Disgaea: Hour of darkness [PS2]

#21
det er lenge siden et spill har tatt så mye av min tid som disgaea har. Disgaea har jeg ventet på siden den ble utgitt i usa ifjor, og det er kanskje den eneste gangen jeg ikke har blitt skuffet (ffx osv)

anbefaler til alle ^^
 
#23
Opprinnelig skrevet av cross@26.08.2004, 17.22
det er lenge siden et spill har tatt så mye av min tid som disgaea har. Disgaea har jeg ventet på siden den ble utgitt i usa ifjor, og det er kanskje den eneste gangen jeg ikke har blitt skuffet (ffx osv)

anbefaler til alle ^^
93491​
Lagret lengst, verdt og vente på:)..
gameplay har en ny definisjon når spiller dette spillet jah..
 
#24
Kult spill med bra humor, men urettferdig vanskelig til tider syns jeg. Skremmer nok vekk alle bortsett fra core rpg fans...

Er spent på Phantom Brave, men jeg tviler på at de har gjort det noe lettere. Syns også det tar for lang tid å levle opp karakterer...

Det slår ikke FFTA eller FFT etter min mening...
 

SHDR

Gullmedlem
#25
Synes faktisk det er ganske lett, jeg. Men nå har jeg jo også brukt en god del timer på å levelle opp våpnene mine, og om du bare munchkiner den lille jævelen Laharl, blir han en ustanselig slaktemaskin etter temmelig kort tid. God måte å levelle opp på er jo å bruke Laharl, som gjerne tåler schwinemye, til å line opp krystaller på fargede felter, og la en svak character burst the bubble. Vips! Tonnevis med XP på vedkommende.
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Tror nesten det er meninga at man skal powerlevle i det spillet. Item-worldsene er derfor din venn. :tommelopp: