Divx på xbox?

Ja, XBMC støtter subs. Subs filen må hete akkurat det samme som filmen din.
Dvs at hvis filmen er: hitch.avi, så må subs hete feks hitch.* (der stjernen kan stå for .sub eller andre kjente sub fil typer)

Divxstation.com har subtitles til divx filmer... Bare legg dem i mappen hvor filmen er, med samme navn, så blir filmen tekstet! :)

XBMC er ene og alene verdt prisen på enXbox!

www.divxsweden.net er en subtitleside jeg bruker ofte. Der har de, som dere kanskje gjettet, svenske tekster til en haug av filmer. Anbefales!

Forresten, visste ikke at man kunne legge sub-filen i samme katalog som filmen. Det jeg har gjort er å føre over sub-filen til "Subtitles" mappen i XBMC :svette:

testa subs via mediaplayeren på xbox......det funka heller dårlig.Problemet er at teksten kommer for langt ned og halve teksten på linje 2 blir da usynlig.Fant ikke noe i settings som gjør at jeg kan flytte teksten litt opp heller.
Noen tips?

Dette er ikke noe problem å fikse. Du bruker vel XBMC(Xbox Media Center)?
Da er det bare å starte opp programmet, og gå inn i "settings/innstillinger". Deretter velger du "my movies/mine filmer". Så velger du "video calibration/kalibrer bilde". Så går du gjennom og stiller inn skjermbildet. Først stiller du inn øvre venstre hjørne, og trykker A på kontrollen. Så velger du nedre høyre hjørne og trykker A. Så kommer det en liten linje litt nedenfor midten på skjermbildet. Det er her du velger hvor teksten skal stå. I ditt tilfelle skal du stille den litt lenger opp.

Håper dette var forståelig. Lykke til.