Din favoritt by i Final Fantasy

Dukie

nice girl
#42
*Tenke*

Nibelheim er en by man aldri blir klok på. Derfor har jeg den som favoritt. Dessuten hører byen på vakker musikk. B)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#43
Opprinnelig skrevet av sisamez@04.04.2004, 15.34
deilig slum?
Er det noe jeg ikke har fått med meg? Trodde de fleste ville ut av slummen, jeg...

Nei, fy og fy. Midgar ødelegger spillet! Buuuuuuuuuuuuu!
Neida, Midgar gjør spillet veldig bra. Spesielt når man spiller spillet for første gang og ikke aner hva som venter en utenfor. Det var så utrolig kult det. Jeg brukte 10 timer på å kave meg gjennom Midgar og mente at jeg hadde kommet langt i spillet. Så får jeg se et verdenskart. Noe så utrolig moro. Det synes jeg gjør FFVII bedre, at man først bruker noen timer i en stor by før man kommer ut på kartet. Men det er nå min forskrudde mening.

Nibelheim er en by man aldri blir klok på. Derfor har jeg den som favoritt. Dessuten hører byen på vakker musikk.
Spillet mitt lagger i Nibelheim. Dagens nyttigste informasjon. Jeg liker meg egentlig ikke så godt i Nibelheim. Er så trist stemning der. Men det er nå min mening igjen.

End of diskuzione.
 
#44
Favorittbyen er nok Kalm eller Nibelheim i FFVII men også alle byene i FFVI er utrolige koselige med den stemningsfulle Kids run through every city corner melodien i bakgrunnen.
 
#45
Veldig enig i det du sier Garland, men de kan også ha noe å si at jeg er veldig nostalgisk av meg og siden Midgar var min aller første Final Fantasy by har den en spesiel plass i hjertet mitt. Ingen ting som kan slå førstegangsopplevelsen av en ting du elsker.

Opprinnelig skrevet av sisamez@04.04.2004, 17.06
Ergo vinner jeg diskusjonen.

End of diskusjon!
Eller så var det aldri en diskusjon, men en meningsutveksling. End of diskusjon! Eller, uhm, ja du skjønner. :blink:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#46
Opprinnelig skrevet av CloudGal@05.04.2004, 23.04
Veldig enig i det du sier Garland, men de kan også ha noe å si at jeg er veldig nostalgisk av meg og siden Midgar var min aller første Final Fantasy by har den en spesiel plass i hjertet mitt. Ingen ting som kan slå førstegangsopplevelsen av en ting du elsker.
Ja, det har nok også noe med saken å gjøre. Midgar var også min første by, så det er en del følelser inne i bildet. (16. til 20. februar 2001.)
 
#47
Opprinnelig skrevet av CloudGal+05.04.2004, 23.04-->
Veldig enig i det du sier Garland, men de kan også ha noe å si at jeg er veldig nostalgisk av meg og siden Midgar var min aller første Final Fantasy by har den en spesiel plass i hjertet mitt. Ingen ting som kan slå førstegangsopplevelsen av en ting du elsker.

<!--QuoteBegin-sisamez
@04.04.2004, 17.06
Ergo vinner jeg diskusjonen.

End of diskusjon!
Eller så var det aldri en diskusjon, men en meningsutveksling. End of diskusjon! Eller, uhm, ja du skjønner. :blink: [/b]
End of meningsutveksling, kanskje?

Jeg sa det vel egentlig til soppe.
 
#51
Opprinnelig skrevet av SortUlv@29.03.2004, 20.24
Her må jeg velge og "vrake"..

I Final Fantasy VII må det vel bli Nibelheim og Wutai. Elsker den asiatiske stilen i Wutai, og den veldig intense stemningen i Nibelheim.

I Final Fantasy VIII blir det Esthar, og Fisherman's Horizon. Esthar er rett og slett tøff, og Fisherman's Horizon er utrolig koselig.

I Final Fantasy IX blir det vel Terra, Dali, og Conde Petie. De to første har stor viktighet for storyen, og Conde Petie er bare genial. Elsker de grønne gnomene som løper rundt der.
Ja... Helt enig med deg. De grønne gnomene er kule... *KoxepåGnomer*

FFX: Blir vel Besaid. Det er en veldig koselig plass...
FFX-2: Kanskje Kilika. Liker meg der. Fin stemning.