høyt og lavt etter navnet på sangen og hvor jeg kan finne den... Si i fra hvis du finner den, kay?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Opprinnelig skrevet av Shadar@21.05.2004, 14.38
hmm.. 1'ern var jo ganske kult. spesielt de cheesy komentarene til dante.
men jeezh, hvorfor skal han altid være så gayz0r ?
Det er alltid fett med homoerotikk i gotiske actionspill. Ingenting setter stemningen på den samme måten. Har du ikke sett Troy?
Nå når du nevner det...

Castlevania, DMC, Chaos Legion, Legacy Of Kain(tenker spesiellt på Kain himself)...

Ph33r(å NÆI, MÆNdÅrk kåmer Me DeN plAtTe Åg FårutSIgBare Humårn SiN IJEN!!!!!!!!!) their bishounen wrath!
 
#14
gå inn på gametrailers
for å se video av dmc3...enig i at dmc2 varl itt lame