Doom 3

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Maskina mi lagger for faen på low med lavest oppløsning :(
Jeg har ikke fått spillt det så mye, men førsteintrykket mitt var veldig bra.

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Det er en ting jeg ikke skjønner. Hvordan klarer piratgrupper å få tak i et spill og legge det ut på internett, før det i det hele tatt er blitt utgitt?

Det var noen som sa at de jobbet i en spillbutikk og at spillet hadde kommet til butikken allerede på søndag slik at de fikk muligheten til å cracke spillet og legge det ut.

Da har jeg 2/3 av spillet, mangler kun CD2. Er vel lastet ned innen 18.00 idag, ifølge mine beregninger. Kommer litt an på om jeg finner en veldig bra bruker eller ei.

Skal vi sjå...
Da har jeg spillt Doom 3 siden mandag og her er mitt inntrykk:
Grafikken er den beste i et spill noen gang. Ever. Jeg kjører det greit i 1024x768 i medium detaljer. Skyggene er fantastiske, og balanseringen av lys og skygge er perfekt. Nevnte jeg at det er horribelt og skummelt å spille det? Jeg er nå rundt det 9. kartet og har fått tak i plasmarifle og chaingun, støtt på Cakademons, Lost Souls og Imps for å nevne noen. Åja, Chainsaw er gøy å bruke! Hvis det er skummelt på Marsbasen, lurer jeg på hvordan det er når man drar gjennom portalen... :flau:

Lodin

Der Waaaah
Er det meninga at man ikke skal kunne se sin egen skygge i single player? Jeg starta opp et lan game bare for å se hvordan multien var og der hadde jeg skygge.

Novastrum

Feminist-elitist
Hvor mye AA har du på, Shadar?

Ikke bresk deg Shadar:)

Jeg kjører Ultra High 1600*1200 med Vertical Sync og 4x Antialiasing rock solid 50-60FPS. Har ikke testet høyere setings... går det?:) 16x antialiasing er bare drite i.

Nå har jeg endelig fått prøve Doom 3. Det var et fantastisk spill, men jeg må skru av dataen min hele tiden pga. skjermkortet mitt. :mad:

Opprinnelig skrevet av Zythius@03.08.2004, 21.30
Hvorfor det, Znaak? Hvilket skjermkort har du?
82675​
Jeg har et Radeon 9600PRo skjermkort. Jeg vet ikke hva som er galt med skjermkortet, men nesten hver gang jeg spiller et spill så blir plutselig skjermen min helt svart. Og jeg kan ikke gjøre annet enn å skru av datamaskinen. Onkelen min har det samme skjermkortet som jeg har, og han har akkurat det samme problemet.
Jeg spurte Komplett.no (der jeg kjøpte skermkortet) om hva som kunne være galt. Det kunne de ikke svare på. Det eneste jeg kunne gjøre var å sende inn hele dataen min til dem. Det har ikke jeg mye lyst til å gjøre.

Kjørte spillet overraskende bra på 1024*768 i Ultra High settings. Det hakket ikke annet enn at en måtte hele tiden bytte ut teksturer og slikt, og med et 128mb skjermkort skjer det rimelig mye. Spillet var selvsagt også helt genialt, og tror nok jeg blir å kjøpe det.

Jeg åpnet en dør og så en mann hengene opp-ned fra taket i noe som lignet spindelvev. Da la jeg sammen 2 og 2 og kom frem til at jeg snart kom til å treffe på edderkopplignende skapninger fra helvete (bokstavlig talt). Det skal også nevnes at jeg har edderkoppskrekk, så jeg skrudde av spillet på det punktet.

Ah, deilige minner. Lett boss egentlig, men dog så underholdende. Noen som har kommet til helvete enda? Er på vei tilbake til Delta Labs, så er vel ikke lenge igjen nå...

Edit: Jeg støtte på noen babyer. Noen grusomme, muterte babyer med vinger og annet faenskap. Jeg fikk frysninger nedover ryggen, det var faen så skummelt, og det er ikke koselige å drepe babyer, samme hvor demonisk de måtte være. :usikker:

Det er verdt å spille Doom 3 uansett om du har på aller laveste eller aller høyeste detaljnivå. ;)