DJ Hero

Betalte vel hundrelappen kvar for spela eg kjem til å bytte inn, så alt i alt ender det opp på halv pris i forhold til f.eks elkjøp etc. Kanskje eg like gjerne skal kjøpe to på denne måten! Eller kanskje ikkje, er kun meg i huset og nærmeste omgangskrets som synes dj'ing er artig. Akk, husker eg satt i timesvis med Virtual DJ og Hercules Dj Console og mixet drum&bass for nokre år siden. Håper det kjem eit program som lar deg mixe musikken på xboxen med denne greia her! Om det er headset-utgang av typen det er på ein vanlig kontroller kunne den kanskje blitt brukt som preview.. A kid can dream, eh?

Jeg liker Guitar Hero (som noen kanskje har fått med seg), men det har alltid vært litt irriterende at jeg bare har hørt om 5% av låtene i hvert spill. Unntatt World Tour, men grunnen til det er kjent. Uansett, her er det omvendt. Varma godt å se hvor mange oppføringer Beastie Boys, DJ Shadow og Daft Punk hadde, og at de har fått med Afrika Bambaataa og Herbie Hancock. Gleder meg stort. :D
Dette er bare sååå kjøpt-allerede. Afrika Bambaataa er den beste Afrikaen.

Og ja; jeg hadde samme opplevelse som deg.

Dessuten er Amplitude fetere enn Guitar Hero.

Har dratt tilbudet sjæl. Skulle egentlig ikke ha det, men når spillet kom inn i butikken og jeg fikk se dreieskiva var jeg solgt.

Eg har tru på at eg sjølv kjem til å like dette konseptet, men store salgstall har eg lenge tvilt sterkt på. Omtrent samtlige eg nevner Dj Hero til flirer litt for seg sjølv og synes det er sært og teit. Håper eg tar feil og at det kjem masse spinoff-titler som lar oss mikse litt på ordentlig også. Beatmatche etc. :)

Testet denne lille finurligheten en fem minutters tid på jobben i dag.
Jeg tror jeg står over.

demake

Seksuelt godteri
Jeg ble aldri venn med den derre lille switchen. Crossfader eller sumthin or nuthin.
Soundtracket er i bunn og grunn allright, selv om det blir for mye gnissegnissegnisse til slutt på noen av låtene. Trur jeg holder meg til gittar hiro og incest.

Det viktige er at Hakara don't know how to Mega Man.
:durrdog:

Koser meg med det, skjønt får vondt i fingrene av lengre eksponering merker eg!

Begynte rett på hard, var ganske enkelt til å begynne med men sliter med å få 4 stjerner allerede på tredje event. Trene meir!

CyberK

Finner ikke på noe.
Vet ikke om jeg er en connoisseur, men jeg har ihvertfall mer lyst på DJ Hero enn jeg har hatt på noen Guitar Hero. (Ikke nok til å kjøpe et latterlig svært plastinstrument uansett, men likevel...)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har bestemt meg for at 1000 spenn ikke er verdt det med så mye plastdrit fra før, men får muligens en fra Activision som er veldig interessert i at jeg skal like det. Og det håper jeg, for jeg har ikke fått testet enda og er veldig nysgjerrig.

Om man liker musikken er det plenty med fete mixes, og kontrollen føles naturlig med en gang du har blitt venn med crossfaderen. Er et par sanger som de godt kunne droppa å lage så mange mixes av, men ellers er det ganske greit.

Now, hadde jeg bare known how to mega man 9.

Har bestemt meg for at 1000 spenn ikke er verdt det med så mye plastdrit fra før, men får muligens en fra Activision som er veldig interessert i at jeg skal like det. Og det håper jeg, for jeg har ikke fått testet enda og er veldig nysgjerrig.
Å, du kan snart nok gå bananas på bruktmarkedet tenker eg.

Og ikke bli forundret om prisen blir satt ned ganske kort tid etter jul heller. Spillet debuterte på 20.plass i Storbritannia og ordet fra over dammen er at mange butikker har haugevis de ikke får solgt unna. Dette kombinert med at de svære eskene tar opp dyrebar hylle- og lagerplass gjør nok at butikkene vil få lyst til å bli kvitt spillene ganske kjapt om ikke den generelle interessen tar seg opp masse i nær framtid.

Jæjæ, har sjølv ikkje brukt særlig meir tid på det spelet. Kjem nok til å plukke det opp igjen snart, men akkurat no er det Borderlands og snart COD:MW2 som tar opp all tida mi. :)