Doom 3

men jeg lurer på en ting....

er det flere enn meg som holder på og drite på seg hver gang de spiller doom?
jeg må ta pause hvert 20. minutt pga hjerte problemer.....

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er bare deg. Du er syk, forstår du. Søk hjelp. Nå.

søke hjelp....
jeg driter jo ikke på meg da... det er en talemåte..

men DOOM 3 er drit skummelt!

Opprinnelig skrevet av znaak+03.08.2004, 22.26-->
<!--QuoteBegin-Zythius
@03.08.2004, 21.30
Hvorfor det, Znaak? Hvilket skjermkort har du?
82675​
Jeg har et Radeon 9600PRo skjermkort. Jeg vet ikke hva som er galt med skjermkortet, men nesten hver gang jeg spiller et spill så blir plutselig skjermen min helt svart. Og jeg kan ikke gjøre annet enn å skru av datamaskinen. Onkelen min har det samme skjermkortet som jeg har, og han har akkurat det samme problemet.
Jeg spurte Komplett.no (der jeg kjøpte skermkortet) om hva som kunne være galt. Det kunne de ikke svare på. Det eneste jeg kunne gjøre var å sende inn hele dataen min til dem. Det har ikke jeg mye lyst til å gjøre.
82704​
[/b]
har du de nyeste catalyst driverne?
tror muligens det fikser hele problemet for deg...

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av TurboAlex@23.08.2004, 21.43
søke hjelp....
jeg driter jo ikke på meg da... det er en talemåte..

men DOOM 3 er drit skummelt!
92174​
Vel så skummelt er det da ikke :p Siden man blir ganske så vant med (til) det etter vært.

ja det er sant....

men i starten da du får sånne radio meldinger om at mange er døde og sånnt... det var skummelt det..!!!

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Toz+23.08.2004, 21.37-->
Opprinnelig skrevet av znaak@03.08.2004, 22.26
<!--QuoteBegin-Zythius
@03.08.2004, 21.30
Hvorfor det, Znaak? Hvilket skjermkort har du?
82675​

Jeg har et Radeon 9600PRo skjermkort. Jeg vet ikke hva som er galt med skjermkortet, men nesten hver gang jeg spiller et spill så blir plutselig skjermen min helt svart. Og jeg kan ikke gjøre annet enn å skru av datamaskinen. Onkelen min har det samme skjermkortet som jeg har, og han har akkurat det samme problemet.
Jeg spurte Komplett.no (der jeg kjøpte skermkortet) om hva som kunne være galt. Det kunne de ikke svare på. Det eneste jeg kunne gjøre var å sende inn hele dataen min til dem. Det har ikke jeg mye lyst til å gjøre.
82704​
har du de nyeste catalyst driverne?
tror muligens det fikser hele problemet for deg...
92207​
[/b]
Jeg opplever det samme, og har samma kort.
Noen ganger da jeg går inn og ut av CS, skjer det.
skjermen blir svart, og jeg må restarte.

Men har ikke opplevd det i andre spill.
Ikke at jeg spiller så mye spill for tida da...

Lodin

Der Waaaah
Nå er det første orntlige single player mapet sluppet. Det foregår i en imp-klone fabrikk. Det er fortsatt litt bugga, men fullt spillbart. Bare ikke gå for nærme veggene da det er lett å bli sittende fast.
LINKH

Har bare et spørsmål...

hvor mange autosaver er det...???

Er det slik et Doom3 har 2 forskjellige avsluttninger??
Siden man altså får et valg i midten av spillet...

mitt skjermkort: R9800PRO har også det samme problemet.( det med at skjermen blir svart, og man har ikke noen andre alternativer enn å slå av datamaskinen på en uønsket måte.)

Og ja jeg har de nyeste driverne..har også prøvd forskjellige. ingen løser problemet..

Lodin

Der Waaaah
Får du opp konsollen hvis du trykker Ctrl, Alt, Tilde? Mulig det er en av standard grafikkinstillingene som må skrus av manuelt.

dette innlegget er litt spoiling i, så hvis du ikke har spilt doom 3 å har planer om å gjøre det så ikke les her...

nå har jeg endelig skaffet meg Doom 3 å gått gjennom det. utrolig lett siste "Boss" når man fant ut hvordan man skulle gjøre det. springe rundt i ring å drepe 5 stk å kaste soul cube å forsette å springe fra han å drepe 5 stk å kaste soul cube. ikke så veldig orginalt akkurat.

men det jeg ville si er at jeg ble forbauset over hvor elendig dette spillet faktisk var etter all den hypen rundt det nå i over et år. et klasse eksempel på et spill som satser liv å lemmer på grafikk, å dropper gameplay. storyen i spillet er så syltynn at den bærer preg av at en av kara hos "ID" satt seg ner 1 times tid en morgen å kladdet noe piss som de kunne bruke som story å slik ble det.

de sier doom 3 skulle være så skummelt, å som en resident evil å silent hill fan så gledet dette mitt hjerte, VG`s anmelder sa til å med han måtte ta seg pauser underveis for å mote seg opp for å kunne fortsette, så skummelt skulle det være, å gjett om han må ha et skjørt hjerte å være utrolig lett skremt. for det er jo kun skummelt den første timen av spilletiden, å etter det så sitter du å vet nøyaktig når fiendene kommer å de kommer alltid når du forventer at dem skal komme å de kommer hele tiden. man får jo blodsutredelser i pekefingeren i dette spillet så mye monstre som blir kastet mot deg. da liker jeg bedre at det er færre monstre som skremmer ræva av deg når de kommer å at det er færre "med packs" å ammo osv, istedefor sånn som i doom 3 at etter level 3-4 å fram til slutten av spillet, så er det som om de skrur på en kran å det fosser ut monstre, noe som gjør at hele skremselsfaktoren forsvinner fullstendig.

jeg ble skuffet, veldig skuffet... forresten den storyen er jo nøyaktig den samme som i alle tidligere doom spill å half life spill, å det er veldig lite som skille dem bortsett fra grafikken. så jeg håper inderlig ikke HL 2 kjører enda et Black mesa forsknings stasjon som buker teleportør å har blitt invadert av monstre å demoner å du er den eneste som kan slå tilbake historie. for den er litt oppbrukt nå. litt nytennking takk. for det blir sikkert som å gå gjennom doom 3 enda en gang med litt dårligere grafikk men bedre fysikk med ødeleggelser å sånn tipper jeg. spar meg!

Det var vel meningen at storyen i Doom 3 skulle være lik de andre spilla da...