Ditt favorittspill

Mitt favoritt-spill er Soul Blazer til SNES, det er ett adventure spill i fugleperspektiv (slik som Zelda A Link To the Past som er nummer 2 på favoritt-lista mi)...

SHDR

Gullmedlem
counter strike 1,6. Fordi eg aldri går lei av det.
Jeg lurer på om det sier mest om deg eller CS 1.6.

Jeg stiller meg bak Yetipants også her. Deus Ex er det mest imponerende spillet jeg noensinne har limt øynene til. Det originale Hitman er faktisk også verdt å nevne som et av mine absolutte favorittspill. Ja, jeg tok faktisk alle brettene i hele spillet på den måten spillet skulle spilles. Det var i sin tid en fantastisk opplevelse; jeg og en god venn spilte i 3 dager. I strekk. Deus Ex tar dog kaka, simpelthen fordi det er den beste FPSen noensinne. Ellers Daggerfall. Gud, så vanskelig dette er.

Deus Ex eller Daggerfall.

Det var absolutte favorittspill, men for øyeblikket spiller jeg Painkiller. Det er gigantisk :D Kommer sannsynligvis til å bli stående sammen med Serious Sam som mal for hvordan lage et SKIKKELIG morsomt spill.

Tekken er utrolig kult, er bare det at jeg har en tendens til å være så god i det at ingen tør spille mot meg :(

D

Deleted member 91

Gjest
Vel, Halo må være et spill jeg har brukt utallige mange timer på, både med andre og alene. Underholdene storymode, variert gameplay og den "one-more-go"-følelsen. Godspill. :D
Ellers er Metal Gear: Solid et PS1-spill jeg virkelig husker. Oh, the memories. Et skikkelig gullspill, med innovativt gameplay og akkurat passe komplisert historie.
Syphon Filter er et actionspill til PS1 som jeg elsket før. Langt og godt, med fete våpen (tazer baby, yeah!) og tøffe bosser. Historien var også rimelig bra.

Men, favoritten er nok:

.:.:Crash Team Racing:.:.
Aaah, minnene. Husker fortsatt meg og kompisene mine samlet oss rundt Playstation'en min, og spilte mot hverandre på Arena-modusen. Vi pleide å spille dette hele tiden, syns det var skikkelig gøy. Ikke lenge siden jeg dro det fram igjen for å have a go, og for å felle ei tåre. :forelsket:

(Dette innlegget ble litt... listete, men det driter jeg i. \m/)

Jeg elsker en lang rekke Metal Gear Solid-, Super Mario-, Zelda- og Final Fantasy-spill, men akkurat nå er det ingenting som slår SingStar :tommelopp:

Halky

Veteran bruker ;)
Hmmzz, Metal Gear Solid til gammle PS one er jo et godt spill, det samme er Metal Gear Solid 2: Sone Of Liberty til PS2. Men jeg syns Mafia til PC også er ganske så bra :p Og jeg må seff nevne Deus Ex til PC :D

The legend of Zelda: A link to the past:
Et knallspill jeg har rundet utallige ganger. Jeg rundet det vel første gang når jeg var 6-7 år, og jeg spiller det fortsatt en gang i blandt. Jeg blir altså aldri lei av det! Spillet har et fantastisk gameplay og en herlig stemning. Er ikke mer å si tror jeg :) .

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det beste spillet jeg noengang har spillt er nok The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time(akk, så klisjéaktig, men spillet er ikke elsket uten grunn). Men, favorittspillet mitt varierer. Halo er vel et av de spillene jeg har brukt mest tid på sammenlagt, sammen med andre stortitler som FFVII, Metal Gear Solid og Megaman: Dr. Wily's Revenge.

Final Fantasy VII
Monkey Island 2
Sensible World of Soccer
Gran Turismo 2
og Pirates!

dette er de 5 eneste spillene du noengang trenger, om du var uheldig og måtte leve med de samme spillene for resten av livet.

Ville nok gått lei dem til slutt da, men det trenger vi ikke snakke om her...

Klarer nesten ikke a velge men et umiddelbart valg blir:
Metal Gear Solid /Twin Snakes
Alt er perfekt gjennomført, og sannsynligvis den beste storyen i et spill eever!

Det blir et par ja...hehe

Super Mario Bros 3 det beste 2D platformspillet noensinne, Legend of Zelda: OoT, jeg sier som Mandark "akk, så klisjeaktig" men spiller er uansett fantastisk! Fallout storkoste meg med dette. Civilization Brukt utrolig mange timer på dette, grunnen til at jeg kjøpte meg PC i 1992. Det var de jeg kom på i farta.

Goonies II
Glemt klassiker laget av Konami til NES, ganske stort og med masse tøft utstyr som ligger skjult bak fosser, i tak osv. Husker det var stort å få tak i løpeskoene, stigen og dykkerdrakta. Også det første spillet jeg runda, med en klassisk sluttsekvens som jeg husker like godt fremdeles.

Metroid/Metroid Prime
Metroid var et av de første spillene jeg runda, og til min glede hadde Prime den samme klassiske oppbyggingen av Samus, som gjør at du må fortsette å spille.

Zelda serien
Det meste er vel sagt om disse spillene, utrolige spill du ikke klarer å legge fra deg.

Final Fantasy 6,7 og X
Final Fantasy 6 har jeg runda 3 ganger, hver gang med maxa party og alt det beste utstyret, fantastisk historie og veldig stort.
7`ern er vel de fleste enige om at er et av de beste FF spillene, og X brukte jeg 200 timer på..

Duke Nukem 3d
Husker det var det eneste dataspillet jeg hadde en stund, elsket våpnene og brukte masser av timer på å finne alle hemmelighetene.

Chrono Trigger
Mange gode minner fra dette spillet, en stor favoritt, med mange forskjellige sluttsekvenser, ettersom når i spillet du tok sluttbossen.

Metal Gear Solid/MGS2
Jepp, liker følelsen av å være hovedpersonen i verdens beste actionfilmer!

Grand Theft Auto serien
Spesielt det første og Vice City har det gått med noen hundre timer på. Mest moro når du begynner å finne alle skjulte feil og andre artige detaljer i spillene.
F.eks første gangen du; stjeler en taxi, lar livvakta di sitte i passasjersete, venter på at taxisjåføren kommer tilbake for å ta igjen bilen, kjører fort akkurat når han åpner passasjerdøra, merker at du ikke lenger styrer bilen, bilen stopper, du sitter ikke lenger i bilen før du går ut av den og oppdager at du ikke kan styre og at du er en politimann! Sykt.
Også helt konge når du finner hoppet der du kan få 10 baklengs saltoer med taxi`en. I det hele tatt utrolig mange syke ting å finne på.

Dette var de spillene jeg kom på i farten, finnes mange flere, spesielt til NES/SNES.

Jeg vet ikke helt.
Metal Gear Solid er det mest underholdene spillet jeg har spilt. Hvis jeg skal kose meg er det ikke noe spill som slår dette. Det har også en sinnsykt bra historie.

Men det beste er nok Final Fantasy VIII. Det er helt genialt. Fantastisk historie, genialt level system, grisekule karakterer og et sinnsykt bra gameplay.

Suikoden II er også et spill som fortjener og bli nevnt blant de beste.

Min favorittspill er Metal Gear Solid: TTS og Metal Gear Solid 2: SOL.
To geniale spill med utrolig bra grafikk, gameplay og historie.

Klarer nesten ikke vente til 3'ern og Metal Gear Acid. :cool2:

M

Mitt navn var Ace

Gjest
UnrealTurnament2004 :totomleropp:

Det er voldelig, meningsløst og veldig,veldig...eh...bra

Jeg sier nå så mangt gode ting om UT2004, men så er det litt flaut å ikke ha et egent eksemplar :svette:

et av mine favorittspill ifra jeg var liten er adventure spillet
Day Of The Tentacle

aahhh jeg elsket det spillet. spillet lå inne på en brukt pc jeg fikk, og cd'en fulgte ikke med :grine: ble aldri helt ferdig med det.
noen som vet hvor jeg kan laste det ned gratis?:confused: