Din favoritt by i Final Fantasy

#21
Opprinnelig skrevet av Kyuzo@30.03.2004, 07.02
Kjipt at byen gikk åt skogen, men du er enig at skal man først bli utslettet, er det helt klart best at det skjer på den måten. En av de kooleste FMV'ene jeg vet om i noen av spillene
In-dideli-deed!
Egentlig er alle destruksjonscenene i FFIX enormt bra, samt angrepet på Balamb i FFVIII. Square virker geniale på slike FMV'er.

#spoiler(ffix)#

Min favoritt er da Black Waltz #3 dreper alle Black Magene og sender dem alle ut i lufta. Stemningen er så søt, men trist. Med Vivi's store skuffelse etter at de har beskyttet ham. (det som er virkelig ille er at jeg ikke så denne scenen første gangen jeg spilte gjennom, grunnet ripe i discen akkurat der =( )
#/spoiler#
 
#25
Opprinnelig skrevet av INVINCIBLE@30.03.2004, 13.34
Må vel være Dali det.
hahahahahahahaha.
Jeg heter forresten Jøns Piedro. (dette forutsetter at du svarte på Ava's innlegg?)


Ava1on: Det er vel Cleyra? Si meg, leser du ikke gjennom emnet før du poster?
 
#27
Opprinnelig skrevet av sisamez+30.03.2004, 13.49-->
<!--QuoteBegin-INVINCIBLE
@30.03.2004, 13.34
Må vel være Dali det.
hahahahahahahaha.
Jeg heter forresten Jøns Piedro. (dette forutsetter at du svarte på Ava's innlegg?)


Ava1on: Det er vel Cleyra? Si meg, leser du ikke gjennom emnet før du poster? [/b]
Jeg mente favoritt byen da, jeg svarte ikke på hans sitt spørsmål.
 
#29
Likte veldig godt; Midgar med sin dyster og mystiske stemning, Balamb Garden hvor jeg bare likte å spille Triple Triad. Likte spesielt godt Balamb Garden når angrepet kom, var så fett å bare gå rundt der og sloss. I FFIX skilte Black Mage Village seg ut med sin artige musikk, og Cleyra som bare var koselig. Har ikke akkurat noen spesiell favoritt by. Alle er stemningsfulle og trivelige på hver sin måte.
 
#30
Lindblum er mitt drømmebosted!! derfor svarer jeg lindblum! kunne sittet å stirret på den byen til øya mine ble trekantede! Mest konge arkitekturen ever!
 
#32
min yndlingsby....hmm....luca i ffx2...så fint...og...besaid i ffx..der vil jeg bo
 
#33
Min yndlingsby må være Midgar. Nå er jeg litt trøtt, så det kan være jeg har glemt en by. Midgar har ihvertfall en fantsktisk stemning av dyster deilig slum samtidig som den kan være litt lystig til tider (blant annet pga. Don Corneo). Orker ikke å utfylle dypere nå.
 
#36
Opprinnelig skrevet av GarlandG@30.03.2004, 06.23
Trives fremdeles best i Cleyra. Jeg rett og slett stortrives i slike koselige omgivelser oppe i trær. Faen at stygge Brahne måtte sende Odin på byen. Jeg pleier å bruke ekstra god tid der for å kunne nyte landskapet.
Enig i det der!
Men Dali ellere Besaid er bedre.
Dali er stille, rolig og koselig.
Besaid ser ut som et paradis med alle de frodige plantene og dedt deilige vannet.
Kunne gjærne bodd i noen av de tre! :1eye:
 
#38
Opprinnelig skrevet av CloudGal@01.04.2004, 01.14
Min yndlingsby må være Midgar. Nå er jeg litt trøtt, så det kan være jeg har glemt en by. Midgar har ihvertfall en fantsktisk stemning av dyster deilig slum samtidig som den kan være litt lystig til tider (blant annet pga. Don Corneo). Orker ikke å utfylle dypere nå.
deilig slum?
Er det noe jeg ikke har fått med meg? Trodde de fleste ville ut av slummen, jeg...

Nei, fy og fy. Midgar ødelegger spillet! Buuuuuuuuuuuuu!
 
#39
Opprinnelig skrevet av sisamez+04.04.2004, 15.34-->
<!--QuoteBegin-CloudGal
@01.04.2004, 01.14
Min yndlingsby må være Midgar. Nå er jeg litt trøtt, så det kan være jeg har glemt en by. Midgar har ihvertfall en fantsktisk stemning av dyster deilig slum samtidig som den kan være litt lystig til tider (blant annet pga. Don Corneo). Orker ikke å utfylle dypere nå.
deilig slum?
Er det noe jeg ikke har fått med meg? Trodde de fleste ville ut av slummen, jeg...

Nei, fy og fy. Midgar ødelegger spillet! Buuuuuuuuuuuuu! [/b]
Midgard ødelegger ikke spillet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
#40
Men dine ti tusen utropstegn ødelegger det seriøse i ditt innlegg. :p