Doom 3 ute!

Nå har du endelig sjansen til å få hendene i dette wunderbare spillet. Hvorfor eller hvordan det har komt ut på nettet før den opprinnelige datoen 3. august, vet jeg ikke.

JEg er nesten 2 timer ut i spillet, og er positivt overasket! Må bare samle meg og spille litt til, men jeg kan si så mye som at enkelte situasjoner får deg til å gå så langt som å hyle.

ehhh... hmmm.... pirat reklame...

Det burde være lov så lenge det ikke blir informert om hvor og hvordan man skaffer seg det. Det er vel lov å snakke om åssn en kopierer musikk,film etc etc...

Men over til spillet...det er det råaste grafikk messige spillet jeg NOEN gang har vært borti! Kjørte det på Ultra High på settings og det var ikke et TEGN til hakking.

Mange skummle timer forand seg nå....hihihihihi! :tommelopp:

Det er lovlig, men straks det kommer én eneste link eller forklaring på hvordan man på ulovlig vis får spillet, er dette emnet historie. Person vil også få anmerkning, i og med at piratkopiering er en av de klareste reglene her.

Sånn, det var dagens moderator-prat.

Jeg kan iallfall fortelle at spillet er ganske mystisk og spennende. Om du vil ha den mest skremmende opplevelsen gjør du følgende:

- Kobler til datamaskinen til sorround-anlegg
- Slår av lyset i rommet
- Tetter igjen alle steder der det kan komme lys inn
- Sitt tett i nærheten av både sorround-anlegg og dataskjerm
- Start spillet.

Da vil du få en følelse som er i nærheten av den verste skrekkfilmen du noen gang har sett. Doom 3 er sinnsykt rått og er en herlig blanding av Resident Evil-spillene og selvsagt det klassiske Doom-konseptet, som går ut på at du skyter alt som rører seg.

Novastrum

Feminist-elitist
Arhghg.. dette ga meg nesten orgasme. tok en liten screenshot:

Begynte nesten å grine over hvor bra den lille security-boten var scripta. Geniale saker. Dette er uten tvil et knallspill!
Tilbake til doom3. (og ja, jeg skal selvfølgelig kjøpe det når det kommer i butikker her til lands.)