Din Xbox kan ta FYR!

#41
Jeg fikk den også i går, faktisk... :confused:
 
#42
Jeg fikk ikke diger klump på.. :grine:
 
#43
Jeg fikk diger klump på.

Mest sansynlighvis fordi min er gammlere enn din, Insty.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
Hvorfor det skal være gjevere å ha en stygg boks på strømledningen sin forstår ikke jeg, men men... Kan sikkert ta med ledningen på spilltreffet, så kan de som vil få signert foto av seg selv sammen med meg og ledningen.
 
#46
Jeg vil kjøpe Mongis.
 
#48
Opprinnelig skrevet av Lodin@26.02.2005, 22.37
Hvorfor kunne ikke jeg også få sånn diger plastklump på ledninga mi?  :(

Og manualen er bare på 25 sider.  :grine:
182165​
25-siders manual for en ledning? Hva i helvete?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#50
Opprinnelig skrevet av Agahnim+27.02.2005, 22.10-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@26.02.2005, 22.37
Hvorfor kunne ikke jeg også få sånn diger plastklump på ledninga mi?  :(

Og manualen er bare på 25 sider.  :grine:
182165​
25-siders manual for en ledning? Hva i helvete?
182672​
[/b]
En god del språk, og ... "ikke la Xboxen stå på når du ikke spiller"-tullet.
 
#53
Jeg synes det er nyttig med manual, jeg. Man kunne jo stappet i feil ende i veggen og lignende. Bra at man har noe å se etter. :)
 
#55
Opprinnelig skrevet av Mongis+27.02.2005, 23.04-->
<!--QuoteBegin-EvilPinky
@27.02.2005, 23.02
tok det lang tid fra dere fikk melding om at den var sendt til den kom?
182691​
Hos meg tok det 4 døgn fra mottatt mail til mottatt pakke. Ganske bra, med tanke på at min er sendt fra Nederland.
182695​
[/b]
Ok :)

Da tar det vel et par dager/uker ekstra til meg siden jeg bor et godt stykke nordover :p
 
#58
Fikk min erstatningskabel i dag... Fikk en sånn svær jævel med to knapper på <_<

Tok 5 dager fra jeg fikk mail til den kom... :)
 
#60
Skjer det noko nytt her?

Nokon som har bestilt ledning i det siste? Er det nokon som ikkje har tenkt å bestilla? I så fall, kvifor ikkje?

Eller kanskje me skal få siste rapport på kor lang tid det tek å få ledningen?

Kva er størst sannsyn for å få tilsendt, ein ledning med klump på eller ikkje? Og kva er gjevast?

Finst det ein manual for ledningen som er meir enn 88 sider? Og kva står på dei 63 sidene som folk med ledning utan klump manglar?

Fortelfortelfortel, ikkje la emnet døy ut! >_<

EDIT:
Dette emnet er endå mindre interessant enn terningkastemnet som eg starta. Der vart det iallefall lagt opp til ein "seriøs" diskusjon, men det vart ganske fort slakta med kommentarar av typen "Når mennesker kan irritere seg over dette er det et ganske godt bevis for at de har for lite å gjøre. SKAFF DERE EN HOBBY NEGERE!!!!!". Det følte eg var nokså urettferdig, med tanke på alle dei EKSTREMT trivielle tinga som vert diskutert på dette forumet, m.a. dette. :(