Donkey Konga!

#1
Jaha, noen som skal ut å kjøpe idag eller?
Jeg skal iallefall ut seinere idag og gribbe meg til det, få ned noen venner, drikke & spille Donkey Thonga!

Noen som har det allerede kanskje?
 
#2
Hadde tenkt å fly ned på Elkjøp for å kjøpe det, men det virker ikke som om Elkjøp har tenkt til å få det inn, det er i hvert fall ikke på nettsiden deres, og Spaceworld er lagt ned i hele Møre og Romsdal, så jeg må kjøpe på en nettside som sender spillet som en gave slik at jeg ikke behøver å betale toll, og det bør også være PAL. Noen som vet om en side som har Donkey Konga PAL og som sender ting som en gave?
 
#4
Du kan sikkert få kjøpt Donkey Konga fra TBCgames eller Spiderman...

Jeg fikk forresten Donkey Konga på onsdag. Det er utrolig moro. Jeg har amerikansk versjon, så det er et par forandringer i sang-listen i forhold til PAL-versjonen, men ellers er de vel ganske like. Elsker «We Will Rock You» og «On the Road Again» (og ingen av de er vel på PAL-versjonen, tror jeg?).

Venter også på en Donkey Konga Bongos til fra DVDBoxOffice. Burde vel bli sendt snart.

Prisene på slike Bongos løst er forresten ganske syke i Norge... Spillet koster f.eks. 599,- med én Bongo-kontroll på Spaceworld, mens for én Bongo-kontroll løst, er prisen 499,-. Redigert: prisene var tydeligvis snillere på DVDstrax...
 
#5
Vet ikke om jeg skal gidde å skaffe meg den. Må få testa den først for å se om det er noe jeg virkelig vil ha i samlingen min.

Men hvor lenge varer det med single-player modus forresten?
 
#7
Har veldig lyst på dette spillet.
Deilig med noe nytenkende.
 
#8
Nytenkende?
Errrr...nå er ikke akkurat denne typen spill nytt. Jeg nevner bl.a ddr og beatmania. Kreative kontrollere dog.
 
#9
Du skjønner hva jeg mener, gjør du ikke?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#11
Jeg fikk hverfall sikra meg en kopi etter jobb i dag.
Og etter noen timer med spilling må jeg si meg ordentlig fornøyd, det var faktiskt mye morsommere enn forventet. Men den virkelige testen gjenstår, MULTIPLAYER, og det skal testes i morra!
 
#12
Ja, har også testa det i hele kveld...
Jeg (21) sammen med 3 40 åringer =) Slo faktisk veldig godt ann, litt synd at jeg bare hadde 1 tromme da, men det er faktisk ganske gøy..
Hun som spillte tromma lo som ett helvete!
Faktisk lettere å spille med håndkontrollen enn med tromma, men ikke like gøy..
 
#13
Opprinnelig skrevet av Alucard@15.10.2004, 20.19
Har veldig lyst på dette spillet.
Deilig med noe nytenkende.
117453​
Nytenkende? Hørte jeg nytenkende? Hah!
Dette er et spill hvis hele konsept og struktur er bygget på noe så simpelt som rytme. Spill er et interaktivt medium bestående av lyd og bilde, man blir servert et rytmespill og folk kaller det tenke nytt. Attpåtil lanserer dem spillet med et lisensiert og populært utseende som et Donkey Kong spill...

Om det er bra spill derimot, er en annen sak.
 
#14
veit ikke helt hva jeg skal si jeg. regner med at jeg har mest greie på rytme-spill av alle her inne, og jeg synes donkey konga mangler noe viktig. kan ikke sette fingeren på det helt ennå, men det er noe feil når man greier expert/gorilla mode etter 3. sangen man prøver.

Noe som også er tåpelig er at man får successfull hit hvis man slår på begge trommene når man bare skulle slått på en tromme.
dumme greier.
 
#16
LAkitu kom hjem igår med 2 trommer, og vi har alle prøvd det (gutt 3 år,jente 7 år,mann 32 år og dame 27 år) og det var en stor hit.Spesielt hos de små, de kan ikke vente til de får besøk av venner slik at de kan spille med dem.
 
#17
Opprinnelig skrevet av KapteinOlimar+16.10.2004, 17.55-->
<!--QuoteBegin-smached
@15.10.2004, 13.39
Hvorfor ikke bruke norsk nettbutikk?
Koster kun 399 på dvdstrax
http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCRE...up=9&item=27392
117218​

Er det noen som vet sikkert om det følger med trommer på DVDstrax. Regner med det, men kjipt å kjøpe om det ikke gjør det. Står jo ikke noe om det...
117934​
[/b]


Husk på at du må betale toll når du bestiller fra DVDSTAX (på varer verdt over 200,-).
 
#18
Prøvde det på EB i danmark, det var tøft det da!
Var litt rart å stå inne i butikken å spille trommer da!
men det var kult! :trollmann:
 
#20
Opprinnelig skrevet av Haggar@16.10.2004, 02.08
veit ikke helt hva jeg skal si jeg. regner med at jeg har mest greie på rytme-spill av alle her inne, og jeg synes donkey konga mangler noe viktig. kan ikke sette fingeren på det helt ennå, men det er noe feil når man greier expert/gorilla mode etter 3. sangen man prøver.

Noe som også er tåpelig er at man får successfull hit hvis man slår på begge trommene når man bare skulle slått på en tromme.
dumme greier.
117648​
Virker som om du ikke likte det..
For meg virker det som ett meget artig partyspill, men skal vel ikke gå til anskaffelse av det før det er satt ned betraktelig i pris. Vurderte dog å bestille detfra DVDSTRAX, men om det kommer toll, så nei takk. Noen som vil selge, så bare kontakt meg.