Din Xbox kan ta FYR!

#1
Microsoft tilbyr seg å bytte ut 14,1 millioner strømledninger til Xbox etter at det er påvist brannfare på noen modeller av spillkonsollen.

Før 13. januar 2004
Her i Europa gjelder denne feilen alle Xbox-konsoller som er produsert før 13. januar 2004.

E har bestilt ny cabel.. :)

Ta kontakt.

Xbox Norway

DAGBLADET
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Hvordan kan de vite om Boxen er modifisert når alt du trenger å oppgi er serienummeret og produksjons datoen?

Måtte forøvrig be om en ny ledning og det to 2 minutter.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Errr ... hvordan skal de finne ut av det? Du skriver bare inn serienummer og produksjonsdato, så sender de deg ny.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@17.02.2005, 18.56
Drittbox ...

Men, men. :svette:
178905​
Drittkabler, kan man heller si?
Vet ikke om jeg orker å bytte, men er jo litt kjedelig hvis jeg svir av titusener av hi-fi.
 
#13
Heh, min er ganske gammel nå, produsert i 2002. Men jeg fikk beskjed om at min Xbox ikke er berørt av denne feilen. Jeje.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#14
Din Xbox er ikke berørt. Ledningen på din Xbox trenger ikke byttes. Det vil ikke bli sendt noen erstatningsledning.
:kul:

Heldigvis skrev Microsoft tre setninger med omtrent det samme innholdet, slik at det ikke var til å misforstå. Det kunne jo hende at Xboxen ikke var berørt, at ledningen ikke trengte å byttes - men at det ville bli sendt en erstatningsledning likevel.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Dette er vel strengt tatt ikke engang Lillemyk sin skyld, men heller de pøkerne som har laga ledninga. Sikkert de som ender opp med regninga og.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#17
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@18.02.2005, 00.10
Heh, min er ganske gammel nå, produsert i 2002. Men jeg fikk beskjed om at min Xbox ikke er berørt av denne feilen. Jeje.
179083​
Hehe min er også produsert i 2002 :p Og jeg fikk også først beskjed om at den ikke var berørt osv.. Men etter en stund så fant jeg ut at jeg hadde skrivd litt feil på det nummeret. Og når jeg rettet opp det, gikk alt som det skulle, og jeg får ny ledning :)
 
#18


Jeg elsker markedsføring :D
 
#19
Opprinnelig skrevet av Mongis@17.02.2005, 19.07
Tok nettopp å skrev meg på listen. Er kjekt å være på den sikre siden. :tommelopp:
178933​
------------------||-----------------
 
#20
Eyh. Kabelen er jo gratis, så hvorfor er det mange som ikke gidder? Må slite med å snu xboxen og LESE på den? Stakkars. :(