Jeg har ett problem. Nå har jeg altså kjøpt Pokemon Gold og Pokemon Silver. Første gangen jeg prøvde å bytte, funka det ikke. Jeg fant fort ut at Gold-versjonen var Amerikansk, og antok at det var grunnen. Så jeg kjøpte ett nytt Gold. Det kom i dag. Jeg prøvde å bytte ved å ha det ene spillet i en GameBoy Advance og det andre i en GameBoy Player. Det funka heller ikke. Så tenkte jeg at det kanskje var GameBoyspilleren som ikke ville gjøre det. Så jeg dro og kjøpte en Gameboy SP. Og prøvde å bytte. Og det funka ikke. Er det noen som har en aning om hva som er galt?
Jeg får opp denne meldingen:
På den ene skjermen, står det: "Your friend is not ready" før den avbryter alt.
På den andre står det: "The link was closed because of inactivity".
Også er det bare en av oss som får lagre før seansen, og det er den som har den lilla-farga linkkabelenden.
Noen?
Og, side-note, får jeg pengene tilbake for SP'en, hvis ingenting skulle fungere, om noen vet det? Den ble kjøpt på Elkjøp.
Jeg får opp denne meldingen:
På den ene skjermen, står det: "Your friend is not ready" før den avbryter alt.
På den andre står det: "The link was closed because of inactivity".
Også er det bare en av oss som får lagre før seansen, og det er den som har den lilla-farga linkkabelenden.
Noen?
Og, side-note, får jeg pengene tilbake for SP'en, hvis ingenting skulle fungere, om noen vet det? Den ble kjøpt på Elkjøp.