Dilemma

Jeg har ett problem. Nå har jeg altså kjøpt Pokemon Gold og Pokemon Silver. Første gangen jeg prøvde å bytte, funka det ikke. Jeg fant fort ut at Gold-versjonen var Amerikansk, og antok at det var grunnen. Så jeg kjøpte ett nytt Gold. Det kom i dag. Jeg prøvde å bytte ved å ha det ene spillet i en GameBoy Advance og det andre i en GameBoy Player. Det funka heller ikke. Så tenkte jeg at det kanskje var GameBoyspilleren som ikke ville gjøre det. Så jeg dro og kjøpte en Gameboy SP. Og prøvde å bytte. Og det funka ikke. Er det noen som har en aning om hva som er galt?
Jeg får opp denne meldingen:
På den ene skjermen, står det: "Your friend is not ready" før den avbryter alt.
På den andre står det: "The link was closed because of inactivity".
Også er det bare en av oss som får lagre før seansen, og det er den som har den lilla-farga linkkabelenden.
Noen?

Og, side-note, får jeg pengene tilbake for SP'en, hvis ingenting skulle fungere, om noen vet det? Den ble kjøpt på Elkjøp.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg husker det samme skjedde med meg med Red og Blue. Løste problemet med å kjøpe en linkkabel som kostet mer enn 25 kroner. Du nevnte ikke om du hadde prøvd forskjellige kabler ...

Vet du, jeg tror jeg fant ut av det. Fant en FAQ på Gamefaqs hvor det sto at jeg trenger Universal Link Cable. Så takk for svaret. Så lurer jeg på, da har du tydeligvis den kabelen. Er du interessert i å selge?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vel, jeg fant ikke kabelen. Sannsynligvis har jeg gitt den bort for lenge siden. Fant dog en Gameboy-til-Gamecube-kabel jeg ikke trenger.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Gi den bort? Jeg gir ikke bort noe jeg betalte 200 spenn for og som kun er brukt én gang (mellom Metroid Fusion og Prime).